Зависима? Аз? Как не!

Това е положението. Отговорих почти без да изкривявам истината.

Някой друг ще си признае ли?

п.с. по някаква причина не можах да сложа оригиналната картинка с кода, та си я направих аборигенски, на ръка.

22 responses to “Зависима? Аз? Как не!

  1. Хахахах! Е, аз съм от малкото читатели на многото неосъществени писатели. Не съм зависима… все още.

  2. Добре, де 25% съм зависима.:D

  3. И аз нямам блог, но се оказва, че съм 41% зависима.
    Спокойно, Флор, виждаш ,че има и по-зле от теб.
    Бу, на път съм да те достигна в зависимостта си!

  4. Double With Cream

    61%! Това не може да е вярно…

  5. аз съм 38% – сигурно затова блогът ми не е популярен! 😉

  6. Абе аз с тия 67% за санаториум ли съм или за лудницата направо? 😛

  7. ужас, моите са 74%, а бях от искрена, по-искрена, та най-искрена …

  8. Pingback: Въх! Превзеха ме! « Deni4ero’s Weblog

  9. 88 %
    Това май не е много добре, a ?

  10. Аз го правих още миналата година този тест и изкарах 67%. За картинката не се безпокой – тук не става, защото излиза със скрипт, а wordpress.com не позволяват скриптове.

    Мисля, че твоето постижение не е зле. Може би и моето е приемливо. Но резултати над 80% май са тревожни.

  11. Смърфиета

    18%
    Загуба на време

  12. 62%. Не го очаквах 🙂
    Мислех, че ще са по-малко от 50. Но пък, като се има предвид, че блогът ми е почти на възрастта на дъщеря ми и си ги отгледах заедно, май е нормално, а?
    Ако има тест колко съм пристрастена към детето си, ще мина „критичните“ 80. 😉

  13. Pingback: D. S. Mollov’s … » Blog Archive » blog addicted

  14. 71%. Явно съм доста зависима, а имам блог едва от 3 месеца, но чета други от повечко

  15. 35% – то си ми личи, де, предвид колко често ъпдейтвам…

  16. 65% addicted ме изкара….измислили ли са някаква метадонова програма за отказване, че не ми се умира от свръхдоза блогване 😉

  17. Бръмбазела

    Много странно – цели 42%, а дори 1. нямам собствен блог и 2. чета и коментирам само в това царство-господарство…

  18. Пътуващ

    Аз не посмях да се тествам…

  19. 37% Хем нямам блог, хем само тук чета/пиша.
    Или теста е съмнителен, или английския ми е съмнителен…

  20. Около 60-те процента.
    Благодаря за интересните постове!

  21. 58%.
    Преди 1-2 години щеше да е повече 🙂

Вашият коментар

