Наръчник за основни грижи за бебето

Ако сте млада майка или млад баща и срещате трудности да приспите бебето или да го нахраните, това са най-простите инструкции, които можете да намерите. Ето някой ‘да’ и ‘не’ за грижите за бебето!

(това е за забавление, хора! не си и помислихте, че бебето може да се подсушава в сушилня, нали?)

Хареса ли ти? Гласувай! http://svejo.net/home/link_summary/19066

Източник: www.svejo.net, http://www.wackyarchives.com/offbeat/caring-for-a-baby-101.html

6 responses to “Наръчник за основни грижи за бебето

  1. Инструкциите Exercising и Baby Nursing Baby са ми любими 🙂

  2. хахахаха! Не съм се смяла така от доста време!

  3. аз явно съм повредена – направо се ужасих от wrong-нещата … трябва да излизам по-често 😉

  4. Четохме го с мъжа ми и той ме набеди, че вероятно и wrong-овете съм ги пробвала, затова знам от опит че не са добра идея 🙂

  5. Ow my God :)…как да оставя коментар като нямам думи….хи-хи-хи-хи-хи-хи-хи…….:):)

  6. eeeeee mnogo e sme6no, napra voooo hahahahah
    nai me izkefi tatkoto i bebeto da vdigat 6tangi hahahahahahhahahah

Вашият коментар

