Кой сега е номер едно?

Направих си тест ‘Коя е вашата известна сродна душа’, откъдето се разбра, че единственият подходящ за мен е Брад Пит. Възрадвах се неимоверно, но за по-сигурно пак повторих и потретих теста и с различни въпроси отново и отново се изясни, че Брад и аз сме родени един за друг. Това, разбира се, аз винаги съм го подозирала, може би още когато за първи път го гледах в не помня кой филм по тесни дънки. Сега е доказано. Много харесвам Джоли, но съжалявам, Анджелина, звездите ми го казаха, Брад е най-подходящ за мен.

Понеже обичам пица, мъже в тесни дънки, искам да имам собствена модна линия и харесвам комедии, както и нЕкои други детайли, които ни сближават с един от най-известните красавци, редно е скоро официално да си сменя фамилията на ‘Пит’.

Докато очаквате включване за часът и мястото на тържествената размяна на пръстени, направете си теста и се запишете кой ви се е паднал 😀

Ще гласуваш ли? http://svejo.net/home/link_summary/21551

21 responses to “Кой сега е номер едно?

  1. Бу, а съпругът какво мисли по темата? 😉

  2. А, да се оправя. Да си прави теста и какъвто му е излязъл късмета там…

  3. patrick dempsey…. който и да е той.
    Брад и добър човек Бу, успех :))))))))))

  4. Патрик Демпси! Докторе, ела ме излекувай!

  5. Май ще се разправяме с тебе – и на мен ми се падна Брад! 🙂
    Но пък, заедно срещу Джоли, успехът ни е сигурен 🙂 А после все ще се разберем как да го поделим Брад.

  6. Кейт Бекинсейл…

  7. Оф, добре, притесних се, че и ти се редиш на опашка за Брад.

  8. патрик демпси…. май е време да се запознаем…

  9. Потрес. Бекам. Виктория ще ме оскубе. Но поне с никоя от вас няма да го деля 🙂 Олеле, сигурно постоянно ще ме води на мачове 😦 Ужас.

  10. Нареждам се на опашката за Брад Пит 🙂
    Джолито изгоря…

  11. Кой е като мен- Джордж Клуни 😛 (нищо, че е по-възрастен от баща ми)

  12. Бу, Анджелина не я мисли, аз ще я взема, добро момиче е и съм сигурен че обича да чисти.

  13. Nicodile, е разчитай много на любовта на Анджи към чистенето. Но не това ще ти е проблема – колко осиновени деца ще можеш да поемеш и от колко различни националности могат да бъдат те, без да се объркаш? 🙂

  14. Апостол Апостолов

    А бе, и Евгени Минчев не е за изхвърляне…

  15. Поли, не ме подценявай- трениран съм в мултикултурна среда 🙂 А и как ми дава сърце да откажа на Анджи само защото има такова голямо сърце и си е осиновила по едно дете от всяка развиваща се нация?

  16. Уил Смит. Готин е пича, ама искам Патрик Демпси аз … мъка, мъка..

  17. Nicodile, ама разбира се, че не можеш да й откажеш на Анджи. Е, ще имаш оправдание да си купиш по-голяма кола ( или ван). Какво ли те мисля и аз, по-добре да се притеснявам дали няма да станем много за Брад, че колкото повече жени на едно място, толкова по-трудно е.

  18. хм.. то и аз много харесвам бат пич
    колкото и смущаващо да звучи – значително повече от анжелинчето 😀

  19. Дейвид Бекъм.. Това заради футбола ли беше само, не разбрах 😉

  20. Аууу, Eva Longoria Ми се падна 😛
    В половината въпроси ги нямаше моите отговори, та малко на тото го давах…

  21. Poneje vsi4ki mnogo se karate za Brad Pit,az she si vzema Anjelina
    Joli,ZASHTOTO SPORED TESTA,TQ E ZA MENE.A NE ZA BRAT!

Вашият коментар

