Прасоколедно

Не е подходящо за малки деца!

9 responses to “Прасоколедно

  1. axaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa

    горкия 🙂

  2. Много свежо, само моля в никакъв случай не го пускайте на деца в крехка възраст!!!

  3. Хаха, Аз пък помислих, че ще прочета нещо по Тери Пратчетски, нещо за нещовия дядо Прас

  4. мухахах, култови прасета 🙂

  5. Бу, моля сложи надпис „Не за деца“, че детето гледа с мен. Сега ме пита „защо сварили на супичка дядо Коледа“…

    А коментара ми – м…. му и прасе!

  6. абееее, гадни прасетааа! Свариха дядо КокаКоледа

  7. И аз в кюпа-гледах го с детето в скута. Сега ожалва Дядо Коледа.

  8. ахахааха 🙂
    това беше любимото ми коледно клипче миналата Коледа – култово!

  9. бааахахахахахахах завалията ! затуй ли ме подмина тая година 😉 интересно с вълка какво стана 🙂
    харесва ми елените гледат като натровени 😀

Вашият коментар

