Мъжо, прощавай!

Цвилих от смях. Не, това не описва достатъчно – търкалях се по пода. Такава прекрасна обява човек не намира всеки ден! Как после човек да не обича интернет? Любовта веднага пламна и се разгоря в мен!

Ето как ще се изпълни желанието ми да живея в Санкт Петербург…

ДОЛУ РЪЦЕТЕ, ПРИНЦЪТ Е МОЙ!

п.с. някой може ли да подправя документи? трябва ми годината на раждане да стане -10… ще се разплащаме после!

Вижте каква прелест:

––––––––––––

Игор
Русия, Санкт Петербург
Възраст: 39 години


Търси да се запознае:
с момиче на възраст 16-20 години

Кого искам да намеря:
Кралство се увеличава, а достойна Пепеляшка все няма и няма (без лоши навици, с добри външни данни и наличие на интелект), за да се превърне в принцеса, способна на преданност, вярност и любов (без интимно минало, да знае какво е чест от млади години и какво е да сложиш нова дреха). ДА НЕ ПИШАТ: с мания за величие, считащи, че са последния задник на планетата; запуснати неудачници; залежали стоки на брачания пазар; хората с нетрадиционна ориентация; завистливи идиоти, чиито дискусии, съвети, въпроси тук на никого не са необходими. Коментари не оставяйте, не се интересувам. Не предлагайте тяло за продажба, гнуслив съм. Пишете само по работа, останалият словесен боклук няма да бъде четен.

Цел на запознанството:
Брак, създаване на семейство

––––––––––––

А сега, заповядайте да видите принца:















п.п.с. исканите качества имам (е, част от тях…), документите ще подправя, децата ще представя за сестрички, с мъжа си ще се разведа… на какво ли не е готов човек, когато срещне истинската любов (която се къпе във вана със златни чучури!)

Линк

21 responses to “Мъжо, прощавай!

  1. с липсата на интимно минало как ще се справиш? 😉

  2. Дребна козметична операция е това. За любовта съм готова на всичко!

  3. Всичко понесох, но образците на изобразителното изкуство в банята… Впечатлиха ме повече от златните чучури :).

  4. Изглежда да е човек с добро чувуство за хумор и забавен. Жалко, че не се вмествам в критериите му.

  5. Мдааа. Май ще говоря с жената да се пробва. Току-виж сме се уредили – тя с Аполон, аз с пенсия, децата с бъдеще.
    Ако тя не иска, ще се пробвам аз – в тая вана и за риба мога да ида. 🙂

  6. На този мисля да му пиша, да ми даде координатите на интериорния си дизайнер. Та да си префасонирам двореца и да заприличам на принц.

    АААААААА! Мамма миа! Добре, че не съм жена 🙂

  7. В тая къща спокойно можеш немножко да падладееш.
    Толкоз ослепителен блясък на едно място… заболяха ме очите.
    А като гледам принца – и пет кралства да предлага, няма да се прежаля за него.

  8. Този принц, струва ми се, е понамалил десетина от годинките си 🙂

  9. Това ми напомня на един хотел в Анталия -руски новобогаташки кич. Там репродукциите по стените ми предизвикваха физическо и емоционално разстройство 😉

  10. Аааааа, това кърти мивки 🙂
    А видяхте ли обещанието за интимност най-долу – човека предлага секс по няколко пъти на ден (не пише обаче дали всеки ден). Чак да му се начудиш как му е останало време да надене пижамката и червения пенюар за фото-сесията… Дали нямаше обявата му да бъде по-атрактивна ако беше приложил и някоя друга актова фотография?

  11. Ха-ха-ха
    Тъкмо, когато реших да си изтрия профила в един подобен сайт за запознанства, пък току-виж се оказал същият разбирам защо той страдаше (и продължава) да страда от ниска посещаемост. Или поне това ще ми е оправдание пред себе си. Имах предвид това русначе от бароковата епоха или той сам да каже от коя е.

  12. 1.Този господин ако е на 39, то тогаз и аз съм къде 18-20 🙂
    2. На снимка номер 1 ми прави впечатление матрака без чаршафчета и покривки всякакви. Както и липсата на нощна лампа и т.н. обичайните за ежедневните нужди човешки
    3. Снимка номер 2 – папионката, палтото и пантофите не ми се връзват. Не е аристократично принцовско!
    4. Снимка номер 7 – впечатление правят празните витрини…
    5. И банята така – няма сапунче, хавлийка…
    6. Всичките тези наблюдения водят до умозаключението, че този чичко е руски пенсионер пазач в музей дворец.

    Извод: Бу, не се хаби

  13. Абсурд би било това да е истински дворец! На тоя принц са му толкова НИСКИ ТАВАНИТЕ, че сигурно е някоя малка схлупена дача в безкрайната руска шир!!!! Не струва! 🙂

  14. хареса ми последната снимка, във фоайето дето е.

    сигурно чишка, па може и да кендза.

  15. 😀 Е, и аз се посмях порядъчно…. Едно е сигурно, този руски „принц-чук“ е пропуснал цифрата 1 пред 39 год.! Ф-ф-флюбих се още в първата снимка 🙂 … бЕл кАстЮм с бели чорапки и контрастиращи червени: вратовръзка, кърпичка и чепички… каква романтика, какво изящество, какъв стил…. Не съм достойна за такъв …. Кощчей Безсмъртни!
    Стискам ти палци Бу и от все сърце ти пожелавам сполука, ще ти е нужна!
    п.с. Знам че девствеността е коригируема, но не схванах как ще прикриеш бременното коремче ;Р

  16. napravo da go shruska 4ovek tozi Igor. Ma toi sladur be! Sus sigurnost 6te ja nosi bude6tata “ Nata6a“ na ruze.

  17. Milly, моля ти се! Ще го ухажвам няколко месеца с любовни писма, а като родя – с две невръстни сестрички на ръце! – ще му се явя в цялата си прелест!

  18. 6. Всичките тези наблюдения водят до умозаключението, че този чичко е руски пенсионер пазач в музей дворец.

    :D:D:D – истински Холмс!

    Ама изографисините неща по стените са брилянтни, искам и аз…. ;(

  19. Ама, сериозно?
    Нали не се опитвате да ми кажете, че съществува човешки индивид със способността да устои на този неподправен чар.

    Като порасна голям искам да стана точно като него.
    …пази боже

  20. просто да падладееш!

    бррр

  21. Този чичко ми изгежда на доста мастит………. алкохолик 😀
    ако всички богати и известни и с такива платаи си търсеха половинки по инернет представяте ли си ?
    в повечето случай ако някой е дал такова описание с такива снимки то най-вериятно е ………. лъжец. Ако имаше всичко това което е по снимките едва ли щеше да си е постнал обява в интернет . ама така е има доста тъпи жени които на всикоса готови само и само да се домогнат до пари
    Успех на кандиддат булките , после да пишете дали съм се оказал прав или съм сгрешил

Вашият коментар

