Лафове

Долните са събрани с дружните усилия на форумци от бг-мама

Лафове

Синджира се връща, козата я няма

Навит съм ти като маркуч на чешма

БМВ петица, 850i, крадено, джамовете жус, музиката – оркестър

Не се притеснявай за нищо… всичко е изгубено

С гол гъз таралеж тръгнал да язди

Положението, вместо да се влошава, става безнадеждно

Изчезни като мисъл

Без бели дробове останах от смях

Ужасен ужас

(Работиш ли?) Да работят маймуните,докато станат хора!

СПИН-та, минта, всичко е от цигарите

Нищо ми няма! Няма ми обувките, няма ми панталона, няма ми потфейла – нищо ми няма!

Едно мрачни и сиво безебие ме е обзело…

По-добре як и тъп, отколкото само тъп.

Ах, русалкааа!

Присмял се бръмбар на трънка

Как си? – Непоносимо добре!

Напусни кораба, миришат ти петите!

Рекламация само на касата и само с касова бележка

Търчат като побеснели лисичоци

Много е джазово!

Какво правиш? – Тамън едно нищо.

Повече няма да комуникирам с теб!

Нема значение , че коня е умрел, впрегаш и караш

Кво правиш? - Добро впечатление или Квото си искам

Толкова се харесвам, че ми идва да си посегна еротично

Толкова си назад, че чак малко вляво.

Няма страшно, страшното е в Америка!

Когато двама си мерят пишките, гледай да не си подлагаш задника там.

Кат’ не можем да пазим линия, ще пазим окръжност.

Не те чух какво каза, ама не си прав.

 

 Казармени:

 

Какво е това нещо, бе? Как може копчето ти да виси на конец от тел?
Ставането е сутрин, точно в пет, независимо колко е часът!
Построили сте се под формата на буквата… на буквата… Абе нема такава буква!
Не ме правете на луд, аз да не падам за първи път от Марс!
Какво?! Къде си бил? В тоалетната? Абе вие още малко и на театър ще почнете да ходите…
Като има дупки покривката, обърнете я на обратно!
Не мога да разбера кое привлича повече вниманието ви: това, което ви говоря, или умрелият гълъб, който лети над столовата…
Автоматът работи така: едно, две, три – и вас ви няма..
Вчера проверих под креватите ви. Направо не ми е ясно как живеете там.
Кой е онзи с червения нос като краставица…
И така колеги, не се притеснявайте да работите с източници на радиация. Това е напълно безопасно. Ето например някои офицери от флота седят по 3-4 години на атомните подводници, а в това време жените им раждат съвършено здрави деца.
Защо си такъв брадат, бе? Като малък не са ли те учили да се бръснеш?
Не ме принуждавайте да лишавам вашите бъдещи деца от баща…
Представете си, че сте насред полето и изведнъж зад ъгъла излиза танк. Какво ще направите…
От половин час те гледам как ходиш по плаца с ръце в джобовете – в едната баничка, в другата цигара!
На тази стена ще закачите петимата от РМС. Те са десетина души, ще се хванат…
Старшината: на бегом, и който тръгне последен е педераст. Аз съм след вас.
- Др. старшина, на чаршафа ми има дупка!
- Обърни го обратно и заспивай!
Hищо не знаете вие. Знаете ли какъв менингит върлуваше през войната? Знаете ли какво е менингит? От него или се умира или се полудява. Аз съм го карал два пъти…
(преподавател по военно обучение)

25 responses to “Лафове

  1. Хаха! Има попадения.
    Ето ти още малко от личната ми професионална колекция, вече се чудех какво да я правя:

    „Ако родителите ви са били бездетни, има голяма вероятност и вие да нямате деца.“ – лекарски

    „На теория и практика е едно, а в действителност – съвсем друго.“ – мениджърски

    „Сънят е слаб заместител на кафето“ – сисадмински

    „Счупи тъпомера само с едно въртеливо движение“ – сисадмински

    „Шефе, много хубаво ше стане тая каменна стена, ама сме като лястовички тука, бе!“ – строителен

    „Защо не пишеш?! – Ами, нямам химикалка. – Тогава пиши на лист!“ – учителски, ясно :-)

  2. nai qkia sait n sveta

  3. Ша има бити, ебани и късо подстригани..:D

  4. Към „Какво правиш?“ – Чудеса!

  5. Ето и едно, което отправих (прочетено някъде) на шега на мой познат, около 50-годишен, и той май жестоко ми се обиди.
    Пърхутът по главите на мъжете се дължи на разпадането на рогата им с течение на времето.

  6. xexe….mnogo gotini lafove…napravo se s4upih….10x

  7. tasak i midi ne moje da bidi e mn e smesno sayta e za 6 :D

  8. „Всеки може да напикае пода….Бъди мъж! Насери тавана!“ Според мен лафовете ви са тъпи!

  9. Кое е общото между: удавен мъж , изгорял хляб и бременна жена?…..Късно изваден

  10. “ Ако сънуваш, че сереш навътре, да знаеш, че не е сън!“ – Студентски град

  11. .•:*¨¨*:♥.MADONNA.•:*¨¨*:♥.

    страхотен сайт, ето едно лафче и от мен :)
    Ти си добре, аз как съм?

  12. Жанина

    ето и от мен „Когато говориш с мен ще мълчиш“-учителски ,
    „От мен до другото дърво преброй се“ казарменски
    „Които е тъп и не може да помни да си записва на тефтерче като мене“казарменски

  13. Pylni ste s lafove kato laino s vitamini ;ddd

  14. „Ако неможеш да се качиш …. слезни“ – пиянска случка :)

  15. :D
    vii tuka vsichki ste bavno razvivashti….. az sym b1rzo izostavashta ;)
    …:D

  16. Не се отцепвай от колектива, за да не ти го начукат колективно.

  17. edno lafche …. NA STATOQ VODA NEMOJESH DA OSTAVI6 …
    OT KOKOSHKA QICE NEMOO JEMESH

  18. zna4i edi 4ovek vlezna vav edna saltkarnica i popital imate li poni4ki pordava4kata mu otgovorela da gospodine razbirase ok ami te4en 6okolat imateli porfava4kata kazala da gospodine ami pukanki imate jenata kazala da gospodine razbirase a mi dobre togava daitemi edna dafka :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

  19. Dvama sao4enici si obe6tali 4e vinagi 6tesi pi6at dori i dase razdelqt nezavisimo koi kade se namira . i do6al den da zavar6at razdelili se ed zaminal za Amerika dr za Grmaniq i ed pritel sesetil za drugiq i sednal damu pi6e zdravei kak si pi6a ti bavno 6toto znam 4e o6te 4ete6 bavno i sri4a6 . misli si gorkiq 4e kato pi6e bavno i tova 6te mu pomogne na priqtelq:D

  20. ludo e noo daje

  21. udarih edna kasa s krak

  22. kefish ma sha pradna

  23. jalko 4e mnogo hora nqma da razberat kakvo e kazarma :D i voenna prostotiq ,az sym radosten 4e sym vyv voenno u4ilishte i sam vijdal i po nelepi ne6ta ot tezi koito sa pisani :D

  24. “ Когато говориш на глас ще говориш на ум“ – учителски
    „Изплюй тая дъвка, за да не дойда да я изплюя аз“ – учителски
    Учителката: Това уравнение е елементарно, а вие не можете да го решите…- мъчи се 10 минути да го реши на дъската, не успява и казва: – Аз вкъщи го реших, но тук защо не става… Нищо, все пак всички, които не са го решили ще имат двойки (целият клас не го е решил).

Вашият коментар

