Полиция, полиция!

Както си хвърчиш със скромни 120-130, прихълцваш:

клик

Това е новата национална социална кампания „Шофирането не е игра“ – поликарбонатни макети на полицейски коли, скрити тук-там. Целта е ясна: като ги види шофьорът, ще прихълца и ще намали скоростта. Когато види, че колата е фалшива, вече е късно.

Планира се между фалшивите да се крият и истински полицейски автомобили; тогава, мисля, забавата ще е пълна.

На мен инициативата ми допада. Дай Боже това да намали катастрофите по пътищата, защото 10 834 е адски висока цифра, каквото и да си говорим. И не слушайте sulla, че фалшивите полицейски коли са тъпа идея, щото никой нямало да се страхува от тях. Дългогодишни умели шофьори ми признаха, че се стряскат от колите в засада и намалят. Аз, като дългогодишен и опитен (надявам се) шофьор също не различих от далеч, че катаджийската кола не е истинска.

Това е – оглеждайте се 😀 КАТ дебне и слуша и никога не знаеш това фалшива полицейска кола ли е или е изненадващо истинска.

Свежа идея? http://svejo.net/home/link_summary/35029

.

12 responses to “Полиция, полиция!

  1. Случайно да видя дали тази камера е вързана към нещо или е просто и тя едно макетче?

    Аз имам такава „кола“ по моя път но там не мога да спирам 🙂

  2. Ъхъ, и малко след като състезателят намали заради мукавения макет на полицейски автомобил, той настъпва още по-настойчиво газта, за да си навакса няколкото секунди, които се е прекарал да загуби. Това не ти ли го споделиха опитните шофери, защото ако кажат че не е вярно – ще излъжат 😉

    Именно шофьорите са едни от най-големите експлоататори на теориите за риска, тъй като са наясно, че вероятността на един и същи път да случат на два полицейски патрула е много малко вероятно. Дори и в случая, когато единият патрул е от картон 😉

    А точно коментарът на sulla описва изключително добре реалността – цялата кампания е за плашене на гаргите, и изобщо не се взема под внимание това което споменах в първия параграф. Май единственото положително нещо от цялата кампания е това, че имаме нов куриоз с който да се снимаме 😉

  3. Андрейчо, не знам макетче ли е. Казват, че е истинска.

    Ник666, не знам, не знам 🙂 Моите шофьори се постреснаха. В крайна сметка е ясно, че ако си си идиот по природа, никаква кампания няма да те стресне, ако ще легналите полицаи на пътя, предназначени да те накарат да намалиш, да са от истински полицаи (даже подозирам, че някои умишлено ще подадат газ в тоя случай :mrgreen: )

    От моя гледна точка – на шофьор – това е добра кампания, която ме кара да помисля по-добре. И не съм уверена, че всичко е за плашене на гаргите.

  4. Де да бяха всички шофьори като тебе, Бу 😉

    Според моите наблюдения шофьорите се делят на две големи категории.
    Първите са идиоти по призвание – въртят гуми, дават газ на пешеходните пътеки, спират по тротоарите и са твърдо убедени, че светофарите са част от все още неприбраната коледна украса. Ясно е че този тип фошьори се вразумяват само ако кампанията им бъде инсталирана чрез трепанация.
    Другият тип шофьори са по-уравновесени, спазват правилата за движение (доколкото първия тип техни колеги им позволяват). На тях кампания не им е нужна, те и без това първо мислят и после карат, вместо обратното.

    Та изводът ми е, че ще са частни случаите, в които шофьори наистина ще размислят. По-скоро ще теглят по една сочна българска на идиотите, дето са окачили тия кашони да им секват състезанието 😉

  5. бе не знам вече какво би трябвало да се направи, за да прекратим простотията на пътя. зад гърба си имам много стотин хиляди километри вече, но съдбата явно е решила, че все още й трябвам жив. никога няма да престана да се дивя на хората, които мислят само за притока на адреналин между краката си. вместо да идат и да си ударят по една пишка (или по една ръчичка)…

    преди време видях страшно нещо: някакви коли бяха се бяха помлели преди едно от изкачванията между перник и дупница. имаше кървища по пътя, парцали, части от оборудване..

    но: никога няма да забравя детското краче. част от детско краче, всъщност. обуто в обувчица. червенка. валяше се на пътя.

    хора – размазвайте си главите където и както искате. изобщо не ме интересува. но ако смажете главата на което и да е друго същество – аз съм ваш враг.

    при това доста агресивен и активен, все още, враг.

  6. Ох, батпеп, страшно е това.

  7. Също напълно подкрепям таиз кампания, ако и да съм пасивен (щото книжката ми е за смяна от 4 години) шофьор и си трая. Честно да си призная, ме е страх да седна зад волана, да не говоря, да се кача на магистралата … Щото ми е писнало от джигити!

  8. Тия, които мислят, наистина нямат нужда от подобни неща. Но за останалите точно това и трябва! И от наваксване след стряскането лесно ще ги отучат, nik666 – катаджиите трябва да са ненормални ако не се скрият добре малко по-нататък…:)
    Към това трябва в най-скоро време да се прибави в закона (за каквото намерение четох тия дни) и автоматично отнемане на книжката при предизвикан инцидент и отново изпит.
    Тия, дето не мислят от дума не разбират, само от 😉

  9. те ни лъжат, че се грижат за безопасността на пътищата, ние си плюеч в пазвите като видим, че е кьорфишек и газ….

    тук не е нещо в ред, кое ли….

  10. Ох, ако бях шофьор, щях да съм много съвестна.
    Иначе и на мен инициативата ми харесва, надявам се да работи.

  11. На мен инициативата не ми харесва, защото просто няма смисъл от нея. Ще се стреснат само хората, които не нарушават правилата. И какъв е смисълът тогава? Поредното пилеене на пари.

    (и моля ви се не се връзвайте на този идиот Димитър, за да не ви открадне паролата за пощата)

  12. Вчера видях за пръв път плашилата по магистрала „Тракия“.
    Изпълнението е малоумно.
    Едната беше вързана за билборд ЗАД мантинелата, другата беше на три метра навътре ЗАД дълбоката канавка, третата беше обрасла с трева до половината.

    Да видим сега като постоят на слънце и като избелеят, кво ше стане. Очаквам също по тях да се появят надписи със спрей (блажна боя, говна, според наличностите) „Само Левски“ и/или други високопатриотични лозунги.
    Предполагам, че биха се превърнали и в любимо място за препикаване от зорлии шофьори.

    Извод – поредната баджанашка фирма за пластмасови изделия нагуши от поредната безсмислена идея.

Вашият коментар

