Мартин на път и вече тук!

Майка ми и баба ми вчера тръгнаха към САЩ при сестра ми, бременна в последни седмици. Да се видят и да я поглезят, да помагат с бебето. Баба ми ще остане шест месеца – може да е на 83, но за четвърто правнуче има сили и тича като млада булка.

Обадили са се тук, че са пристигнали благополучно в 6 сутринта. Но са се обадили от болницата – сестра ми ги е посрещнала и са тръгнали да ражда. Новината ме стресна и изненада – имаше още 12 дена до термин.

Нямаше време да прочете книгата, която й пращах по майка с техники и пози за естествено раждане и други полезности. Плановете понякога нямат нищо общо с това, което се случва всъщност. Ще се надяваме, че е чела други неща, които да са й от полза и всичко ще е наред.

Много съм развълнувана и едновременно с това притеснена, сестричката ми ражда. Греша букви, докато пиша. Почти всички в семейството раждаме нормално и общо взето леко. Надявам се и при нея да е така. Стискам палци всичко да мине бързо и леко; тя и Мартин да са здрави и всичко да е наред.

Ужасно се вълнувам.

Когато аз раждах Мая, много исках да се обадя на сестра ми и да й кажа, че скоро ще става леля. Набрах я на мобилния. Тя очевидно си беше сменила номера без аз да разбера, защото отсреща ми вдигаше леко истерична жена, която ми крещеше: ‘Stop calling! Wrong number! WRONG NUMBER!’ Решавам, че и сестра ми ще иска да ме чуе сега, когато аз ще ставам леля. Набирам мобилния, но ми отговаря телефонен секретар.

Започва епично чакане до телефона. Сигурно така се чувстват бащите, когато чакат отвън да им съобщят, като се роди детето им. Телефонът звъни. Изскачам от тоалетната и стискам здраво телефона. ‘Да?’ Несигурен женски глас плахо пита ‘Спас може ли?’
Ааааааргх!

Звън! Втурвам се към телефонната слушалка. ‘Позна ли ме? Ама гласа не ми ли познаваш? Не се ли сещаш кой е?’ Много изнервена, отрязвам телефонния терорист, че точно днес не ми е до шегички, или да казва кой е или да приключваме. Затваря ми. Изпускам златния си шанс да си поиграя на ‘Ама нямаш ли пети братовчед някъде в чужбина?’ ‘Ау, Жоре, ти ли си?’ ‘Ама аз съм, разбира се, дай да ти реда една страшна далавера само за 2,000 лв!’

Забивам се в банята и половин час стоя под душа, докато предъвквам всякакви мисли. Какво ли прави сестра ми сега? Какво още можеше да й кажа, което щеше да й помогне при раждането? Дали всичко е наред? Как ли се чувства мама и най-вече, горката ми баба, която страшно се вълнува за първородната си внучка? Дали не трябваше да й кажа, че…

Телефонът звъни. Попарвам се с вряла вода и се добирам до телефона, стратегически поставен пред вратата. Баща ми пита как е мобилният на сестра ми. Казвам му го и си мисля, че ако скоро няма новини, ще се пръсна от вълнение.

Около 13 часа българско време се е родил най-новият член на семейството ни – Мартин с мерки 2,600 кг и достолепният ръст от 48 сантиметра! Майката и бебето са добре и вероятно до 24 часа ще са си у дома.

Много съм щастлива 😀

16 responses to “Мартин на път и вече тук!

  1. От нас едно голямо стискане на палци малкия Мартин да излиза бързо и безболезнено!
    Всичко ще е наред, хората там си знаят работата.

  2. Безболезнено трябва да е поне, избра да ражда с епидурална 🙂

  3. Развълнувах се, и аз не мога да пиша…
    Прекрасно е, че сестра ти има такава подкрепа…
    Желая много, много щастлив път на малкия Мартин!
    Всичко най-добро и на вас – около него!

  4. Да ви е жив и здрав малкия юнак!
    Много да радва и слуша мама и тате 🙂 и леля 😉

    Пък на лелята освен честито, и наздраве :))))

  5. Не само че съм „TANTE MERY“,ами съм истинката леля на Бу, на Катерина и пра-леля на новопоявилият се Мартин!
    Страхотно съм щастлива, тази сутрин сънувах, че си купувам красиви ,многоцветни темперни бои и ето ,че денят ми е цветен, оцветен от много щастлива новина!
    Вълнението ми е огромно, спомних си и щатливият среднощен миг, когато изплака Катерина , а аз висях под прозореца на родилният дом и очаквах нейната поява…..
    Наздраве на всички!

  6. Да е жив и здрав Марто! Наздраве!

  7. Eх, честито леленце! Много здраве и късмет на детенцето!
    Ти не знаеш ли, че когато жена търси мъж на твоя номер, се отговаря „Сега не може да се обади, под душа е.“ =:->

  8. Честит и здрав да ви е малкия юнак, и нека орисниците му донесат най-хубавите дарове! Поздравления за новия чрен на семейството ви.

  9. Много здрав да расте Марто. Да е късметлия в живота . А леля му Бу да го научи, как да се „продава“ най- добре. Освен, ако това не е семейна черта. 🙂
    Танте Мери, честито и на теб! Наздраве!

  10. Тарталета

    Бу! Поздравления! Радвам се за вашето семейство! Да е живо и здраво бебето!
    Като четях, ми идеше да ревна. Все едно моите преживявания си описала, когато моята сестра раждаше преди 10 месеца на 3000 км от мен… Също Мартин роди 🙂

  11. Честит племеник, Бу! Да расте здрав и щастлив малкият мъж, много да радва всички, които го обичат!
    Върна ме към хубавите мигове, когато моята сестра (a.k.a. Бубс) роди първата ми племеница. После брат ми подсигури втората (Е, без да я ражда де 😀 ). Третата ми племеница беше пак дело на Бубси и се роди на 3000 км. оттук. Спомням си и колко развълнувана беше сестра ми от своя страна, когато започна моето раждане…
    Колко сладко и нежно е да чуеш „ЙеЙо“. И как мислех, че дори моето си дете не бих обичала толкова. (Разбира се, времето ме обори 😉 )
    Наистина е вълнуващо да станеш ЛЕЛЯ!

  12. Честит племенник и от мен! Често съм си мислила колко ли е хубаво да си леля. Някой ден, надявам се и на мен ще ми се случи 🙂

  13. Честит племенник, Бу! От все сърце желая здраве и късмет на цялата ви фалимиля, а за малкия Мартин и неговата майка – още повече любов и подкрепа!

  14. Тук заприлича малко на бг мама 😀 , но, Бу, най-искрени поздравления и пожелания за много здраве и щастие на бебан хубанов, на родителите му, на тебе специално, която ни въведе в това красиво преживяване и да е нормално непослушен малкия Марти 🙂

  15. GrOzNoTo^_^PaTe

    Честито,Бу!
    Да ти е жив и здрав племенника и много да го глезиш(нали знаеш,че лелите са по тази част 🙂 )

  16. Честит племенник Бу, да е жив и здрав , много щастлив и да ви носи много любов и много радост.
    Развалнуваме с разказа ти, защотото ме върна година и 5 месеца назад, точно така се чувствах аз , когато раждаше сестра ми, много се вълнувах и много се притеснявах , исках да съм на нейно място за да не я боли .
    Още въднъж честито!!!

Вашият коментар

