Идейно вредные произведения

diskoteki1

7 responses to “Идейно вредные произведения

  1. „Айрон Мейден“ го разбирам, ама какво прави Хулио Иглесиас в този списък?

  2. Уникално! На мен са ми намаляли поведението заради нЕкои неща от този списък. На комсомолско събрание. Направо си ме изкараха „контра“.

  3. Тази „класация“ направо ме закла. Винаги съм подозирал, че има някакви черни списъци, ама чак такова мракобесничество не съм очаквал.

  4. Сега разбирам защо тези групи бяха (и сега са) толкова популярни. Та подобна заповед си е жива реклама!

    Най-големия майтап е, че в СССР си издават плочите на Пинк Флойд (у нас имам няколко такива) и в един момент, ха!, излиза албума „The Final Cut“ и на апаратчиците им замръзват усмивките.

    А аз си спомням, че в „Септемврийче“ Росица Кирилова беше написала статия за това колко кофти нещо е хеви метъла, дори имаше и карикатура – метъл-група. Китариста свири на китара с формата на Шмайзер, барабаниста вместо палки има ръчни гранати и удря по фашистки каски наместо барабани.

    Цъкни тука за да видиш и една модерна простотия в подобен дух:

    http://www.imadrugpat.org/music.htm

  5. Допълвам списъка с Че Гевара и той беше забранен, защо не знам

  6. Сви, от брат ми съм чувала, че Хулио Иглесиас е бил близък с Пиночет и затова по соцвреме Бългаското радио не пускало негови песни.

    бай Стоян, след революцията в Куба Че нещо не е играел по свирката на руските съветници на Кастро и затова е бил един вид низвергнат и пратен да изнася революция. Според руснаците пък той е бил откачен садист и за него човешкият живот не е значел нищо… не знам къде точно е истината.

    хипар, като оставим настрана психобрътвежите, сигурен ли си че всичко това за ритъма, скритите послания и ефектите е простотия? Аз по-скоро го вярвам, което не ми пречи да слушам рок.

  7. О, „эротизм“! „секс“! Да се смея ли, да плача ли?

    На нас в училище ни обясняваха, че слушането на западни рок-групи е „чуждопоклонство“.

Вашият коментар

