Бу в медиите :)

Преди няколко месеца излезе интервюто с мен в сайта на Естествено (където мило са ме сложили в графа ‘известни личности’, благодаря, момичета! 😀 )

Миналия месец Топ Блог също публикуваха интервю с мен в категория Блог каузи, за което много им благодаря – наистина оценявам жеста да помогнат да се разпостраняват идеите, които застъпвам.

Днес излезе интервюто ми в Аз – жената – електронно списание за жени. Искрени благодарности на екипа не само за интервюто, но и за интересното он-лайн списание, в което има за всеки по нещо!

13 responses to “Бу в медиите :)

  1. Извинявам се, това „Бу“ какво значи?! Не мога да спя вече, не ми се удава да го разтълкувам 🙂

  2. 😆 Бу е кирилизираният ми нийкнейм, с който започнах да се появявам он-лайн през 2000-та. От английското “boo” – в смисъл на плаша някого в тъмното, а не на освиркване 🙂
    Наскоро ми казаха, че значело нещо на индийски… но скоропостижно забравих какво. Беше нещо приятно, всеки случай 🙂

  3. Радвам се, че го харесвате, мисля, че интервюто се получи много добре. Поздрави!

  4. Бу, накъдето цъкна в нета, ти изскачаш 🙂

  5. Конспирация, Ео! :mrgreen:

  6. Да, интервюто е страхотно 🙂

  7. Аз имах една позната, която когато казваше, че кърми сина си (вече почти на 3 години), всички доктори й се караха. Честно си признавам, че тогава, може би преди 3-4 години, и аз го смятах за най-малкото неприемливо. Ти промени отношението ми! 🙂

  8. Ивка, много мило 😀
    Аз винаги честно си признавам, че докато бях бременна, никога не ми е минавала мисъл, че децата могат да се кърмят толкова време – най-дългият срок, който бях чувала, беше десет месеца. Чак по-късно разбрах от баба ми, че тя, например, е кърмила 1,2 и 1,4 години, а самата тя и братята и сестрите й са били кърмени по 2-3 години и това е било нормата навремето – нещо като минимум, макар че всички баби разказват истории за кърмени деца на по пет години. С времето моето отношението също се промени 🙂

  9. Интервютата са чудесни! Брех какъв заразен тип си! 🙂
    С обич! 🙂

  10. Да се допълня – кърмаческите ти снимки са прекрасни, емоционално наситени. От едното немного сложно, но не и просто кърмене избухват толкова чувства, че мога само да се поклоня пред делата ти!!!!

  11. Аз пък съм явно влюбен в Бу вече… Вече две години? Леле, колко бързо минава времето…

  12. Хахаха, 100jane, ще ме вкараш във филми 😆

  13. Като прочетох хубавото ти интервю ми се прииска да споделя за моето най-нестандартно място, на което съм кърмила. На касата в един супермаркет. Не на опашката-вече бях на касата, когато Ясен (тогава на година и 5-6 месеца)нададе вой и започна да бърка в потника ми: „Тутучеее“ (да сучеее). Нямаше как, той сам си ги извади, а хората ми прибираха продуктите в чантите, докато аз балансирах някак си и се мъчех да извадя пари…:)

Вашият коментар

