…или как ще стана красавица!

С приятелката ми Мяу не се бяхме виждали от средата на декември. Последваха тежни, напоителни празници. Неприлично вкусна храна в покъртително количество, която всеки се чувства някак длъжен да изяде. Малки сармички… пълнена пуйка… непълнена пуйка… сладкиши… баклава… вино, вино тежко дайте… Естествено, от социални ангажименти от маса на маса не остава време за тренировките… Пък и в този студ! Бррррр!

Засякохме се в градината, когато взимахме децата, чак в средата на януари. Няма ‘добър ден’, няма ‘какво ти донесе дядо Мраз’. Вижда ме Мяу и веднага изквичава доволно: ‘Ти си напълняла!’

Аз се стъписах. Че съм качила, качила съм, но съвсем не очаквах да ме подхване по темата още от вратата… Усмихнах се неловко, казах стандартното ‘Ами, толкова много празници…знаеш’ и така. После я питах – все пак, защо така ме наскача? Толкова време не сме се виждали, а тя веднага ме подхвана и то без никакво предизвестие…

А тя ме смая с отговора си. Мяу, разбирате ли, качила килограми по празниците. Върви към градината и си мисли: ‘Ще ме види сега Бу – и ще ми каже, Леле, колко си напълняла!’… ‘Леле, как си качила!’… и като ме видяла, така се зарадвала, че и аз съм качила кила, докато не сме се виждали, че решила да ме превари и първа да ми го каже.

Искреност до дупка. Умрях да се хиля.

Пак Мяу слуша излиянието ми по повод на една нова жилетка, която е хубава, но ръкавите й са много тясни. ‘Тесни са дори за моите ръце, а те са най-кльощатата част от тялото ми!’, демонстрирам й аз.’А, не е така!’ контрира ме Мяу (и аз тайно се обнадеждявам как сега ще ми каже, ама не се притеснявай за глупости, много си си добре така, то повече хубост накъде!) и после допълва – ‘И вратът ти е слаб!’

Така не съм се търкаляла от смях отдавна.

Всичко това иде да каже, че току-що спечелих безплатна карта за аеробик-студиото, където ходя (по-скоро където почти не ходя в последния един месец) и съм много щастлива 😀 Аз всъщност освен безплатни брошури в пощата друго не съм получавала гратис. Развълнувах се така безкрайно, че трябваше да напиша четири коментара съвсем като полуидиота, който съм, преди да излезе нещо смислено.

Аз също се надявам като Поли, че ентусиазмът и вълнението ще са ми достатъчно дълготрайни, че да си използвам цялата карта 😀

Завиждай, Мяу!

Харесваш? Гласувай! http://svejo.net/home/link_summary/18212

.

9 responses to “…или как ще стана красавица!

  1. Ех, Бу, Бу, голяма веселячка си ти, с твоите мизерни килца и слаботелесие 🙂 Ние с мъжа ми така грозно сме се нагрухали от 2 години вече и само кроим планове за диети, за режим… бяхме толкова твърдо решени, че се записахме във фитнес център, не знам дали знаеш, но тук са адски скъпи, мамка им, та толкова ентусиазирани бяхме, че си взехме по една целогодишна крата, фитнесът е точно до нас, на около 50м, има, освен всички уреди за които се сетиш, сауни, хамами, йога, латино танци, персонален треньор и неограничен достъп. Платихме над 2500 евро за удоволствието и питай дали ходим. Не. Няма време, ако остане такова – се разплуваме пред ТВ, ядем, разхождаме се или сме пак на маса с приятели. Дори платената голяма сума пари, неставащите ни дрехи или летаргията, която ни е обзела, не са достатъчни за да се вземем в ръце и да се стегнем. Не знам защо. Така че хич не се напъвай с Мяу и вратовете ви 🙂

  2. Моля ви, не взимайте пример от Блонди и мъжа й.

  3. … Така че хич не се напъвай с Мяу и вратовете ви

    @Поли: Кой точно пример имаш предвид – как не ходи на фитнес или как „мотивира“ Бу?

  4. Поли, това казвам и аз. Споделям. Ти уточнявай 🙂

  5. Ако бях на твое място, бих поканила Мяу на торта и мелба с кока-кола. Никва прошка!

  6. мога да ви спестя едно от усилията – докато си промивате „плувналите в мас“ мозъци пред телевизора, аз ще ям вместо вас. deal?

  7. Смешно е, ама е и тъжно. Да не забравяме, че вече 60 % от българите имат наднормено тегло. А това си е едно истинско бедствие, защото между затлъстяването и „българските“ болести инфаркт и инсулт има пряка причинна връзка!

  8. Ако искате да мязате на скелети, мога да ви препоръчам мойта диета:

    Много цигари
    Много кафе
    Много нерви
    Ядене един път на ден. Вечер.

    М-)

  9. Къде си, Поли, да потвърдиш, че чинно спортувах 😀
    Мисля дори да си взема нова карта, докато имам останали някакви пари 😀

Вашият коментар

