Таблица за оценка на брака (за съпругата) от 1939г.

Таблица за съпругата

д-р Джордж У. Крейн, д-р по философия
(1939г.)

При изчисляване на резултата, отбележете различните точки в графа НЕДОСТАТЪЦИ, които съответстват на съпругата и съберете резултата. Всеки пункт носи една точка, освен ако не е оценен различно в скоби. След това отбележете точките в графа ЗАСЛУГИ, които съответстват; сега извадете резултата на НЕДОСТАТЪЦИ от този на ЗАСЛУГИ. Полученото е грубият резултат на съпругата. Интерпретирайте го според тази таблица:

Резултат…………………………………….Интерпретация
0 – 24………………………………………….Много лошо (провал)
25 – 41………………………………………..Лошо
42 – 58………………………………………..Средно
59 – 75………………………………………..Отлично
76 и нагоре………………………………….Възхитително

НЕДОСТАТЪЦИ

ЗАСЛУГИ

1. Бави се при лягане – отлага, докато съпругът е почти заспал.

1. Добра домакиня – дори на неочаквани гости.

2. Не обича деца. (5)

2. Поднася храната навреме.

3. Редовно не зашива копчета или скъсани чорапи.

3. Може да поддържа интересен разговор.

4. Носи замърсени или скъсани рокли и престилки из къщи.

4. Може да свири на музикален инструмент – пиано, цигулка, т.н.

5. Носи червен лак за нокти.

5. Преоблича се за закуска.

6. Често закъснява за срещи (5)

6. Спретната домакиня – прибрана и чистница.

7. Като шие, криви шевовете.

7. Лично слага децата да спят.

8. Ляга с ролки на косата или много крем за лице.

8. Никога не си ляга ядосана, винаги първо се сдобрява. (5)

9. Слага студените си крака върху съпруга си нощем, за да ги стопли.

9. Пита за мнението на съпруга си за важни решения и покупки.

10. Дава съвети за шофиране от задната седалка.

10. Добро чувство за хумор – весела и радостна.

11. Флиртува с други мъже на празненства и в ресторанти. (5)

11. Религиозна – праща децата на църква или неделно училище и ходи и тя. (10)

12. Подозрителна е и ревнива. (5)

12. Оставя съпруга си да спи до късно в неделя и по празници.

––––––––––––––––––––––––––––––––

Изтеглете цялата таблица за оценка с 50 въпроса от тук.

И така, как се класирате вие според съпруга/партньора си? 🙂

Превод, Бу

Очаквайте: Таблица за оценка на брака (за съпруга)

Един глас в Свежо.нет? 🙂

.

19 responses to “Таблица за оценка на брака (за съпругата) от 1939г.

  1. Самоточкувах се. Добре че резултатът ми изобщо е положително число. 😦

  2. Струва ми се че максимално могат да се съберат 25 точки, а има резултат и над 76?!?

  3. Това е нарочно така, просто няма добри съпруги. Ако не е пълен прожал то идеалната съпруга би била лоша в най-добрия случай :)))
    Това е на шега дами………..просто математика ;)))
    Всички сте прекрасни!!!

  4. Благодаря Бу, да видим сега дали ще събера максималния брой точки.. 😉

  5. Пълен провал съм, както очаквах! 😉

  6. Тюх! Добре че членството ми в женски организации снесе 10 т; обикновено реагирам с радост и наслада на брачният акт – пак 10 т, вечно вярна и предана съм – 10 т. Определено тези десетички ми оправиха баланса на фона на единичките и петичките от съседната графа.
    Дали да се пообъркам и да изпратя на мъжо си някой друг линк вместо този… че иначе ще ме чакат тежки удари с телесни щети. 🙂

  7. pearly, по-добре изчакай версията за съпрузи – тогава ще можеш да му натриваш носа с
    „Вика „къде ми е…“, преди първо да го е потърсил сам“
    и много други неща, които ще донесат на г-н pearly минуси 😆

  8. “Вика “къде ми е…”, преди първо да го е потърсил сам” – ах, лелеее, това се отнася с пълна сила за г-н pearly!! Как ме нерви тоя човек самооо!!
    Чакам дамската версия с нетърпение, както се казва! 😉

  9. „Мие косата на съпруга или му прави маникюр“ – това само аз ли го чета така, както го чета, т.е. само на мен ли ми прави впечатление фразата „прави маникюр“?

    Не мисля, че някога ще достигна резултата „възхитително“ 😦

  10. А мъжо ми изкара отрицателен резултат 🙂
    Добре че си докарах после сама до 2 точки, че съвсем ще я втасам довечера 🙂

  11. *смята*
    Нещо се обърках, някои от нещата, които са писани за пложителни и двамата с Н. ги намираме за отблъскващ и обратното.
    И сега какво? 🙂

  12. Нямам време сега за главната таблица, ама има някои неща, дето никога не съм ги правила, де да знам дали съм добра?! 🙂 Главният ми грях май е, че си топля краката в неговите, хаха.

  13. Слава Богу, първата колонка е 90% за мен писана 😉

  14. Въх, ми като не съм религиозна;))) И нямам пет деца. А всъщност и омъжена не съм, но тествах поведението си към мъжете, с които съм била и с искрен ужас установих, че съм възхитителна. Бре, да е*еш! Опа… 5 точки надолу:))))

    Бу, продължавай с таз поредица, моля те:) Съветите за младата булка бяха нечовешки…

  15. toku-shto naprawih testa za jena si (jeneni sme ot 10ina dena…). Tq otrazi rezultat – 6 (minus shest)… Dali ne sym sbyrkal?! 🙂

    izwinqwam se za maimunicata…:(

  16. По дяволите. Имам -9 точки. Знаех си аз, че трябва да пращам сополанковците на неделно училище и да кърпя повече чорапи. Деа.

  17. Алегра

    а защо червения лак на краката е недостатък?

  18. Явно през петдесетте се е считал за вулгарен, Алегра 🙂

Вашият коментар

