Тооопли, молим, парят!

Преди няколко седмици посетих по работа един цех за банички и кифли (от тези, които се купуват замразени в кутия и се пекат). Обходихме го целия, докато си вършехме задачата. Изведнъж в едното от производствените халета нахлуха работници. С бели манти и шапки, спретнато и чевръсто взеха да правят банички и кифлички. На ръка. Съвсем-съвсем на ръка, от начало до край. Това ме изненада искрено, не очаквах някой да прави все още ръчно хранителни изделия за масова употреба. Стана ми приятно, различна е някак мисълта, че това, което ядеш, е пипнато от човек, а не излиза от машина.

Марката не съм я виждала в магазинната мрежа, нито имам представа къде се предлага. Нямам за цел да я промотирам. Ако някой ги е опитвал, да каже хубави ли са 🙂


Главният майстор: ‘За къде ме снимаш? За интернета? Снимай, снимай. Малко съм куц, но съм главен майстор!’



*всички са снимани с изричното им разрешение

11 responses to “Тооопли, молим, парят!

  1. Щом са Болярски, ще да са за Търновския край 😉
    Поздрави за блога!

  2. Кратък но много хубав репортаж. Дано успеят с ръчно приготвените тестени изделия.

  3. Здравей… живо ме интересуват контакти със съответния производител… дали би могла да ми ги изпратиш на емейла? Разбирам, че не си ги публикувала от желание да не им правиш безплатна онлайн реклама… но майка ми търси контакти с производителите на тази баница от известно време ( а гугъл не открива нищо). Та, ще съм ти много благодарен, ако свършиш това за мен.
    весела вечер,
    .а.

  4. Alex, съжалявам, но аз наистина нямам контакти 🙄
    Ние работихме по архитектурна част, свързана с този обект, контактите, които имаме, са в офиса им, с други хора.

  5. За пръв път влизам в „царството“ и то съвсем случайно, оставайки просто очарована. Много симпатичен блог!
    А относно баничките- вкусни са, на светлинни години от онези, които бях опитвала през последните 15тина години. Вкуса им ме връща назад в детството… Все още обаче търся бозата със захар от детските си спомени…
    alex, координатите им мога да намеря още утре, само че не съм съвсем наясно как да ти ги пратя 🙂

  6. Може да си направиш домашна боза 🙂
    имаше рецепта при василена http://www.blizodobebeto.com, ако не се лъжа.

    Не съм ги виждала тези банички, но бих ги пробвала…

  7. А не миришеше ли на маргарин ?

  8. Здравейте!
    Ще съм Ви безкрайно благодарна ако ми дадете координатите на тази фирма. Представа нямате от кога ги издирвам. Предварителни балгодарности!

  9. ас също се интересувам моля за информация

  10. rumen_radev1972@abv.bg

    аз също се интересувам моля за информация

  11. Ако е някаква голяма тайна този цех просто кажете да не се мъчим. В тая криза да не вземат да забогатеят хорицата…..

Вашият коментар

