Ще се казва, ще се казва…

Сенда Партъкова. Виша Димитров. Дивизия Кирякова.
Ястреб Свиленов. Зузи Иванова. Фори Кирилов.
Отилия Карабойкова. Милинка Михайлов. Аванта Петрова.
Вишню Бойков. Пагонка Карастоянова. Болеслав Краев.

Тези и още много други безумни комбинации ми предложи Генератора на бебешки имена, който уж предлага да проверите как би звучало евентуалното име на бъдещия наследник на семейната империя с полагащата му се фамилия, но всъщност е за гавра и забава (не вярвам някой нормален човек да избере име точно по този начин…). Женските имена са осезателно по-идиотски, а колкото по-рядко срещана е една фамилия, толкова по-дивашки комбинации вади генератора.

Още се чудите как да кръстите детето си?

Гадя, Зая, Антилета, Ъглен, Шаро и Скорбут – изборът е ваш 😀

21 responses to “Ще се казва, ще се казва…

  1. Аз съм за Ястреб Свилено и Дивизия Кирякова:)

  2. маалии…

    ма верно ли има хора с такива имена, или просто създателят на въпросния генератор олигофренее с пънкарски уклон, а всъщност децата му се казват боян и цвета, примерно?

  3. На мен реално ми помогна 🙂 Щерката един ден ще се казва Малвина Казакова 🙂 това ми предложи и с жената го харесахме дори 🙂

  4. Хахахахахахаа! Винаги съм се притеснявал като съм обмислял име за бъдещите си деца, защото пред „Владиславов Виолилнов“ всичко звучи тъпо. Опитайте и ще видите:) Но ГЕНЕРАТОРЪТ реши този мой проблем. Сънът ми ще се казва Гъчо Владиславов Виолинов, а дъщерята – Госпожица Владиславова Виолинова> Благодаря ти Бу, спаси ми поколението от нещастната съдба на хората с тъпи имена:)

  5. Вашите бледнеят пред името на бъдещия ми (евентуално) внук – Христозорницомил Соколов. Ако дъщеря ми знаеше за генератора, 2 годишният ми внук вместо Пресиан щеше да се казва вместо Пресиан – Факла Георгиев. И безкрайно съжалявам, че го нямаше Генератора, когато си кръщавах децата, според който трябваше да се казват – Жужефина, Клозета и Шлюздомира.

    Поздрави,
    Мортадела Иванова, омъжена за Мскаидс Иванов

    P.S.: Благодаря ти Бу, от един час цъкам и със щерката плачем от смях 😀

  6. А това изтрепа рибата – Ибрахим Станишев 😀

  7. Хахаха, от 20тина имена, единствено Галя беше нормално…Орнела, Илийка и Артензия направо ме разбиха 😀

  8. Гадя Хренович Петрова?

  9. Много рано си пуснах предния коментар, а исках да добавя, че на мен ми даде много нормални имена: Сева, Аврора, Светозара и Анджелина…

  10. Хм.. много интересно.. и странно съвпадение..
    Ползвах генератора .. ако спретнем на дребния една сестричка 🙂 .. и първото име, което ми излезе е Керана.. което е името на мъж ми на баба му ?!?!?

  11. Макарина, Маврудия, Анелка, Мика, Ерединка… това са подред. Спирам да натискам „генерирай име“, че ще ме изгонят от работа за нестихващ хилеж 🙂

  12. Глигана Харпова Димитрова 😀

  13. Генератора ме възнагради с Гуца и Чардафон! Какво повече може да иска човек от едно име :-DDD

  14. Ако наште навремето имаха нет, сега щях да съм Русанка, приятно ми е :)))

  15. Усо, Темелаки, Буран, Гай – мали как трябва да се казва бъдещето ми синче …малии чак се плашим.
    Дража или Шери – за момиче…не и неее…и култовото Маркрит

    В края на крайщата да не се доверяваме на тоя генератор по добре сами да си ги мислим имената

  16. Алтая, Щука и Хасиенда Николова ми предложи. Мерси! Как да родя сега? 😀

  17. Таласъмка Гугуткова?

  18. мама – Елия, пък аз – Шенка!

  19. Добре да видим…
    Аз трябваше да съм Хрусан Диманов Мавров..
    Сина ми – Кочо Калинов Мавров..
    Дъщеря ми – Щедя Калинова Маврова…
    А племенника ми – Тафо Антониев Алексов..

    К’во да кажа.. No Comment 😀 😀 😀
    P.S.: Хрус, хрус……

  20. Благодаря ти, Бу, много се забавлявах. Оказа се, че Теменуга не ми се връзва, но виж Гугутка Тончева Неделчева се получи. Само, като си помисля, че е можело да се окажа Тодора (по баба ми), но и това вече е „ряпа да яде“.

  21. гравитон

    Пък моя генератор – живота, ме е срещнал: със Светльо, на дяда си Ламби; и с Курнелия , на жената Анелия и на сватята, щото си пада малко курва!

Вашият коментар

