Сутрешно

Утре между 8 и 8:30 можете да се насладите на красният ми лик*

в сутрешния блок на БТВ. Там със съфорумката Julie и д-р Попиванова, неонатолог в Майчин дом, ще говорим (превелика изненада за всички!) за кърмене🙂

Както каза човекът от екипа, който ме покани, ‘да обсъдим дали кърменето е полезно’.

Да кажете после впечатления.

*при условие, че успея да стигна навреме, разбира се. Страдам от хронично закъснение в тежка форма.

Послепис.

Стигнах навреме почти съвсем.

Получи се добре, според мен. Тук може да се види, казаха.

17 responses to “Сутрешно

  1. Е видяло се е, ще се закъснява за работа🙂

  2. Бу, да ни помахаш, чу ли, ние ще знаем че е специално за нас🙂 …

  3. Ох, ще си навия бебето да ме събуди, ще се радвам много да видя нещо свежо по тая телевизия, дето в последно време показва само премиера в ролята на диджей и други простотии. А и нещо нормално за кърменето да чуя, да ми се пооправи вкусът в устата след днешната визита във варненското общинско АГ, където във всеки бебешки бокс имаше по минимум 2 шишета и видях едно единствено добре засукващо бебе. Надявам се да кажете за милионен път, че това не е хубаво, та дано още някой ви чуе.

  4. И ние ще махаме. Да ни забележиш, че ще се разсърдим ако не ни отговориш на поздрава. Браво, Бу! Покажи им, че в Пловдив сме най-добрите!😉

  5. Ле-ле, тъкмо навреме прочетох и аз след малкоще заседна да чакам появата🙂

  6. Буууу! Разочарована съм! Къде беше забрадката, веждата, джелезните коронки?!😀
    Ако е простимо – браво за изявата, дано да са гледали повече майки!🙂

  7. Гледахме ви и ний, трябваше малко повече ти да говориш според мен, щото казваше най-ясно, точно и убедително нещата. Вече е качено в битиви-то на колтурата http://btv.bg/videos/?video_id=4303&section_id=1

  8. Водещата имаше вид на „за к’во иде реч, че не съм си чела сценария“?!
    Лелееее… Докъде я докарахме – да бъдат убеждавани жените, да хранят децата си както природата ни е устроила😦

  9. Водещата не беше си подготвила урока, лекарката се притесняваше една идея повече от необходимото, а Джули нямаше възможност да обясни добре позицията си. Бу, личи си, че имаш опит пред камерата. Говори много добре, спокойно и уравновесено. Изглеждаше по- компетентна от лекарката. Операторът определено те хареса, защото те даваше в близък план често. В един момент изглеждаше отегчена, обачеq oокато говори лекарката. Разговорът се получи на средно ниво заради неподготвената водеща. Но ти се представи отлично, както винаги.🙂

  10. Току що го гледах в сайта на БТВ. Мисля, че се получи добър разговор предвид краткото време. Бу, поздравления за спокойствието, компентентността и обаянието пред камера.🙂

  11. Благодаря🙂
    Пипилота, замислих се за момент дали да се докарам в този вид, но се отказах впоследствие🙂

  12. Гледах току що. БравУс мога да кажа!

    Мис Бу, с таз прическа сте очарователно нежна и на живо, и на тв.

  13. Я, та ти участваш в клипа🙂.
    Много си красива🙂.
    Супер! Често те чета и много от нещата, които научих за кърменето са от твоя блог, за което съм много благодарна, защото ако не беше така може би вече нямаше да кърмя бебето си, което е на 2 месеца или поне не изцяло🙂.
    Предаването беше супер, дано повече майки са гледали🙂

  14. Браво, Бу! Страхотна беше!!!😛

  15. и аз гледах предаването, тъкмо за събуждане. а днес цял ден ми върви да гледам бременни жени, които си поръчваха фрешове в Мол Стамболийски София. Едната каза, че не й понася пълнозърнест хляб по време на бременността, мирише странно, а друга не поиска кокосови стърготини, явно по същите причини, не разбрах точно. тааа се изявявах като изпълнителка на желания🙂
    но бързаха за семинара. аз пък завързах разговор за седмицата на кърменето и една от жените ми показа торбичката си, която доколкото разбрах е част от инициативата. определено беше интересен разговор.
    сега ако някоя от тях чета това – поздравявам ги специално🙂 прекрасна сутрин се оказа!
    денят започна добре искам да кажа.

    Предаването беше страхотно, аз веднага те познах, въпреки, че не те познавам лично, често наминавам да чета тук , това е единственото🙂 И все пак поздрави🙂

  16. Естествено кърменето ми е „най-силната“ дисциплина още от преди 33 години, обаче беше очевидно, че водещата май за пръв път чува, че жените в определени периоди, при определени обстоятелства кърмят. Мисля, че беше много изненадана жената. На мен лично ми беше много интересно в началото, но нямаше как да издържа на тъпотата, с която задаваше въпросите.

  17. Мисля че ако Бареков беше водещ щеше да бъде доста по-адекватен🙂 Дано тези които са гледали да са били заинтригувани повече от компетентния ти коментар,а не от безинтересно поднесените въпроси.Най-хубавото всъщност е че се дава шанс на хора като теб да говорят пред толкова голяма аудитория.

Вашият коментар

