Ако бебетата пишеха по форуми…

„Опитват се да ме хранят с цветно зеле: как да реагирам?“

„Не съм акал само от два дни, как да се спася от тръбичката, „Дуфалак“-а, клизмата и т.н.?“

„SOS! Мама спи през цялата нощ!“

„Не ми дават да късам тапетите!!!“

„Как да се промъкна до котката?“

„Поход в поликлиниката. Писна ми!!!“

„Не дават да разхвърлям котешката тоалетна: реакция?“

„Слагат ме да спя в 9 вечерта. Как да се борим с това?“

„Помощ! Мои снимки по голо дупе са в Интернет! Как да протестирам?“

„Почивка в чужбина – струва ли си да вземам и родителите?“

„Свирене с уста и други начини на творческо самоизразяване“

„Защо пакетите със салфетки стигат само за половината стая и къде мама държи втория пакет?“

„Някой пробвал ли е на вкус „Фастум-Гел“-а? Искам, но досега не ми се е удало…“

„Какво трябва да може мама на 27 години?“

„Цица отделно от мама: възможно ли е това?“

„А вас целуват ли ви по дупето?“

„Препоръчайте ми логопед за баба“

„Колко джиесема сте осмукали досега?“

„Help! Обуха ми обувки – как да стана прав?“

„Как да се науча да спя, без да изпускам цицата? След като заспя, ми се изплъзва..“

„Услуги: художествено размазване на каша по лицето“

„Носът на мама изобщо не е еластичен. Нормално ли е това?“

„Помогнете! Расте ми коса!“

„Продавам комплект мамини дрехи, размер 46“

„Помощ: мама не заспива, докато не посмуча двадесетина минути цицата й!“

„Каква поза да заемем, докато спим, така че домочадието да изпада в умиление. Споделете опит!“

„Какво да изям, за да акам виолетово?“

„Слънчите, зайче, миличко, сладичкият ми… Как да узнаем истинското си име?“

„Мама като ненормална се радва на акото ми – към какъв специалист да се обърна?“

„На мен – пюре от моркови, на тях – шоколад. Къде е справедливостта?“

„Плешивината на татко не зараства. Това рахит ли е???“

„Коремът на мама се поду. Какво значи това?“

„Анкета: кой е опитвал на вкус стайните растения? Кои са по-вкусни?“

„Защо сестра ми постоянно ми прави физиономии и се плези: ниска култура?“

„Анкета за кърмачетата: какво искате мама да хапне в новогодишната нощ?“

„Писна ми от мамината цица! Искам татковата! Някой с подобни проблеми?“

„НАЯДОХ СЕ!!! Как да обясним това на родителите?“

„Къде ни е носленцето?“, „Къде са ни очичките?“… Те наистина ли не знаят???“

„Как да се избавим от космите по гърдите на татко? На отскубване реагира с вик. Препоръчайте безболезнен начин“

„ВИК НА ДУШАТА: Котката я хранят с по-вкусна храна! А всички опити да възстановим справедливостта се наказват жестоко! Защо???“

„Трябва ми материална помощ. Нямаме сол и захар. Ям гола каша. Повръща ми се!“

„Помощ! Новият памперс ме кара да изглеждам пълен. Посъветвайте ме за нормален модел“

„На 25 години не може да пее! От кого да потърся помощ?“

„Всеки ден ме къпят. Има ли и други толкова мръсни?“

„Зайченцето бяло“… „Хей, ръчички“… А какъв е творческият потенциал на вашите родители?“

„Да смучем едновременно цица и палец – максимализъм?“

Хареса ти? Ще гласуваш ли? http://svejo.net/home/link_summary/25082 

Източник – http://izdranno.nnm.ru/
Превод – WizardBGR

22 responses to “Ако бебетата пишеха по форуми…

  1. Хахахахахах, много забавно. Дано наистина не си ги помислят тези неща, дечицата 🙂

  2. Pingback: Ако бебетата пишеха по форуми… | Дневникът на Крис

  3. Яко!!! 😀
    Нови теми – Мама ми пречи да пиша на компютъра
    – Отмъкнаха ми мишката от устата – споделете клавишни комбинации
    – Колко силно да рева за да ми дадат цялата тубичка от гелчето за успокояване на никнещи зъбки

  4. Разбиващо! Поздрави за добрата идея 🙂

  5. И да пишеха милите, майките и татковците пак нямаше да им вярват и щяха да си правят каквото са наумили 🙂
    Много забавано 🙂

  6. хахахаха, страхотно и безкрайно забaвно … наистина трябва да го чета, когато Деница се събуди, че ми омръзна да си се търкалям в ума от смях 😀

  7. “Опитват се да ме хранят с цветно зеле: как да реагирам?”
    – плюй! това, дето те учи баща ти!
    “Не съм акал само от два дни, как да се спася от тръбичката, “Дуфалак”-а, клизмата и т.н.?”
    – ела с тати да пийнем биричка – нема да има проблеми

    “SOS! Мама спи през цялата нощ!”
    – е аз откога ти разправям, че трябва да работиш върху гласа си

    “Не ми дават да късам тапетите!!!”
    – нищо – скъсай дамаската на дивана

    “Как да се промъкна до котката?”
    хвани я за опашката и не пускай!

    “Поход в поликлиниката. Писна ми!!!”
    – ми спри да ядеш боклуци от кофата

    “Не дават да разхвърлям котешката тоалетна: реакция?”
    – почвай да я ядеш. така и тоалетната, пък и котката ще идат дето им е мястото

    “Слагат ме да спя в 9 вечерта. Как да се борим с това?”
    – лягай си в осем

    “Помощ! Мои снимки по голо дупе са в Интернет! Как да протестирам?”
    – пусни снимки на маме и тате, когато се заключват

    “Почивка в чужбина – струва ли си да вземам и родителите?”
    – труден въпрос. де да знам, може и да си струва

    “Свирене с уста и други начини на творческо самоизразяване”
    – и квоо

    “Защо пакетите със салфетки стигат само за половината стая и къде мама държи втория пакет?”
    – ти остави това, ми виж къде е кошчето за използвани тоалетни хартии

    “Някой пробвал ли е на вкус “Фастум-Гел”-а? Искам, но досега не ми се е удало…”
    – ее, а ако знаеш колко яко е на вкус нощното гърне на дядо…

    “Какво трябва да може мама на 27 години?”
    – ъъ… хеехе

    “Цица отделно от мама: възможно ли е това?”
    – ми… не те знам какъв пол си, ама.. хи

    “А вас целуват ли ви по дупето?”
    – чат-пат..

    “Препоръчайте ми логопед за баба”
    – нищо й няма на баба ти, ти съседа отдолу да го чуеш..

    “Колко джиесема сте осмукали досега?”
    – абе за джиесеми не знам…

    “Help! Обуха ми обувки – как да стана прав?”
    – скачай!

    “Как да се науча да спя, без да изпускам цицата? След като заспя, ми се изплъзва..”
    – бе мани, то и на мене

    “Услуги: художествено размазване на каша по лицето”
    – е това и майка ти го владее

    “Носът на мама изобщо не е еластичен. Нормално ли е това?”
    – това е защото те мързи и ти липсва постоянство

    “Помогнете! Расте ми коса!”
    – е на мене вече не, но не се оплаквам

    “Продавам комплект мамини дрехи, размер 46″
    – е аз продавам едни №35, ама карай да върви

    “Помощ: мама не заспива, докато не посмуча двадесетина минути цицата й!”
    – то и баща ти не заспива по същата причина

    “Каква поза да заемем, докато спим, така че домочадието да изпада в умиление. Споделете опит!”
    – e jfld e r ;fx m,f/.e;

    “Какво да изям, за да акам виолетово?”
    – ми пробвай с боята, дето тати е забравил полуотворена след боядисването

    “Слънчите, зайче, миличко, сладичкият ми… Как да узнаем истинското си име?”
    – чуй съседските деца

    “Мама като ненормална се радва на акото ми – към какъв специалист да се обърна?”
    – психотерапевт, но може и лайнолог

    “На мен – пюре от моркови, на тях – шоколад. Къде е справедливостта?”
    – на тоя свят, баце, справедливост няма

    “Плешивината на татко не зараства. Това рахит ли е???”
    – абе не е баш рахит, ама нещо такова

    “Коремът на мама се поду. Какво значи това?”
    – скоро или ще пръдне гръмовито, или ще ти стоварят компания

    “Анкета: кой е опитвал на вкус стайните растения? Кои са по-вкусни?”
    – абе май стайните растения и на тати шамарите са еднакви на вкус

    “Защо сестра ми постоянно ми прави физиономии и се плези: ниска култура?”
    – не, просто фройд

    “Анкета за кърмачетата: какво искате мама да хапне в новогодишната нощ?”
    – срам ме е да кажа

    “Писна ми от мамината цица! Искам татковата! Някой с подобни проблеми?”
    – е щом баща ти има цици… аз не знаех, че азис и деза имал…

    “НАЯДОХ СЕ!!! Как да обясним това на родителите?”
    – с категоричен тон

    “Къде ни е носленцето?”, “Къде са ни очичките?”… Те наистина ли не знаят???”
    – бе мани ги, олигофрени..

    “Как да се избавим от космите по гърдите на татко? На отскубване реагира с вик. Препоръчайте безболезнен начин”
    – питай мама, тя е най-много в час

    “ВИК НА ДУШАТА: Котката я хранят с по-вкусна храна! А всички опити да възстановим справедливостта се наказват жестоко! Защо???”
    – а ти даваш ли на котката да ти яде кремчето? егоист!!

    “Трябва ми материална помощ. Нямаме сол и захар. Ям гола каша. Повръща ми се!”
    – ми повръщай тогава

    “Помощ! Новият памперс ме кара да изглеждам пълен. Посъветвайте ме за нормален модел”
    – като спреш да акаш повсеместно, ще махнем пампата

    “На 25 години не може да пее! От кого да потърся помощ?”
    – от наемен убиец

    “Всеки ден ме къпят. Има ли и други толкова мръсни?”
    – има. ама си нямат родители

    “Зайченцето бяло”… “Хей, ръчички”… А какъв е творческият потенциал на вашите родители?”
    – пърпъл, стоунс… дай да си ги трампим?!

    “Да смучем едновременно цица и палец – максимализъм?”
    – ей, как го правиш?! искам и аз!!!

  8. Мислят си ги и още как. Поне някои.
    -Ето това „“Цица отделно от мама: възможно ли е това?“ моето проговорило вече дете ме пита скоро. Отговорих и в бързината , че е залепена и сега разказва на всички как „Цицето на мама много силно лепено“
    – Това „“На 25 години не може да пее! От кого да потърся помощ?“ – малко ми в повечко годинките само. Иначе като запея и детето и вика „спри мамо, мълчи“ …
    – А това „“Писна ми от мамината цица! Искам татковата! Някой с подобни проблеми?“ – беше на 3 месеца когато захапа на баща си цицата в опит да засуче. От тогава баща и отказва като е гол да я взима :))))
    – Това „“Да смучем едновременно цица и палец – максимализъм?” моето дете го е усвоило до съвършенство.

  9. Вместо да питате толкова, я по-добре си помислете как да не забравите въпросите си като пораснете! Че тогава да трябва вас пък да ви питат… 🙂

  10. хахахахахахахахахахахахахаххахахахахахахахахаха… ох, ще си умпа от смях, ей….

  11. Ахахахах, браво, страхотни са^^

  12. От известно време чета тук и Бу, много готино пишеш. Винаги ми е много интересно, а днес ми подари няколко минути истински смях. Благодаря!

  13. e he he he he strahotnooooo

  14. Много, ама много ми хареса, Бу поздравявам те за сайта, благодаря!

  15. Ссссупер! Много яко! Посмях се от душа.. че и колегите покрай мен 🙂

  16. Голям смях Бу. Благодаря ти!

  17. mnogo zabavno

  18. хахаха мн весело дали найстина го мислят няма значение аз попаднах тук случайно и мн се смях мн яко евала на тоя дет го е написал 🙂

  19. little_sweet_didka

    Това за къпането всяка вечер много михареса!!!!! 😀
    Сигурна съм че си мислят подобни неща!

  20. със сълзи се смях….благодаря

  21. ха ха ха ха ……….солям смях………………

Вашият коментар

