Етикети for Dummies

Скоро си купих пуловер Пума. Това май е първата стока от тази марка, която купувам, защото идеите ни за дрехи твърде се различават. Не мога да скрия, че етикетът, който висеше на пуловера, жестоко ме изненада и ме накара дълго да се подхилвам:

 photo scan0001.jpg photo scan0002.jpg

 photo scan0004.jpg photo scan0005.jpg photo scan0006.jpg

За да не си помисля, че етикетът е бил някаква случайност, на обратната страна на текстилния етикет на дрехата намерих инструкции за пране:

 photo 012.jpg тук вече тотално се сринах да се смея.
(ако се чете зле – снимах с телефон – носи изключително смисления надпис „Изпери, когато е мръсно“)

След няколко седмици си взех маратонки от същата марка. Кутията носеше многозначителният надпис:

 photo puma01.jpg за всеки, който се съмнява в средния брой обувки в един чифт.

Отстрани имаше таблица за номерацията на краката, очевидно предназначена за хора без по-добро нещо за вършене от това, да си мерят краката с клечки за китайска храна или тухли-единички:

 photo puma02.jpg

 

Мога само безмълвно да се преклоня пред гения в Пума (ако правилно разбрах, става дума за криейтив директора им Хюсеин Чалаян), който е измислил дизайна и съдържанието на новите им етикети и опаковки.

Глас тук? http://svejo.net/home/link_summary/42361

.

16 responses to “Етикети for Dummies

  1. Хитро копеле, знае как!

    Честито, Бу, със здраве да ти ги скъсат!

  2. Харесвам Пума. Последните години са ми фаворит сред спортните облекла и обувки.
    Вие, Бу, сигурно имате добри доходи. Откъде пари и за маратонки, и за тениска? А? Дай Боже всекиму.

  3. Правено е за американци, все пак.:D
    И все пак- откъде, Бу, имате пари за маратонки?

  4. Да, да! И аз да попитам – а пари откъде? А тенисчицата хубава. Откъде я взимате?🙂

  5. 😆 ще ме разбиете. Александро, за бой си. Флор, ти все едно не знаеш!
    И понеже нервната акула единствена е невинна тук, признавам: аз, както е ясно, съм шопинг маниак, но поради финансово ограничение – със спирачки. И двата артикула са взети на много приятелски разпродажби от френски он-лайн магазин Ла Редут.

  6. PUMA продават дрехите и обувките си по цял свят. Нормално е да има повече информация за размерите…Аз в Европа нося 37, в САЩ 36.5… не знам, ако отида на шопинг в Китай какъв номер да искам…Според мен повече марки трябва да го правят.

  7. Много найс!
    Така трябва да се прави🙂

  8. „PUMA продават дрехите и обувките си по цял свят. Нормално е да има повече информация за размерите…“

    Да😀 Особено когато размерите се измерват в „стандартна тухла“ (35 номер), „Бутилка вино“ (47 номер) и, разбира се, „Гангстерска златна верижка“ (51 номер).

  9. Хохо, мен ме изкефиха предложенията къде е подходящо да носиш пуловера – на автобусната спирка или на среща на чай с бивш, хахах, дали е наистина подходящ, ако бившият както обикновено е муньо…хаха

  10. Етикетите на Puma, отдавна изглеждат така, не само от тази година. И това с размерите, наистина не е лоша идея.
    А и в Adidas, когато си купиш дрешка ти пъхат в торбичката 1
    голямо картонче с подобни указания и надписи будещи смях.
    Ако ти имаш достатъчно мозък и не ти е нужно да ги четеш,
    просто по света има ужасно много глупави хора. А и ако не се лъжа май Закона за защита на потребителя има такива изисквания.А честно да ти кажа, скоро си купих нещо на Miss Sixty, на чиито етикет нищо не пишеше, а имаше само 1 неразгадаем синвол, който в последствие разбрах какво значи и добре, че беше навреме.

  11. И колко дървета отидоха за да се направят тези (повечето) безмислени етикети?

  12. Мен ме кефят! Оригинални са и забавни. Всъщност винаги са ме кефили Пума. Между другото имат добра еко политика, това по повод на коментара преди мен. Бу, ще хвърлиш етикетите в синия контейнер, нали душко? Да е спокоен/спокойна gamar.

  13. Мен пък си ме кефят етикетите.Все пак винаги можеш да научиш нещо ново.

  14. Hehe… Naistina ideino… znaete li kva qka reklama stana na Puma toku-shto? Ot svejo.net tva koi znae kolko puti se e pregledalo, a i go razpratih na dosta hora, prosto shtoto e zabavno, no nadpisa Puma po etiketite si ostava i vsichki go vidqhme, che i zapomnihme!😉

  15. ma kvo mu e smeshnoto
    kato se iymzrsi kapkata, trqbva da peresh, ne celiq pulover.

    moje i da ti e 4ist pulovera, ako ti se e prepotil vrata tri pati ne stava… trei se pere.

  16. Определили са си таргет групата и са преценили потенциала на подобен етикет. Първоначално се засмях и аз, но после ми се стори несериозно като за такава сериозна компания. Мога да интерпретирам още, но не виждам смисъл. За мен марката на дрехите ми няма значение.

Вашият коментар

