Злополуки с Photoshop

Аха, да, разбира се, че имаме Фотошоп, да, ще я оправим малко тая снимка да стане по-добре, ей тука ще пипнем малко, аха, да, така е много по-добре, хайде още малко, да, ей, екстра стана, готова е за публикуване, супер се получи, браво, пускаме я!

…и на следващия ден…
Мамкамумамкамумамкамукакможахдапропуснадавидятова!


43-сантиметровият кръст на Скарлет О’Хара ряпа да яде. Моделът на Maxim Mexico е постигнал минимум 38 см обиколка!


Защо само семейство Адамс да отглеждат самоходна ръка? В The Daily Mail явно също разполагат с една, която обича да позира.


Свършиха ви моделите с два крака?


Да защитим морала! ‘Не!’ на женските зърна!


Естествено, че Анджелина Джоли е сред най-желаните на света! Кой не би пожелал жена с впечатляващи еднометрови ръце?


Разбира се, че ще защитим самоличността на бебето ви, госпожо!’


JCPenney: където долни челюсти не са нужни.


Някой във френското списание Public е решил, че Анджелина се нуждае от разбуждане. Защото иначе, нали разбирате, ще изглежда странна.

  • Как ще изглежда детето ви? Дали ще има крака?
  • Десет неща, които можете да правите без да употребявате долната част на тялото си.
  • Половин дете, двойна веселба.


От днес на пазара: единствената зърнена закуска, която ви прави бял!

Тези и още много, много други вижте на http://photoshopdisasters.blogspot.com/

Свежо?

11 responses to “Злополуки с Photoshop

  1. Бу, някои снимки не се виждат. Или поне при мен.
    Но поне с тези, които видях се позабавлявах!

  2. не само ви прави бял, ами и ви маха пъпа

  3. Спаска

    Не се виждат първата част от снимките

  4. И аз не видях много от снимките.
    Но на тези, които видях много се смях!

  5. верно ги няма снимките, но поне има линк, за който ти благодаря – аз съм фотошопер и съм правил подобни глупости понякога
    резултат от ниско заплащане, тъп шеф и махмурлук олтугедър

  6. хи-хи и преди бях попадала на подобни материали, подобно на по-горе изказалия се наистина се случват такива грешки. не бих казала, че съм от най-добрите фотошопци, но имам доста стабилни познания и честно казано най-много грешки се допускат от разсеяност и недомислия (всъщност масовите грешки са на тема светлина)

  7. Хм, не знам защо някои не се виждат при някои. Направих всяка снимка да е линк към оригиналното място, така поне би трябвало да се видят.

  8. при мен си се отварят нормално работя основно с опера, но проверих, че и с модзилата се виждат

  9. Бу, днес и на мен wordpress по някаква причина не ми публикуваше правилно указана снимка. След няколко редакции (без да правя нищо, т.е. само Edit->Save) картинката ми се показа.

  10. Явно нещо не щат да се покажат всичките , но които видях , са наистина ценнил Аз съм малко боса във фотошопа , колкото да махна малко червени очи , ама такива неща човек само с голям мерак може да направи

  11. Весело, още преди да знам що е това фотошоп и преди да имам компютър нашумя една история. Мисля, че на Синди Крауфорд бяха махнали пъпчето на някаква рекламна снимка. Получи се широк отзвук по цял свят 🙂

Вашият коментар

