Време е за любовна революция

Резервирах си билет за Лени Кравиц и малко по-късно отивам да го взема. Страшно го харесвам и съм много щастлива, че най-сетне идва и в България. Преди няколко месеца бях писала, че ако Лени ми подсвирне, въобще няма да се колебая… е, кой знае – може това да е златният ми шанс 😀

Ще се видим на концерта 😉


Lenny Kravitz – I’ll be waiting

Билетите свършват, бързайте 🙂

Сега остава U2 да дойдат и блаженството ще е пълно.

8 responses to “Време е за любовна революция

  1. Илиянски

    За U2, убеден съм, ще бъде абсолютна блъсканица. Това може би ще е най-посещаваният концерт в БГ. Чакам с нетърпение. Дори би ми се искало да видя във формат, нещо като Live Earth. Приятно изкарване с Лени. Сигурен съм ще е такова.

  2. За U2 преди няколко години се бях навила да ходя нейде – Белград ли беше… не помня, не стана. Сега ме е яд. Ако пак завият някъде из региона, ще ида, че кой знае кога ще опрат до тук.

    Радвам се, че се сетих навреме за билета за Кравиц – откакто ги пуснаха в продажба, се каня. В Германос и Ивентим в Пловдив вече нямат билети, броят налични билети в Тикетстрийм намалява цял следобед… за една бройка да хартисам, каквато съм разсеяна 🙂

  3. На мен все така ми се случва да пропускам концертите – или ще съм в напреднала бременност или нещо друго ще стане… Добре, че успях миналото лято да видя Чамбао на живо.
    Лени също ще го пропусна, но ако можех отсега да си купя билет за някой бъдещ концерт на U2 в БГ, бих го направила веднага.

  4. няма да ме огрее, освен, ако не стане чудо :-/

  5. Последно ходих с Анастасия в корема ми на Бебел Жилберто във Варна. Танцувахме двете през цялото време. В деветия месец бях и се шегувахме с още една бременна няма ли да е яко да родим на Бебел Жилберто.
    Много са ми по танците и двете деца.
    Приятно изкарване на Кравиц!

  6. Брой и мен за ЮТу! Когато и да е, където и да е…

  7. az chakam metallica na 27ki juni (vupreki che sum gi gledala tri puti, poslednia v klub za 400 dushi, beshe neverojatno)…inache hodih na explited, no mai ne beshe dobra ideia zashtoto toulia se rodi niakolko dni po-kusno, tri sedmitsi po-rano…

  8. izvinete, imah v predvid exploited i youlia

Вашият коментар

