Горичка и аз

Горичка.бг е с изцяло обновен дизайн и нови функции. Също така вече имат блог, както и специална секция, посветена на дейностите й.

А в чисто новия блог на Горичка, на чисто новия сайт, има интервю с моя милост, което Маги Малеева много мило взе от мен 😀

Не мога да скрия, че съм искрено поласкана както от възможността, така и от хубавите въпроси, които Маги ми задаваше 😀

Обсъдихме различни неща – ситуацията с кърменето у нас преди няколко години и сега, болничните практики, предварителната подготовка на майката, нуждата от информация и подкрепа преди и след раждането…

Ще ми е интересно да прочета вашите мисли и опит по въпроса, ако искате да ги споделите.

6 responses to “Горичка и аз

  1. Шаманката

    Чудесно интервю и отново много добре звучаща Бу 🙂

  2. уф аз пък така се надявах да вземат от мене интервю хехехе 😉

  3. Деничко ох и ах

    Абе като че ли въпросите и отговорите са писани от някой друг.

  4. и аз мерси:)

  5. Много се радвам на новата горичка, браво за интервюто!

  6. Помощник-готвач

    Бу, защо си отрязала цялата прекрасна коса?

Вашият коментар

