Естественото раждане: първият подарък за бебето

Ла Лече Лига, Център Съвременни родители, гр. София и Център за бременни жени, гр. Пловдив представят:

Естественото раждане: първият подарък за бебето

Очаквате дете и да изберете да родите активно по естествен начин е най-добрият първи подарък, който можете да му дадете!

Сигурно се чудите дали естественото раждане боли, дали е трудно, дали въобще е постижимо. Постижимо е, трудно е и може да боли. И все пак, ако се научите как да оставите тялото си да си свърши работата, ще се учудите колко силни сте!

В България гостува Мина Колман, независим акредитиран Bradley® учител от Вашингтон, САЩ. Bradley® е метод, разработен за двойки, очакващи бебе, който им позволява да научат повече за бременността, етапите на раждането и техники за релаксация, които да им помогнат да успеят с естествено раждане – заедно.

Над 86% от посетилите Bradley® курс постигат успех с активно, немедикаментозно естествено раждане. В България г-жа Колман ще изнесе две презентации, обхващащи най-основните части от Bradley® метода. Заповядайте на 16.09, вторник, 17:30 ч. в гр. Пловдив, адрес ДКЦ-1, пл. Понеделник пазар, 4 ет., конферентна зала, 032/651152 и 17.09, сряда, 18ч. в гр. София, адрес ул. Русалийски проход 15–17, вх. 3, офис 41, 02/962-26-75, 0894-399-942, 0888-95-28-97, за да научите повече за:

• Правилен хранителен режим по време на бременност
• Упражнения и двигателна активност през бременността
• Техники за релаксация
• Ролята на таткото по време на бременност и раждане и защо е важно да раждаме заедно
• Рискове и ползи от стандартните процедури по време на раждане
• Етапите на раждането – какво се случва във всеки един момент

На лекциите ще можете да зададете и други въпроси, които ви вълнуват около очакването на новия член на семейството.

Вход 5 лв за двойка (майка+баща или друг партньор)

21 responses to “Естественото раждане: първият подарък за бебето

  1. Бу, страхотно е това, което правиш!!!
    Според мен има невероятна нужда от такива лекции, по-скоро цели курсове, защото има много неща за научаване.
    Аз, като минала през подобен курс (3 пъти 😛 да не пропусна нещо), твърдя, че ползата е неоценима – за майката, за бебето, за таткото, за цялото семейство. Нашият татко хвана бебето, което се роди с една конкция цялото 🙂 Беше много щастлив и твърди, че не би пропуснал това преживяване за нищо на света 🙂

  2. Чудесно, Бу:-)!

  3. Мария Масларова - Aila

    Искам и аз да дойда, дано да успея да намеря кой да гледа малките.

  4. Аз съм супре доволняа, че ще успея да присъствам 🙂

  5. Всъщност съм супер доволна, а не супре доволняа 🙂

  6. А вече родили мами може ли да дойдат (е, предполагам че може :))? Темата много ме вълнува. Навила съм си на пръста, че следващото искам да го раждам нормално, та подобна лекция ще ми е от голяма полза. Трябва от рано да се подготвя! 🙂

    Интересува ме, трябва ли предварително да се запишем за лекцията?

  7. Мицева, залата в София е по-малка, така че предварително обаждане може да е добре 🙂

  8. Благодаря, Бу! Когато разбера дали ще идвам със сигурност, ще звънна да си запазя ред!

  9. Ще е хубаво ако може да се организира такава лекция и в по- малките градове.Аз съм от В.Търново и много бих се радвала да има подобни срещи и тук.Особено като се има в предвид няколкото смъртни случаи на родилки в една от болниците в района през последните месеци,при планирани раждания със секцио.
    Аз се надявам да ми дойдат сили (желание имам 🙂 за трето дете и макар ,че двете ги родих естествено и много лесно ,ще ми е от полза да разбера как мога да включа и таткото в цялото вълшебство.

  10. Бу, аз ние все още сме на етап планиране, но това, което правиш, наистина е безценно. Благодаря ти за това прекрасно и много полезно за настоящи и бъдещи родители местенце в нета!

  11. Изчетох го целия, мамка му. Всичките 12 страници.
    Е пропуснах малко темите за кърменето, но не защото имам нещо против тях, а защото още не са ми дошли до главата 🙂
    Много приятно място. Смятам да продължавам честичко да наминавам.
    Усмихнат ден на всички.

  12. Много полезна беше презентацията (:
    Жалко, че и у нас няма курс за естествено раждане.
    Дано за в бъдеще да има все товече подобни прояви, за да могат все повече бебчета да идват на този свят по по-хуманен начин.

  13. Утре в 8:30 Мина Колман гостува в сутрешният блок на БТВ. Гледайте 🙂

  14. Непременно ще гледам!
    Криси, поне в София има курсове за подготовка за естествено активно раждане – аз минах такив. Друг е въпросът, че изисква доста усилия да приложиш наученото в болницата, тъй като там системата едва допуска подобни „еретични“ нагласи…

  15. Меги можеш ли да ми кажеш къде има подобни курсове?

    Да трудно, но всичко зависи от нас. Според мен сме в началото на прехода. Трябва да се стигне до правителството за промяна на законите, а за това трябва гласност от нас самите. Колкото повече се говори за това, толкова по-добре. На мен ми се ще най-малкото да подпиша петиция за естественото раждане. Хич не ми се седи с кръснени ръце. Все си мисля, че може да ни обърнат внимание с няколко демонстрации в столицата. Наше право е, ако се случи да родим вкъщи случайно или не да може да разполагаме с адекватна медицинска помощ. Не гласят ли това и законите на държавите в европейския съюз? Нали и ние вече сме в този съюз?

  16. Криси, от Естествено сме подготвили петиция. Съвсем скоро ще я пуснем заедно с представянето на международна инициатива за промяна на практиките по време на раждане.

  17. Iva_D мерси за отговора. Гордея се с хора като вас. Очаквам с нетърпение петицията и следващи инициативи (:

  18. Криси, виж този линк:
    http://www.natalyoga.net
    3 пъти ходих на курса за една бременост и 3-те пъти имаше нови неща 🙂 Супер доволна съм, а раждането беше невероятно преживяване – без болка, травми и пр. „екстри“

  19. Pingback: Мина Колман за методът Брадли: естествено и спокойно раждане « Царството на Бу

  20. Петиция в подкрепа на активното естествено раждане: http://estestveno.com/index.php?pageid=2&langid=0&itemid=1501&cid=1504

Вашият коментар

