Ciao, bella!

Ragazzi,

правя втори опит за последните години да пътувам в чужбина сама, без мъдър спътник, който да следи дали няма да се загубя или просто да направя нещо тъпо, оставена без надзор в друга държава.

Отивам на ЕМС (European mastery symposium) на Ла Лече Лига в Асизи, Италия, а после за два дена в Рим, където – естествено – ще се опитам да видя папата и евентуално да разбера от достоверни източници носи ли панталони под роклите или всичко е оставено на естествена циркулация на въздуха.

Ако някой види късо подстригана жена, която се дзвери в карта на града и отчаяно се опитва да привлече някой минувач, който да посочи правилната посока – това съм аз.

Поради щото няма да ме има няколко дена. Това да не ви спира да четете и коментирате в блога, разбира се – оставила съм ви 122 поста, разположени на 10 страници за целта. Цъкайте по линковете, гласувайте за мен редовно, пишете дитирамби в моя възхвала – като се върна, ще ви проверя.

На най-послушните ще донеса камък от Колизея, ако не ме хванат на митницата.

Ciao!

18 responses to “Ciao, bella!

  1. Еххх, благородна завист! Много поздрави на Ромата и ромите! Ти и колизеума да изнесеш, камък по камък, тия мързеляци няма нищо да ти кажат 😉 Ама голяма шишарка от големите борове да си вземеш, много са готски 😉

  2. Яж лимонов сладолед. 🙂
    Напомни ми как аз примъкнах половин кило камънаци изпод Айфеловата кула, за да ги раздавам.
    И как камък от Атлантическия океан (кило и половина) прелетя първо Париж-Москва, после Москва-София, за да дойде при мен…

  3. дитирамби ще пишем, а елеи може ли? 😉

  4. Само ако са хвалебствени, лонганлон 😀
    По-напредналите с материала могат и оди в моя чест да сътворят.

  5. Лек път и приятно изкарване в чужбинско! Много положителни емоции.
    Пък ние ще чакаме цветен преразказ после и лекинко ще ти завиждаме 🙂

  6. от Чудомир знам, че на лимон на италиански не е читроне, а лимоне 🙂 може да ти свърши работа като търсиш лимонов сладолед 🙂

  7. Бу, вземи ме и мен. Да има с кого да спорите на тема „адаптирано мляко“. 🙂

  8. Una mattina mi son svegliato,
    o bella, ciao! bella, ciao! bella, ciao, ciao, ciao!
    Una mattina mi son svegliato,
    e ho trovato l’invasor.

    O partigiano, portami via,
    o bella, ciao! bella, ciao! bella, ciao, ciao, ciao!
    O partigiano, portami via,
    ché mi sento di morir.

    E se io muoio da partigiano,
    o bella, ciao! bella, ciao! bella, ciao, ciao, ciao!
    E se io muoio da partigiano,
    tu mi devi seppellir.

    E seppellire lassù in montagna,
    o bella, ciao! bella, ciao! bella, ciao, ciao, ciao!
    E seppellire lassù in montagna,
    sotto l’ombra di un bel fior.

    Tutte le genti che passeranno,
    o bella, ciao! bella, ciao! bella, ciao, ciao, ciao!
    Tutte le genti che passeranno,
    Mi diranno «Che bel fior!»

    «È questo il fiore del partigiano»,
    o bella, ciao! bella, ciao! bella, ciao, ciao, ciao!
    «È questo il fiore del partigiano,
    morto per la libertà!»

  9. Аре па тая! Нали гласувам, сега и дитирамби, разбийш… От Италия искам оригинална Нутела (а не полска от Била). Може и три-четири комплекта Италиери. Кво е тва ли? Фирма за пластмасови войници, но не са играчки, а са предназначени за маниаци като мен, които пресъздават известни битки…

    Бу, лек път!

  10. И виж паметника на Леонардо на едноименното летище в Рим. Ще разбереш защо.

  11. Брех, пак ми се приучи италиански! И тази година ми се ходи в Италия, но и тази няма да я стигна. 😦

    Бу, всичко най-рошаво, смешно и вълнуващо! Чакаме те с нетърпение! 🙂

  12. завиждам (благородно) 😀

    очаквам с нетърпение разкази и(в) снимки 😀

  13. а защо такъв драматизъм – „оставям ви, после ще ви проверя“, в италия няма ли интернет ? пресните впечатления са най-силни. много поздрави на корадо катани

  14. Ти кажи ква е тази история с късата подстрижка, мен това ме зантригува много.

  15. Ами, подстригах се късичко 😀 Имаше малко забава в процеса, но иначе никаква интрига.

  16. Добре дошла, Бу.
    Очакваме разказ за пътуването.

Вашият коментар

