Освободени и образовани

Влизам онзи ден в тоалетната у майка ми, а там – изненада! Тоалетната хартия, доскоро на футболни мотиви по случай световното, сменена. На нейно място – нов фасон хартия, с вицове за известни, макар и вече мъртви люде. Втори вариант – със судоку. Един вид, ако заседнеш за повече без четиво, имаш нещо под ръка. Докато си вършиш природните нужди, се образоваш – а после можеш да блеснеш в разговор с подходящи вмятания.

Или си тренираш сивото вещество – решаваш судоку (леко ми убягва как се пишат цифрите на тънката тоалетна хартия, но това да е кусура).

Тоалетната хартия се казва ‘Funny story’, в опаковка са 4 рула тоалетна хартия в различни комбинации – общо 16 вида. За съжаление, не е годна за препрочитане 😆 Можете да се снабдите с нея срещу 1,80 – 2,00 лв. за опаковка.

снимки (cc) stranger

Чуден начин да накараме масите да четат. Вероятно следва тоалетното издание на ‘Война и мир’.

А аз ще чакам варианта с вградения уеб-браузър.

11 responses to “Освободени и образовани

  1. хаха имаше преди години тоалетна хартия с „Дума на деня“, която се предполага, че трябва да използвам обаче това вече.. 😀

  2. Страшно много ми харесва идеята!

  3. Ааа, много е дивашко това!

    (обаче, представи си такъв казус – хартията е на свършване, а в последната част има страхотен виц или недовършено судоку – и същевременно бързаш, закъсняваш за среща – хем да я ползваш, хем не ти се ще – мъка!)

    Неее, мисля, че определено предпочитам клозетните четива да си ми стоят чинно на рафтче… 😛

  4. Pingback: Silvina: Една добра идея. :) - edno23.com

  5. Първата ми реакция беше Супеееррр. Но, като се замислих…
    1. Това със судоку е направо подигравка. Опитайте да пишете върху тоалетна хартия… Или трябва да е твърда, за да става за писане. Обаче тогава ще жули много д-то. Като пък е мека, не става за писане, щото химикала/молива ще я пробива.
    2. Аз примерно съм бавна и като се зачета ще отиде половин руло 🙂 С два вица никаква няма да я свърша. Обаче къде отива развитата тоалетна хартия? Трябва да си я навивам на друго рулце. Много трудоемко!
    3. Туй мастило по нежните ми части не ми се нрави…

    Извод: Списание, вестник, книжка с кръстословици си е класика!

  6. Идейно 🙂 🙂 🙂 но аз ще изчакам докато не сътворят такава с образите на родните съвременни политици! Така ще има не само физиологично приложение, но и психологически разтоварващ ефект 😉

  7. Бу понеже правих малко простотии из блога си, и виждам че снимките са се променили и при теб… Много съжалявам за което 😦

    Новият адрес е с добавено „_a“ в името на файловете.

  8. Знам, че в Украйна са продавали тоалетна хартия с украйно-английски речник ( уф, така ли се пише..?). Много добра идея, според мен. Но и това с вицовете става.

  9. Вече има и тоалетна хартия на целувки вижте в този сайт

    http://www.stellapaper.com

  10. Здравей, а дали знаеш как може да се снабдя с пакет от тази хартия, защото никога не съм я виждала

  11. Знаеш ли от къде може да се намери тази хартия?Благодаря

Вашият коментар

