За птичките и пчеличките

Това, което искам да споделя с вас е, че се размножавам. Помните онези приказки за птичките и пчеличките, нали? Е, не са верни.

Радостното събитие предстои да се случи в средата на септември, живот и здраве, а междувременно аз прогресивно изпадам във все по-задълбочаваща се бременна деменция. Моля, говорете ми бавно, отчетливо и с лесни думички.

От предишния си опит вече знам, че след края на бременността тази деменция не изчезва, напротив, задълбочава се – още познато като „мозъкът ми изтича с кърмата“. Но няма нищо, ние не се плашим лесно. Been there, done that, bought the t-shirt.

Не мога да скрия, че след дългото чакане изпаднах в телешки възторг от вида на лентичката с две черти. Толкова много, всъщност, че през следващите 4 дена продължих да пишкам по лентички, само и само да видя наново двете черти.

Ходя няколко поредни седмици на лекар, докато горкият човек можа да потвърди, че да, плоден сак има, развива се, може ли вече да спрете да идвате постоянно и да се появите чак за следващия назначен преглед? Същият изглежда е леееко разочарован от това, че няма какво да ми предложи. Изследванията ми са перфектни, кръвното – шампионско, всичко ми е наред… ‘Мога ли да спра да пия изписаните ми спазмолитици’, питам аз, понеже така или иначе забравям да ги взема. Той ме поглежда обезсърчено – ‘Ако се чувствате добре…’ ‘Чудесно се чувствам!’, бодро казвам аз и попарвам сетни надежди чудесата на съвременната медицина да бъдат оползотворени в моя полза.

Въпреки смесените си чувства отивам на ранна фетална морфология при известен лекар в града. Определено си струва: на качествен ехограф гледат всякакви там важни неща, а от време на време ми пускат да видя бъдещия човек на 3D – как помахва и шава. ‘Не знам за вас, но аз виждам рога’, казвам леко неуверено, защото все пак тая работа с Антихриста не е много на мода вече. Докторите се захилват, но потвърждават че да, има рога – очевидно фонтанелата на този етап се вижда така.

Мая до мен надава радостни писъци като успее да различи части от бебето. Тя иска братче. Аз бих се радвала да е момиче (не, че бих върнала бебето в родилния дом, ако е момче). Споразумяли сме се на ‘каквото стане, само да е живо и здраво’, но тайно всяка от нас държи на своето си. И да са видели пола, докторите не ни го казват. (По-долу и вие можете да предложите какво ви говорят звездите)

100041

Междувременно талията ми официално е по-голяма от ханша (което определено значи нещо – последният не е от немощно изглеждащите и достойно конкурира Джей Ло в добър ден). Знам на теория, че с всяка следваща бременност мускулите се отпускат все по-бързо, но чак толкова? Това определено създава трудности: не мога да си закопчея панталоните още от втория месец. Намирам си риза за бременни в една употреба и се хваля на майка ми, а тя ме поглежда в корема: ‘Да си беше взела панталон за бременни по-добре!’ Да взема, ама като няма нормални? Всичко е предвидено за вече огромен корем в напреднали месеци, а аз все още мога да мина за просто дебела… Накрая ми идват поръчаните дънки със скрит ластик и най-после мога да закопчавам копчето си. Не съм си мислела, че и това може да е повод за хвалба.

Бюстът, разбира се, става възхитителен още в първите дни. Гордост за всяка Мис Мокра Фанелка – и ако само бельото ми ставаше… Имам дежа вю от предната бременност, когато всяка синтетична материя ме докарваше до тих бяс и неистово желание да седна на тротоара и да се дръгна с нокти като крастава.

Радостите от бременността не свършват до тук, не! Страдам от тежка форма на кучешко обоняние. Помирисвам всичко. Всичко. Буквално. Ако така се чувстват кучетата, съжалявам ги – отвратително е да влезеш в кафене и да помиришеш всички продукти в кухнята и всички хора, намиращи се там, в детайли. Чела съм обяснения защо се получава така по ред причини, но предвид проблемите, които ми създава, не се радвам особено да знам, че ще успея да отсея потенциалното развалено сирене от три метра разстояние.

За разлика от предния път, този не се чувствам така леко и прекрасно. Седмици наред ходя зелена в лицето – без по-тежки последици, просто ми се гади тихо, но пък постоянно. Освен това съм единственият човек, когото познавам, който страда от хидрофобия (и дори няма бяс). Вероятно има някаква връзка с гаденето, защото се появява и отминава заедно с него, но все пак – представете си колко трудно е човек не само да поддържа нормална хигиена, но дори да пие чаша вода, когато само видът на същата го кара да се потърсва отвратено… Този ступор и хидрофобията вече са почти отминали, сега остава да дойде времето, в което ще започна „да светя вътрешно и излъчвам щастие“, както ни уверяват книгите, че правят бременните… уж.

Това е от мен, приятели. Приемам залози в долната анкета. Когато науча пола, ще се види кой крив, кой прав; финалната проверка ще е на изхода, разбира се.

82 responses to “За птичките и пчеличките

  1. Честито Бу 🙂
    Много се радвам за теб..
    Желая ти лека и хубава бременност и здраво и щастливо бебче! 🙂

  2. Много се радвам за теб и семейството ти, Бу 🙂
    Толкова е хубаво, че бебето е искано и чакано 🙂
    Успех в следващите 7 месеца 🙂

  3. Честито!!! Щях да напиша съвсем същото като по-горе, но все пак ще добавя още нещо – полът не е важен, но да го износиш и родиш възможно най-леко-леко и безпроблемно!!!

  4. Бу, най-сърдечни поздравления!!:)) Страшно се радвам, дори повече от обикновено, защото някак съм останала с впечатление, че много, много го чакаше/искаше!:)…
    Що се отнася до хидрофобията – неведоми са пътищата бременни. На мен в начална бременност ужасно ми се гадеше от дребни, шарени неща. Наистина:)) После не толкова, но до края си оставам с известна резервираност (затова и съм замразила моя сайт) ;))

    Поздрави още веднъж и час по-скоро да ти минава лошото и много лека бременност след това, и цветя и рози!:))

  5. Честито! Честито!
    Както виждам вече си гърмян заек и знаеш, че няма много достойнство и грация в бременеенето – който не е повръщал в храстите на оживени улици, молил продавачките на 5 поредни магазина да отиде до тоалетната, носил дрехи, който изглеждат като палатки и добивал странни алергии, от странни неща, на странни места, значи не може да членува в клуба: Бременни сме, горди сме 🙂
    И не ги слушай, че пола не бил важен: пола е всичко!
    Като те хване синдрома за гнездене към 7 месец как ще си начесваш крастата да купуваш дрешки В ПРАВИЛНИЯ ЦВЯТ 🙂 (естествено това видеотяване минава още с първия плач на бебето и с първия наакан памперс – кой ти има време за съчетаване на цветовете, когато имаш 2 плачещи деца и съпруг за обгрижване)
    Ех, щастливи мигове…

  6. Аз, както е тръгнало, не мисля да се причислявам към клуба на бременните, но това не ми пречи най-искрено да ти кажа честито! Радвам се за теб, Бу! Пожелавам ти лека бременност и раждане, а за детето съм сигурна, че ще има майка, която ще го обича!

  7. Eй това се казва супер новина, ха честито! Много приятна и лека бременност и от мен!
    Между другото не ни баламосвай за някви деменции – доказано е, че такова нещо няма, някои даже стават по-умни като бременни. http://tiny.cc/AsJaw
    И аз бях от тях, ама приключиха мойте 9 месеца акъл 🙂
    Аз гласувам, че ще е момченце.

  8. Честито 🙂 Чудесна новина (и страхотен пост), много се радвам за теб и семейството ти 🙂

  9. Честито, Бу! Колко дълго чакам да прочета нещо подобно от теб! Звездите не ми говорят на мен, но аз знам, че ще е обгрижвано и щастливо дете!

  10. Бу, много се радвам за теб и семейството ти!
    Описала си прекрасно емоцията от втората бременност, съчетана с безкрайната досада и продължителност на същата 🙂
    Добра кондиция, умерено дебелеене и успешен финал ти пожелавам. А колкото до пола – от собствен опит залагам на момче (на пук на това, което исках :))

  11. Бъдете здрави! Другото не е толкова важно! Не само сега, а винаги – здраве и после друго. Радвам се за теб. Грешка! За Вас!

  12. страхотна новина! честито, бу! желая ти изключително леко бременеене от тук насетне, и много, много, много хармония! много се радвам за вас! 😀 😀 😀

  13. Прекрасна новина! Ухилих се и веднага те изклюкарих на мъжо! Много, много се радвам! Лека бременност, по-скоро по-малко миризлива. Аз също не понасях водата и повръщах дори от нея и двата пъти, но … уф, добре, че мина 🙂 Квото и да е, знаеш, че минава и идва един малък калпазанин (без значение пола), който е … от ценен по-ценен 🙂 Приятно изживяване 🙂

  14. Ех, че хубаво…! Малка Мая ще става голяма кака! 🙂

  15. Честито и от мен! Живо и здраво да е малкото сладурче! Лека и спокойна бременност! 😛

  16. ЧЕСТИТО ! Лека бременност и едно здраво бебче септември !

  17. Чета блога ти редовно – харесва ми, ентусиазира ме, още едно място, което за пореден път ме изпълва с гордост, че съм мама – и то на двама (младеж на 5 и малка дивачка на 1г).

    Честито за приказната новина – заливат ме приятни спомени от преди година! Лека и мноооого приятна бременност! Една част от мен тайничко ти завижда за прекрасното събитие, което ти предстои!:-))

  18. Честито, Бу!

    Лека и „изпълнена с вътрешно сияние“ бременност… и най-чудесното и прекрасно бебе!

  19. Бръмбазела

    Момче, викам аз! Трябва ти малка доза равновесие. :-))

  20. Честито!!! 🙂 Гласувах, сега чакам и да споделиш по някое време коя групичка е имала право 😉

  21. Ще е момче. Кръсти го Фильо и ще го гледам по 3 месеца през ваканциите. Внимавай! Такава оферта си струва.

  22. Бу, честито и от мен 🙂 Много се радвам за вас… защото сега ще почне истинското шоу – кака и бебе 😉
    Гласувах за момче пък да видим…
    Иначе и аз тайно се надявах, когато бях бременна втория път да е пак момиченце и желанието ми се сбъдна 🙂

  23. честито, лека бременност. пиши честичко, сигурна съм, че ще има забавни моменти, които си струва да опишеш :-)))

  24. Буууууууу, честитоооо! Пък само как си ги описала нещата, колкото и страшни са трижди пъти по-смешни:)
    Аз цъкнах на мъничко сестриче 🙂

  25. Бу, Честито! (flowers)
    Момче, гласувам аз! 😀 името е ясно, вече обсъдено :)))
    Важното е да е лека бремеността, здраво бебче и хармония навсякъде около теб!

  26. Бухтичка

    Бу, честито!
    Разсмя ме искрено с поста си, точно преди да вляза си мислех как не бих могла да понеса още една бременност ако ми се наложи, а ти така цветущо си описала нещата :))
    Да е живо и здраво бебчето, а ти да почнеш да светиш скоро 🙂
    Гласувах за момче.

  27. Ейййй… аз ти честитих вече, ама пак да си кажа – живо, здраво и красиво бебе на финала 🙂 (аз гласувах за момиче ;))

    Иначе това състояние на деменция, което описваш, се нарича Momnesia и действително не отминава с раждането 😉 Обаче чак ми се прииска пак да бременея, а не е много умно с Марулка на 7 месеца.

    Леле, колко пъти съм повръщала на зелените площи на Военна болница в София, малко след като благополучно съм се изтърсила от маршрутката на път за работа. Един от особено умилителните ми спомени 😉

  28. Бу!
    Честита ти втора бременност!
    Много се радвам да го разбера! :))))

  29. Честито! Добре дошла в отбора.
    Желая ти лека и безпроблемна бременност!
    И да ни държиш в течение.
    Гласувах за момче. 😉

  30. Поздравления! Най-добри пожелания!

  31. Браво! Обаче – момче, момиче, все тая – лудницата е сигурна. Което е супер, предвид че приятелките ми се оплакват от…скука !?!
    Е, това е нещо, от което скоро няма да се оплакваш:)
    Приятно не-скучаене!

  32. Мария Иванова

    Честито! Да сте здрави, много лека и приятна бременност за напред. И да знаеш, че си много смела.
    Гласувах за момченце.

  33. Честито, Бу! Лека и безпроблемна бременност ти пожелавам. А аз гласувах за момченце, защото Мая иска братче. А те децата знаят по-добре 😛

  34. Благодаря на всички ви за милите пожелания 🙂

    Деничеро, ти връщаш вярата ми в здравия ми разум (доколкото го има) – явно хидрофобията макар рядко срещана, не е нещо нечувано.

    Вотът в полза на ‘момче’ е съкрушителен…

  35. Ха честито 🙂 …Ех как ти се възрадвах искрено!!! Всички хубави пожелания вече са ги изписали, дабавям само – многооо ПОЛОЖИТЕЛНА ЕНЕРГИЯ и стискам палци (и на ръцете, и на краката) всичко да е едно гигантско ОК!
    Що се отнася до пола – за мен и двата пъти не беше „фикс“ идея, и много ме дразнеше тоя тип въпроси…. Обаче си признавам, че ти ме изкуши с анкетата и …гласувах с „момиче“, а пък то си знае 🙂

  36. Извън темата леко, но мани я тая анкета, че ще се намери някой да я види и да каже какво патриархално общество сме и ще спретне едно „джендър стъди“ 😛

  37. Бу, честито! Залагам на момченце! Бъди здрава и много щастлива, обичана жена!

  38. Честито, мамче! 😀

  39. Аз отдавна ти честитих, но сега гласувах за малък мъж! Причината е желанието да ти разкажа теорията на бабите за „щастливата майка“ 🙂 И понеже ще ми е адски приятно да те прочета някой ден по тази тема 🙂
    Леки и неусетни оставащи месеци и здраво и спокойно бебе през септември 🙂

  40. Добра новина, зарадвах се!
    Успех!

  41. Мъж, мъж, мъж!
    Знам, че искаш момиче, обаче моите звезди така казват 🙂
    А зеленото ти отива 😉

  42. Честито:)
    Няма по-голяма радост.Залагам на момиче:)

  43. Естествено, че ще е пак момиче! Всички се уредихте….Само аз ще правя примъъък-отмъъък още има-няма 25 години, докато ги поемат жените им.

  44. Честито!!!Лека бременност!

  45. Честито ,БУ!Желая ти лека и успешна бременност и живо и здраво бебче -какъвто и да полът.
    Чета редовно блогът ти и много ми харесва.
    А с описаните емоции направо се върнах година-две назад.
    и аз позеленявах от всичко.

  46. Честито, Бу! Много се радвам за хубавата новина!
    Желая ти още повече моменти на въодушевление и вдъхновение през следващите месеци, а „на есен с песен“ да гушкаш здраво, прелестно и щастливо бУбче!
    Според мен ще е момче, както предпочита кака Мая…
    Но третото ще е момиче 😉

  47. ЕЕй, коолко хубаво ! Много, много, много радваща новина!! Не съм предполагала, че ще се радвам толкова, за някой който дори не познавам (на практика). Щастлива бременност!
    Заложих на момиче.

  48. Честито БУ 🙂 Лека и и хубава бременност ти пожелавам. Поздравления за таткото.

  49. Бу, пожелавам ти лека бременност, а на есен едно разкошно бебче. Признавам си , че гласувах за важен е резултата, но ти пожелавам да се сбъдне мечтата ти! Бременна си още по-възхитителна!!!

  50. Аз вече съм ти честитила, но пак ми се иска да го направя, затова Честито още веднъж 🙂
    А дали ще ми се случи да те видя бременна?

  51. Честито и от мен! Лека бременност и здраво бебче като му дойде времето :о)

  52. еее… отдавна не бях влизала тук – и каква хубава новина!
    честито! радвам се за теб!
    четох нахилена и си преживях пак първите месеци от бременността /а мислех, че вече няма да изпитам нещо такова/.
    гласувах за момиче. не те виждам някакси като мъжка майка.

    п.п. и да е момче, ще помагам на донята 🙂

  53. Леле, Бу, ЧЕСТИТО!!!!

  54. Честито, Бу! Желая ти лека бременност! Аз заложих на момче.

  55. ский са, бу – пусни си бърн на пърпъл. ако усетиш клатене на глАва в корема – начи е момче. ако ти се сгади – момиче ще да е. при нас тая метОда даде перфектни резултати 😆

    аре, бегай да мътиш и да не забравиш да пишеш свежи неща, ей!

  56. Чудесна новина! Много честито 🙂
    Лека бременност и още по-леко раждане.

    А звездите леко ми нашепват :мъъъжжж мъжжжж жжжж…

  57. Честито и от мен(пожелах ти точно това за рождения ден) :0
    наистина се радвам за теб и семейството ти,……и да е лека,слънчева и много красива оставащата бременост гласувам за девойка.(неразбрах за наградата………………..на позналите 🙂 ).

  58. наградата ще е потупване по рамото пред строя 🙂 и поименни благодарности 😉

  59. честито, честито, честито!!!!
    и аз съм от нахилените след този пост :mrgreen:

    лека и безпроблемна 🙂

  60. Честито, Бу!
    Страшно се радвам за теб!
    Бих гласувала, че независимо от пола, ще е дългокърмено бебе! 🙂

  61. Честито!
    Едно момче ще ви пасне чудесно.
    Поздравления.

  62. Залагам на момиченце! Не зная защо – вътрешно чувство. И бременна, и не, четивото ти е винаги изключително приятно. Наслади се на хубавите моменти – вълнения, трепети, емоции – те не са описани в книгите и само всяка бременна може да ги почувства и изживее. Леко бременеене!

  63. Радостите от бременността не свършват до тук, не! Страдам от тежка форма на кучешко обоняние. Помирисвам всичко.

  64. Ехе, денят започва с хубава новина! Честито мис Бу!
    Хубаво и здраво бебче желаем с моята чета.

    „Радостите от бременността не свършват до тук, не! Страдам от тежка форма на кучешко обоняние. Помирисвам всичко.“
    И аз да се нахиля, спомени мили от първата бременност.

  65. 4estito Bu! Glasuwah za momi4e, wupreki, 4e e vse edno. Budete giwi i zdrawi, i leka bremennost.

  66. Честито и от мен!

    Лека и успешна бременност 🙂

    Гласувах за момче в анкетата не от мъжка солидарност, а защото смятам ранообразието е хубаво нещо :)))

  67. Много сте мили всички 😀
    Иска ми се вече да зная пола, само и само да видим кой прав, кой крив 😆

  68. Хм! Ама няма опция за брат и сестра – близнаци! 😛

  69. Бу, честито! Лека и безпроблемна.

    Хидрофобията е позната още от далечната 1973, майка ми е страдала от нея през първата си бременност(не с моя милост, а с брат ми) и е изкарала на кисело мляко и лимонада.

  70. Честито, Бу! Прекрасна новина, още повече щом и толкова чакана! Лека и весела бременност! Бог да ви благослови!

  71. бебешор

    Честито и от мен!Аз съм твърдо за момиче!

  72. Съкровищница

    Честито, Бу!

    Пожелавам ти лека и лесна бременност и…..да е живо и здраво девойчето(това предвиждам аз)!
    И много хубаво си го описала, да вметна и аз,
    чак ми се прииска да бебеправя и бебенося пак!

  73. Помощник-готвач

    Пу-пу! Да не ти уроки!
    Лека бременност, Бу! Здраво и кротко бебе – за да има време да ни радваш с присъствието си тук.

    Ivi

  74. Бавно и отчетливо: Чес-ти-то! Дано всичко мине както трябва.

  75. Женско. На теб ще мяза. Какво печеля 😀

  76. Честито, Бу- страхотна новина за теб и семейството ти!
    С нетърпение ще чакам появата на Кърмачев / Кърмачева на бял свят! С още по- голямо нетърпение чакам отсега всевъзможни смешни разкази за времето, докато си 2 в 1.

  77. Скъпа Бу, ЧЕСТИТО! Залагам на момче – 99%

  78. Бу, честито и лека бременност!

    (По-добре късно, отколкото никога да ти честитя и аз ;).)

  79. Pingback: Размножавате ли се по план? « Царството на Бу

  80. Аз не съм врачка но съм сигурна на сто процента че ще е момиче.На последък ако някои ме попита нещо какво ще му се случи или какво ще има някъде защото дядо ми вече една седмица ме пита всеки ден колко яица има а аз му отговарям точно.Казах на маика си а тя не ми повярва и ми каза кожи какво ще ми се случи утре.Аз и казах че не мога да и кажа кога точно ще се случи но ще бъде няко от следващите дни.И така да се върнем към това което и казах казах и че точно на обед между 12 часа и 1часа ще и мине черна котка пред пътя а по късно че ще и се обади непознат мъж с тъмна коса а във домът ни ще доиде възрастна жена която с мама не са се виждали от години.И това стана минаха няколко дни и това което и предсказах беше вярно мина и черна котка пред пътя само че не еше в 12 или 1 часа а беше 12часа 38 минути а не по късно и се обади непознат мъж с тъмна коса и и каза че ще доиде и ще я посети каза и също че тя не си го спомна и че те са работили заедно а вечерта доиде една възрастна дама с кожено палто и с обувки на които има нещо написано с черен цвят.И така може да ви се струва нереално но аз че се случи и изобщо не съм сънувала или си измислям.Аз знам че някои от вас ще сметнат че е лъжа а други че е истина и затова аз не ви задължавам да ми вярвате.Надявам се да е момиче и да е живо и здраво.Поздрави ГАБИ

  81. Габи, ти познаваш не само напред в бъдещето, ами и назад в миналото! Наистина излезе момиче, скоро ще стане на 2 🙂

  82. Заглавието е супер и съм много доволна, че ни пишете така често и дано да продължавате.Сигурно е невероятно чувството да носиш дете в себе си, да дадеш живот на едно невероятно създание,което да обичаш повече от всичко и от себе си.Стана ми малко смешно като прочетох, че талията ви е вече официално по- голяма от ханша, но все пак е за добро и после много бързо, се връща фигурата спокойно.Още от самото раждане се свалят много килограми.

Вашият коментар

