Всичко за носене на бебето в слинг

Представям ви слингове Dee Dee 🙂

Слингът е един от най-удобните начини да носите детето си – от малко бебе до пораснало човече.

Тези слингове в три различни модела се изработват специално за всеки, след като направи поръчката. От всеки десен се изработват не повече от 3 слинга, което прави закупилия го собственик на уникат 🙂 Могат да се правят различни комбинации на цветове, материи и декорации по вкуса на всеки. Всеки слинг има свое име и идва в специална торбичка за съхранение в същия десен плюс картичка.

Освен слингове, Dee Dee предлага аксесоари – бебешки дневници, несесери, килимчета за игра, а вероятно скоро и бебешки чанти за принадлежности.

Част от приходите от всеки продаден слинг или аксесоар отиват в подкрепа на Ла Лече Лига.

Слинговете са в много красиви разцветки (едноцветни или по-често в подходящи комбинации) и са много удобни. Цените пък са им много приятелски.

Моята дъщеря е вече голяма, за да я нося в слинг (макар че инцидентно и това ни се случи скоро), затова моят личен любимец за момента е детският слинг-играчка 🙂 Мая с голямо удоволствие носи вътре тигрите си и други играчки, приспива ги и ги кърми. Много удачно попадение 🙂

17 responses to “Всичко за носене на бебето в слинг

  1. Еха 🙂 Направо ми се поиска да си направя бебе и да го нося так 🙂

  2. Никола, ми действай де 😀 To правенето е много лесна и приятна работа.

  3. Хубави са слинговете, но са само с халки за жалост. Аз си имам един с халки и един шал, и двата си ги ползвам, и двата си имат предимства. Някой ден ако ми омръзнат ще си взема и от тези, изглеждат хубави.

  4. Бухтичка, има и вариант без халки, слинг-шал, ако не се лъжа, но снимки няма.

  5. Дам, сега разгледах по-подробно и видях, и шалове има. И цените им са добри. Аз както казах си имам слингове де, но може да взема и един за нашия татко, че той все налита на моя, а според мен му идва къс.

  6. Страхотно изглеждат наистина. Мойта мецанка много ми е тежка вече за носене, но ще ги препоръчвам. Успех!

  7. Имам слингове, ползвам слингове и горещо препоръчвам на всички познати. Благодаря за представянето – това ще е подаръка за следващата ми родила приятелка 🙂

  8. аз не знам как бих се справила, ако не носех бебето – готвене, разхождане на кучето, кърмене докато пазарувам, занимания на каката и пр. и пр. – горещо препоръчвам на всяка майка. В началото е малко терсене, но се свиква много бързо.
    http://zolowear.com/Wearing.aspx

    тук има доста инфо за това как се носи слинг, макар че това си е за конкретния модел но принципно правилата са едни и същи.

  9. Благодаря, Бу, за представянето на сайта! Преди малко получих моя слънчев Dee Dee слинг и ми е хубаво! 🙂 Дъщеричката ми също беше нетърпелива да изпробва своя за Бабанчо (мечо един такъв) и е щастлива много! 🙂

  10. И аз да благодаря за линка! Вече го препоръчах на приятелка, тъй като аз си имам вече 2, но тези са просто страхотни! Ех, защо не бях попаднала на тях някой и друг месец по-рано! Цените са наистина много приятелски :):) Може би пък ще размисля и ще поискам да имам и един от тези 🙂

  11. Бръмбазела Мрънк

    Страхотни слингове! 🙂 Бих си поръчала от картините за детска стая засега, а живот и здраве по-нататък и нов слинг, тъй като халката на любимият ми слинг ме предаде насред улицита.

  12. Ееееххх, колко търсих някой да ми ушие слинг преди 4 години…
    Ще го имам предвид за третото дете :))))))))))))) когато-тогава :))))))))))))))))) Те и без това системите на слинговете не са се променили особено през последните сто-, а може би хилядолетия…

  13. моля Ви, кажете ми какво става с гръбчето на детенцето когато е в слинг халки на хълбока. имам чувството че моето момче все се сгушва и се криви някак си. гледах снимки, като че ли правилно го слагам. как да разбера.

  14. Miha, а колко е голямо детенцето ти? Защото за да го носиш на хълбок трябва в някаква степен самото бебе да може да държи гръбчето си изправено, а не да се разчита само на поддържащата роля на плата зад него.

  15. А къде можем да си купим от тези слингове?

  16. Опитай да влезеш в горепосочените линкове 🙂
    Там си пише откъде и как могат да се купят слингове и аксесоари.

  17. Имам слинг-шал и си мислех, че няма по-удобно нещо от него. Сбърках. Слингът с халки е също толкова удобен и стои по-красиво. Но и двата модела си имат своите предимства според нуждите.
    Синът ми е вече на годинка, но като го сложа в „торбата“ се гушва в мен, като бебенце.
    Страшно удобна джаджа!

Вашият коментар

