Здравей, дядо Коледа

Споделям с вас писмото от Алекс (на 4 г 1м) до дядо Коледа, което майка му ми показа 😀 Много умилително ми стана, като го видях и се сетих как навремето с моята майка изнасяхме писмото ми до дядо Мраз на балкона, а на сутринта го нямаше – джуджетата са минали да го вземат! Толкова искрено вярвахме, така го чакахме… Помните ли?

12 responses to “Здравей, дядо Коледа

  1. Aй, какво хубавко миличко писмо!
    Да му мисли дядо Коледа с тоз дълъг списък как ще се оправя 😀

    Иначе, за помнене помня. Като слон. Их, как ми беше хубаво сутрин като станем и ровим под елхата с брата. Минал ли е стареца? Оставил ли ми е подарък? Ами ако не е?
    Сега гледам трепетите на дъщерята и пак си спомням.
    Миналата седмица горкото ми дете имаше притеснение. Коцето от детската градина и казал, че дядо Коледа минава през комин. „Ами ако има пушек, мамо? Нали дядо Коледа ще си опари дупето?“ и искрено притеснение в очите и…
    Глупав мозък и казал, че което дете не слуша, няма да получи подарък. „Аз слушам ли, мамо?“ – Слушаш, маме. Много даже 🙂 Да му мисли дядо Коледа как ще се отчете 🙂

    Обичам Коледа. И духа на Коледа…

  2. много е миличко! манджичка си иска 😀
    този сладур, като за 4-годишен, добре се справя.
    и ние оставяме писмото на терасата, а миналата година дори ни беше и отговорил старецът – нещо си беше измил ръцете с някакво младо непохватно джудже. ама пак се радвахме.

  3. Бръмбазела

    Помня, разбира се. 🙂 Баща ми почти всяка година се правеше на Дядо Мраз. В библиотеката, където работи вече над 35 г., винаги имаше празнична програма със Снежанка и Дядо Мраз и подаръци за децата на служителите. В много по-късни години случайно познах по ръцете на добрия старец баща ми. 🙂

    За Нова година никога няма да забравя как родителите ми ни слагаха да спим на обяд с брат ми (ние не бяхме от спящите деца), за да дочакаме полунощ, а ние тайничко се промушвахме да гледаме през ключалката на стаята какво става с подаръците. 🙂 Знаехме, че ги крият в гардероба, но не схващахме как Дядото ги намира там. Хи хихи

  4. Мило писмо. Моят хубостник още вярва в Дядо Коледа въпреки зрелите си 7 и половина години. Тази година писа тайно писмо, в което освн за себе си беше пожелал подарък и за скъпата си майка… колан за отслабване. 😀 Да плачеш ли или да се смееш?!

  5. Хехе, а моя приятелка писа с малкия си племеник(преди 2-3години) и го пуснаха в пощата с адрес Лапландия, марка,адрес на подателя, абе изобщо както си му е реда и от пощата взеха, че му отговориха 🙂 Изглежда си имат такава практика, защото получават и други такива писма.

  6. Флор, смятай какви емоции си докарала до главата на детето 🙂
    Аз пък от 7 години всяка зима пращам писмо на дядото от един сайт в нета (изчервявам се) Знам, че е идиотско, но навремето при първото писане на шега си поисках нещо, което чаках отдавна и понеже той ми го донесе реших, че е на късмет 🙂 Тази година пак ще пиша!

  7. iskam novo kolelo

  8. skapi dqdo koleda ako moje da mi donese6 za koleda mp3 player 6te ti bada mnogo blagodaren

  9. както видях писмото й е мн. дълго 😀 не знам да ли джоджетата на Дядо Коледа ще направят този подарън чак пък и ФоТиОЛ 😀

  10. Вярваме и още как и тази година написахме 🙂 А Дядо Коледа (мама) вече подготви и подобаващ отговор 🙂 Мисля си, че вярата в чудеса, която имат децата трябва да се поддържа колкото може по-дълго …

  11. Нашите дечурлига в училище вече са големи и се промъкват тези идеи как няма Дядо Коледа и родителите купуват подаръците. Една от колежките ми им обяснява – дядо Коледа ходи при послушните деца, а за непослушните родителите купуват подаръци, за да не са разочаровани 🙂 Мен повече ме кефи обяснението в коледната книжка на Феликс – че старецът ходи при децата, които вярват в него, а на останалите родителите осигуряват подаръци.

  12. zdravei do koleda molqte da mi donese6 mini lap top koito davat sega po televiziqta mlqte OT BANESA MITEVA

Вашият коментар

