Тайният живот на една дамска чанта

Това е една най-обикновена наглед дамска чанта. Съвсем средностатистическа, тип ‘да събира две кофички кисело мляко и половинка типов’.

А какво се крие в дебрите й?

Ето какво:

Клик!

Това, държа да отбележа, е съдържанието й в непълен вид: преди два дена съм вадила някои неща, които не ми трябват, от нея (като дрехи на детето, платени сметки, сдъвкани дъвки, още козметика, някои други детски играчки и рисунки и т.н.)

Имам и по-малки чанти, разбира се, които събират най-насъщното: ключове, мобилен, мокри кърпи, козметика, дъвки, очила, документи и пари. Но тях се налага да разчиствам ежедневно, защото се препълват прекалено бързо; по-често нося среден размер чанти като тази.

Тежи около тон.

25 responses to “Тайният живот на една дамска чанта

  1. Хмм. Твърде малко тайни, в сравнение с моята.😀

  2. Флор! (гледа обидено)
    Това е чантата в разчистен вид, най-необходимото, така да се каже! Примерно още два пъти по толкова стои на купчинки по различни места в къщата, извадено и приготвено за подреждане…някой ден.

  3. Липсват фенерче и комплект резервни батерии, както и още 3-4 мехлема за ранени партизани🙂

  4. … както и чадър, надуваема лодка за в случай на внезапен потоп, гръмоотвод и крик😉

  5. Както и въже за теглене на кола, компас, презервативи, самозалепващи се листчета, 2 комплекта бельо, суха храна за 3 дни, пиличка и пинсета. Не е лесно да си жена!

  6. Според мен е крайно време да си купиш по-голяма чанта (може и две), защото половината от нещата „от първа необходимост“ ти липсват 🙂

  7. Не видях четка и паста за зъби, Бу. Ако ти се наложи да нощуваш извън дома какво ще правиш?! Нямаш също и тефтерче, в което да записваш важни неща. Нямаш и различни по големина и вид мидички и охлювчета, но това по-скоро го отдавам на това, че живееш далече от естественото им местонахождение. И други работи нямаш в чантата си. Време е да ги цопнеш вътре, защото никога не се знае знае ли се!

  8. Пасящият трева бизон

    Не виждам средства за самоотбрана – фински нож, бокс, шпрей антикуче или газов пистолет.

  9. Адриана

    Бу, аз само да ти кажа🙂
    Това дето не го знаеш какво е… представлява чашка, сгъната от лист хартия. Оригами за начинаещи… от едно време още се учи в дестките градини.

  10. резервни обици😀

  11. солети за детето за след детската градина, книжка с мъдри мисли, колекция от камъчета и цветенца, по-скоро бурени, набрани от детето …

  12. Бу, поне от седмица ми се въртеше мисълта да пиша ода за дамската си чанта, но така и не събрах куража да го направя…след като една приятелка каза „Не е лесно да си Дева!“, когато извадих от чантата си рулетка и премерих масата в кафенето…

    М-)

    По едно време носех клещи и гаечно ключе 14-ка в чантата…

  13. А, ама вие за мезе ме взехте с моята чанта🙄

    Адриана, благодаря! Така и нямаше да знам какво е това чудо иначе. Детето май и то не знае😀

    george, резервните обици са, ако изляза сутрин и забравя да сложа – да си имам. Или през деня съм сложила други, а тези съм прибрала в чантата и са останали да отлежават там до следващото й разчистване…

    деничеро, камъчетата и цветята ми пътуват по джобовете🙂 Книжки вече не нося – тя беснее в парка, няма кой да седне да му чета приказки.

    Мила, рулетка и аз нося чат-пат. Удобно е много. Само искам да си намеря малка (даже намерих, но детето ми я открадна, че беше украсена с детски мотиви и я загуби после), за да не ми тежи. Клещи и гаечни ключове, виж, не съм носила.

  14. Цитат: „…Клещи и гаечни ключове, виж, не съм носила….“
    щот не си карала 30-годишна шкода. Поправях си я с тези инструменти + швейцарско ножче.

    Веднъж трябваше да мина през някаква охрана и ония се фанаха за главата – в чантата ми тези принадлежности + ролка тиксо + макетен нож + два метра електрически кабел.

  15. Липсват ми размери в сантиметри, за да преценя обема.
    В моята има още: 3 пъти повече ключове, два пъти повече очила, всички с калъфи, към 10 химикалки, много документи, няколко вида дъвки и бонбони, мокри кърпи, сухи кърпи, превързочни средства, лЮкарства, 2 бележника, 2 флаша, щипки и шноли за коса и т.н. (Не че някой го интересува).
    Забележка: всяка вечер я преглеждам, вадя и добавям :))))

  16. А, Mila ме подсети: от около 15 години в чантата ми задължително присъства макетен нож. Отдавна не се използва по основното си предназначение, основно е там заради успокояващата мисъл, че имам средство за самоотбрана…

  17. Кремът след ухапване ме утрепа!

  18. Бу, смях се с глас и естествено се размислих за съдържанието на собствените дисаги. Чантата ми обикновено е голяма и обикновено съдържа:

    дебела папака работни документи,
    фенерче
    малко тефтерче за идеи,
    моливи/пастели+скицник
    мобилен телефон
    голям тефтер със задачи,
    още един мобилен телефон,
    пълнители за писалка,
    мъничък гръцки речник,
    няколко диска с музика (за зор заман, дето казваше прабаба ми)
    ipod
    Аристотел – „Поетика“ (много помага във всякакви ситуации:),
    листчета,
    ключове (тежат около 2 килограма)
    три вида вазелин за устни (един с цвят, един с аромат и един сантиментално важен)
    писалка с резедаво мастило,
    документи (също в oyster-ско калъфче:)))
    карта на Никозия (за да не се губя в живота),
    много фибички (за многото къдрици),
    книгата, която чета в момента,
    още листчета,
    поне три молива,
    един голям шарен шал (служил е като: пола, рокля, блуза,шалвари, тюрбан, палатка, одеало, шалте за кърска любов, чаршаф, навес, торба, въже, хавлия, покривка за маса, декор в представление, фередже, дисаги…
    кутийка със сребърен брокат
    ябълка (не знаеш кога ще ти се наложи да изкушаваш някого:)

    напоследък сериозно обмислям наемането на шерп;)

  19. майка ми си носи винаги и резервен чорапогащник. Тя е зодия Дева🙂 И Бу, как може да нямаш презервативи или те са скрити в Oyster-ското калъфче (каквото впрочем и аз ползвам отскоро)

  20. Това винаги ми е била една от най-интересните теми, кави неща съм виждал в дамска чанта, леле да ти настръхне косата… а да не говорим за свинщината в тях – някви търкалящи се хапченца, омазано навсякъде с молив за очи, марише на парфюм щото някъде, някога се е разсипал. Ама вие жените си знаете… щом трябва, полезно е някой около теб да има мини аптека или козметика в изобилие… никога нищо не се знае🙂

  21. А да сега се сетих, най-смешното, което съм виждал момиче да носи в чантата си е огледало от Трабант, което използваше за да се гримира😀😀😀

  22. Бу, нямаш два вида бонбони. /Повдигнала съм си едната вежда/
    Кутийка къси чорапки, защото винаги може да ми се наложи да пробвам обувки…
    Стетоскоп. Винаги го нося.
    Швейцарско ножче.
    Шест месеца, след като дъщеря ми отказа памперсите, все още имах памперс и даже го местех от едната в другата чанта

  23. А знаете ли какво само няма в една дамска чанта , както и в моята го няма ?
    Ами РЕД няма:)
    Ама няма и как да се намери🙂

  24. Дамската чанта е полезнина достойна за уважение и преклонение!
    Не се смейте и не чантохулствайте!
    Само си представете, че тез полезнини (находящи се в нея) при липса на дамска чанта, се намираха из джобовете ни… Въх, какви потури с длибоки джебове требеше тогаз да затъкваме…

  25. Хм… щастливка🙂
    Побираш се в дамска чанта.

    Аз от сума ти време се шматкам с раница, като всяка следваща е 1 размер над предходната. Очаквам момента, в който ще започнат да ми искат допълнително билетче в автобуса, за багаж🙂

Вашият коментар

