В края на кутията с пряники

*пряники – вид курабии с много и различни подправки, често срещани в Русия, а изглежда и в Полша и други. Вариация са им джинджифиловите сладки, gingerbread – въпреки че са на светлинни години от истинските пряники, например – пряники с клюква.

(Когато живях в Москва първи курс, на спирката на метрото – Ленинский проспект – имаше пекарна с най-разкошните клюквеные пряники. Как може 11 години по-късно все така да ми се ядат! Не се удържах и писах на позната да ми прати истински руски пряники в колет.)

За който знае руски – ето 88 рецепти. А тези дни ще постна преведени 1-2, които са ми били успешни.

3 responses to “В края на кутията с пряники

  1. Пряниките са нещо вълшебно. Само който никога не ги е опитвал, не знае какво е пропуснал!
    Отивам да чета рецептите, Бу! 🙂

  2. Забелязвам ,че последно време пишеш (предполагам и мислиш) основно за храна. Но този път ме заинтригува.

  3. Всъщност последните седмици толкова писах за кърмене по най-разни параграфи, че не ми се пишеше и тук за същото (което е една от основните цели на блога) 😀
    А реално далеч не ям толкова, колкото пиша за храна (ти поне ме виждаш и на живо). Но в случая с кутията с пряники си е факт, че й седнах отпред и докато не й видях дъното – не спрях 😆 Утре ще пробваш (купешки, но нищо).

Вашият коментар

