100%

Помните ли, че бях писала за поръчки на кърмачески тениски и чанти? Да ви представя Катерина:

клик

Горда щерка на Бумеранг от Русе. Прелест 🙂

Междувременно походът в подкрепа на кърменето (World Walk for Breastfeeding), организиран от Ла Лече Лига в много страни по света, също и тук, който тази година се проведе във Варна, домакин на Седмицата на кърменето през 2008-а, е минал чудесно и е завършил с празненство:

8 responses to “100%

  1. И Катерина, и тениската са прекрасни!

  2. Супер е, и аз такава поръчах на мойта Сия. Много сладка Катерина.

  3. Прекрасна Катя! 🙂

  4. Ох, а на мен ми иде да се изям, защото са толкова готини и блузките и чантите, ама аз чак вчера (поради липса на нет)видях, че се предлагат и поръчват такива. Има ли начин да се сдобият и закъснели мами като мен и да си ги носят не само през ССК?

  5. Бръмбазела Мрънк

    Чудесни снимки! Явно походът е минал с много настроение. 🙂

    Браво на всички момичета, които се занимаваха с организацията!! 🙂

  6. Инициативата е чудесна, а аз и моето творение Катерина участваме с най- голямо удоволствие! иска ми се да носи тениската и да е вярна на надписа още поне няколко месеца!

  7. Катерина е 100% красота.

  8. Наминавам, за да споделя какво открих:
    http://www.notcot.com/archives/2008/08/skip_hops_baby.php

Вашият коментар

