Top 10 най-страховити професии: счетоводител

Счетоводството убива.

п.с. не се закачайте с мен! моята леля, tante Mery, също е счетоводител!

15 responses to “Top 10 най-страховити професии: счетоводител

  1. Моля ,моля
    за -пов – яд – айте, ще ви хапнем на следобедна закуска и ще ви обезкостим!

  2. Хахахахха!!!!
    Е, щом само ВЛИЗАНЕТО е за последно, тогава не пречи само да се надникне вътре. :)))))

  3. Хахаха, виж ти. Имало и забавни счетоводителки 😀 Лошото е, че и аз уча счетоводство 🙂

  4. През 80-те години имаше лаф: Кажи му „счетоводител“ и го остави.Повиче не го обиждай.

  5. Много „лоша“ лелка! 😉

  6. „Много „лоша“ лелка! ;-)“

    А, сакън. Тази табелка не е на леля ми. Въпросният счетоводител е мъж 🙂

  7. Значи ли, че въпросният „счети“ държи заредена пушка точно под бюрото си в случай на „взлом“ в обедната му почивка?

  8. 😆 😆 поне е предупредил човека! Много е лошо да попаднеш неочаквано при счетоводител под пара! 😆 😆

  9. Хахахахаха, браво! Страхотна идея на колегата

  10. Уникално ! 🙂

  11. ха-хааа 🙂 оле, уби ме 🙂 и ме подсети и аз да пусна няколко подобни в най-скоро време

  12. хехехехе мога да си представя – влизаш вътре и някви бясни лелки с по два декара задници, запарени от седяне по тея столове 😀 😀

    мъчеводители 😀

  13. е стига де счетоводството не е толкова лошо :))

Вашият коментар

