Блондинката като домашен любимец

“…Какво лошо има в това блондинката да бъде домашен любимец на мъжа?! Аз лично не бих се обидила. На мен като блондинка ми харесва да съм домашен любимец на мъжа…”

Това не са мои мисли! Авторка на крилатата фраза е Олга Ускова, председател на Международната (О! Боже) асоциация на блондинките. Русата дама е достигнала до това откровение в интервю пред в. “168 часа”.

В друго интервю същото платинено същество дава следният съвет за съблазняване на мъже:

“Усмихвай се, докато той не падне в краката ти и после можеш да започнеш да го мачкаш!”

Последно? Домашен любимец или строга господарка?!? А може би “волна пеперуда”. Все пак това е бизнесът на госпожата от руски произход – притежава Ферма за пеперуди.

Заради такива екземпляри като лидерски настроената госпожа, жените и блондинките в частност, имат лошо име. Освен, разбира се, ако целта на тези й излияние не е да се затвърди крилатото клише за задължителната комбинация – русо и глупаво! Ако някой ще ме представлява – било като жена или като блондинка, би ми се искало да е някой с по-малко пеперуди и повече здрав разум в главата!
via Cookies with cream
снимка (сс) http://www.bnr.bg

От сайта на асоциацията предоставям на вашето внимание клетвата на блондинките (оригиналната пунктуация и правопис запазени):

В името блондинките , в името на розовото , в името на чистото, и в името на всички богове и богини, които вземам за свидетели, поемам върху себе си тази клетва.

* Кълна се никога да не забравям
* Да обичам мъже –„Викинги”
* Да обичам всичко розовото
* Да пазя дълга руса коса, къса пола, дълги крака с токчета, сини очи и усмивка като – основно бойно оръжие на асоциацията
* Да не мисля, за да не почернеят корените на косата ми
* Да забравим наученото в средно училище и университет
* Да обичам да ям ябълки и да пия компот
* Да знам датите в календара на блондинките и да ги спазвам
* Да не забравям поне 1 път на ден да направя шопинг и да мина през Сити Център София,“Bredal Feshein” София, шопинг мол „Ехселсиор”,Пловдив – любимите магазин на блондинки
* Да не отказвам на мъже с визитки „президент“
* Да не забравям какво правят блондинките на дъното на океана
* Да нося очила на челото си, за да ни ми е тъмно и страшно
* Да не забравя да излъжа поне 1 път на ден, в името на розовото и доброто
* Свещената книга на блондинките – списание „Ева” и „Shop” и последната страница с адреси на магазини
* Да не забравям за любимия Лазер в болница Леграно

Кажете ми, че това не е истина… 🙄

22 responses to “Блондинката като домашен любимец

  1. Хм, какво искаш да ми кажеш???
    Може би не знаеш, но съм подала молба за членство в тази асоциация! Въпрос на време е само да посинеят очите ми и килограмите по краката ми да се преразпределят по дължина, вместо по ширина.
    Така че, внимавай какво говориш пред мен за блондинките!!!

    П.П. днес съм в розово, разбира се.

  2. Кълна се, никога да не ставам блондинка! Заклех се!

  3. Спаска

    Русо гладно няма – факт.
    Как да не изрусиш. Плюс чифт цици и няма нужда даже да се усмихваш.

  4. Бенихил

    Рускинката си знае работата.

  5. Пътуващ

    Аз пък съм рус ,висок и синеок!

  6. Пътуващ – сега остава да си сложиш цици и нямаш грешка

  7. Double With Cream

    Въобще цялата концепция за прелитането от един „мъжки цвят“ на друг, мъркайки като домашна котка адски ме издразни! Блондинка и консуматор на мъже стават синоними. Не ме кефи идеята да ходя по улиците и господата без домашни любимци да ме заглеждат мислейки си – ей такава кучка искам да си взема у дома.
    Тази, пеперудената, от къде се пръкна не искам и да знам.

  8. Бенихил

    Колко русофили са си оставили коментарите.

  9. Пътуващ, държа да си естествен, никакви полимери!

  10. 🙂 Бу, това само брюнетка-завистничка може да го напише… С цел да подкопае супер-имиджа на блондинките! 😉

  11. … сетих се, че така има шанс да псотрада и имиджа на брюнетките – ах, тези завистнички! … 😉

  12. Истина е! Обаче клетвата е връх. Аз имам статии – 2 по този въпрос, но съм подходила от друга гледна точка. http://wili6521.wordpress.com/2008/05/27/barby/
    http://wili6521.wordpress.com/2008/06/16/blondy/
    Определено си права, че заради няколко „умни“ блондинки се слагат под един знаменател всички. Цветът на косата няма връзка с наличието на повече или по-малко мозъчни клетки. :lol; 😆

  13. Шега??

  14. Оказа се, че първият адрес е грешен. Сори! Ето верният:
    http://wili6521.wordpress.com/2008/05/27/barby/

  15. 😀 Да не се окаже истина, че вицовете за блондинки са „плод“ на дългите самотни нощи на брюнетките!…Признавам си приех го почти лично 😛
    В написаното почти открих себе си … с малки изключения – не съм рускиня, мряза насекомите и летящи твари с крачка, пипалца и деца гъсеници, розовото ми напомня трапезата на Коледа и на мъжа ми съм му подарила кучка, за да не ме бърка с домашен любимец 🙂

  16. Ахахахахахах 😆 ! Е*ати гаврата! Отивам да се изрусявам и орозовявам! 😛 😆

  17. Val, интересното е, че не го е писала Бу, (която явно е брюнетка), а го е писала блондинка ;).

  18. Steve, това само показва колко са хитри блондинките, ;)! Как умело манипулират брюнетките да ги критикуват в уж-липса-на-мозък, с което само си вредят! 😛

  19. Double With Cream

    Последното изречение от предишния коментар е твърде сложно за русия ми мозък. Отивам да го анализирам!

  20. Пояснявам: запетайката да се чете като скоба, а преди удивителната да се сложи втората скоба…
    Дано русият ти мозък го проумее така (кофти, но няма как да си редактирам коментарите! 😉 )

  21. От къде идва тази легенда за русите тъпи женички, тип „домашен любимец“, някой знае ли?

  22. От жени като Олга Ускова, предполагам 😀 Една неистина, повторена десет пъти, се превръща във факт.

Вашият коментар

