Чудовищата превземат блоговете!

Сега Уърдпрес дава възможност на собствениците на блоговете да задават настройки за граватарите по подразбиране на пишещите коментари в блога, които не са настроили собствен граватар.

Който иска, може да си качи собствен граватар в Gravatar.com, даже да няма блог и да не се е регистрирал като потребител в Уърдпрес или друга блог-система. Тогава вашият собствен граватар ще се появява, където пишете коментари по блоговете.

А който не – се появява с граватар по подразбиране, генериран от системата автоматично, но индивидуално, за всеки списващ. Изборът, който ми беше предоставен, е:

мистериозният човек
идентикон – генериран за всеки коментиращ поотделно
уаватар – генериран за всеки коментиращ поотделно
чудовищно ID – генерирано за всеки коментиращ поотделно

Не е изненада, че избрах последното :mrgreen:

И така, запознайте се с някои от честите коментатори тук: Белята , Еовин , Василена , Поли , Jes и разбира се, Флор

Мисля, че изглеждате чудесно :mrgreen:

12 responses to “Чудовищата превземат блоговете!

  1. Божествено красива, както винаги. Благодаря, Бу, че избра аватар, толкова близък до истинския ми образ. 😀

  2. Много съм убава и чаровна. Знаех си аз 😀

  3. ц,ц,ц, мислех онзи ден да метна една фотка у форумо, с една туника редутска, дето и се дивих… но, всуе, ей ме, на! вече всички ме познават! почти така ми седи 🙂

  4. като рядко пишеща май не съм сдобита с подобен артикул 🙂

  5. хм, мерсаж 🙂

  6. Бубанке, всички списващи, които нямат собствен граватар, автоматично биват зачислени със служебен от системата 😀 Аз не избирам кой какво получава, само задавам генералната категория на граватарите. В случая – чудовища 😀

  7. Благодаря за пояснението! Още се уча как да се справям това нЯщо блог. Не много успешно обаче.

  8. Ooo, прекрасна съм – светлосиньо чудовище 🙂

  9. дълбок поклон, Бу! :mrgreen:

  10. Харесва ми зеления цвят.
    Обаче ако те накарам на танците да застанеш в тази позиция, дали ще можеш, а? 🙂

  11. Мноо съм яка!

  12. Не си хабете енергията, чудовища!
    За всички е ясно, че освен да ви тендовагинитясат ръцете, няма да постигнете нищо.
    Защото всички знаят коя е Тя!

Вашият коментар

