Пакост или лакомство!

Детето поиска и да отпразнува Вси Светии 🙂 На мен пък толкова ми и трябва. Ето какво сътворихме 🙂

IMGP0820

Украсата…

IMGP0821-1

IMGP0823

IMGP0829

Костюмите: младата вещица…

IMGP0825-1 IMGP5095

…и сестра й, Тигърът.

IMGP0826 IMGP5096

Набързо намираме дрехи за приятелчетата, за да обикалят по съседите:

IMGP5090

‘Пакост или лакомство!’

Yours truly,

IMGP0828-1

 

снимки (сс) Бу

16 responses to “Пакост или лакомство!

  1. Сладурани!
    Да са ти живи и здрави, да те радват и ти тях!

  2. Снощи и ние бяхме на тази тема.
    Опитахме се със жена ми да обясним, че този празник не се празнува в България и дори и да излезе по улиците да търси лакомства – няма как да стане номера, но уви -разочарованието беше голямо.
    Чак на мен ми стана тъжно заради малката.Цял ден днес съм проклетисвал филмчетата по телевизията.

    Но пък си имаме и ние снимки 😉

  3. trichocephalus, като видях, че отбелязването е неизбежно (или ще има голямо разочарование, както казваш), вместо това предупредих съседите, че ще минем, за да са подготвени, а също подкукоросах съседските деца да обикалят заедно (даже костюми им намерих за целта). В крайна сметка, колко му е да развеселиш едно дете, нека да имат поводи за забава.

  4. Защо да не минава, децата в нашия блок обикалят вече трета година може би. Миналата бяха нарисували плакати и ги бяха разлепили в асансьорите и на първия етаж, за да са подготвени хората.
    А Мая е много готина вещица, а какъв грим има :)) И украсата хубаво се е получила.

  5. Не ми го побира ума, защо една майка прави дъщеричката си вещица, а не фея??? Явно много съм изостанал в този дяволски свят!

  6. Детето само може да реши какво да бъде, не мисля, че едно костюмиране, особено на ден, в който се предполага, че се плашат духове и прочее напасти, ще промени в отрицателен смисъл мисленето му 🙂 Децата не обичат приказки само с положителни герои; отделно, че има и добро вещици в книжките с приказки.

  7. Гравитон, идеята намаскирането на Вси Светий е да се маскираш на нещо страшно и да го „изплашиш“, за да не те напада през останалата част от годината. :Р Тия с костюмите на феи, клоуни, хипита и прочее, които се мотаха цяла нощ из центъра бяха… странни. 😛
    Украсата ви е фантастична, аз за съжалиние не съм особено сръчна и затова разполагам само с едни стари тиквени гирлянди, които намерих преди години в един сувенирен магазин. Но вашата определено се е получила по-добра, страхотна е! И младата вещица е чудесна^^
    Почерпка или номер!
    Аз така си го знам. 😛
    А това с плакатите при Бухтичка също е идея. Ех, в нашя блок няма нито едно детенце. 😦 Само пенсионери и фирми. Та няма кой да ни плаши. 😦 Но една приятелка ми се похвали, че за пета поредна година съседските деца идват да я плашат и тази година за първи път не е забравила да се запаси с бонбони. 🙂

  8. Наистина ли детето може само да реши какво да бъде? А, значи за това толкова „родители“ изостават децата си, за ди решават сами какви да бъдат! Ей, като вземат да решат да станат будители, че като поведат страната ни към благоденствие и просперитет! Голям Хелоуин и Задушница ще настане!
    Бу, извинявай, но не ми се иска постоянно да викаме злото и без това е много!

  9. Гравитон, чуваш ли се сега какви ги пишеш. о.О Къде набута изоставените деца във Вси Светий. о.О Просто не си схванал идеята на празника и „плашенето“, първоначално обичаят е бил именно това – плашене на злите сили, маскирайки се като тях. Почерпките и номерата са по-съвременни, когато хората са спрели да са суеверни. 🙂 И в това няма нищо лошо, напротив, забавно е. А и помага на малките деца да намалят страха от чудовище под леглото. 🙂

  10. Има достатъчно български традиции! Предпочитам кукерските празници! Дразни ме изкуственото внасяне на традиции и чуждопоклонничество и внасяне на чужда култура за сметка на нашата! Сигурно не съм прав! И ние като деца си правехме фенери от тикви, кратуни и дини! И все пак, смисъла беше друг!

  11. Много са сладки,много …………. и вещицата и онова малкото тигърче…………….. аз имам обещанан награда -искам си я !!!!!

  12. (Още малко, да почнат да й никнат зъби!)

  13. ха ха ха …………..тогава ли е мойта седмица 🙂 ?

  14. Като цяло снимките са много добре подбрани 🙂 Много ми харесва

  15. Стреснатият от светкавицата тигър е ултра сладък, съвсем не-страшен:)) И, разбира се, на снимките изглежда доста по-едър, отколкото е в действителност:) Хубав спомен…

  16. Донякъде това за чуджополонничеството е вярно. Изоставяме собствените си традиции и възприемаме чуждите. Ако не съществуваха такива влияния, никаква традиция, култура и общество нямаше да имаме, но е факт, че прекаляваме по малко. Лошото е друго.
    Суеверията, разните приказни същества и легенди и т.н малко по малко заместват религията. Като че ли се водим християни вече само по книга.
    А иначе аз съм върла фенка на маскираните партитата. Нищо че съм на 28, пак празнувам рожденни дни с маски и костюми. Има начини да се забавляваме.

Вашият коментар

