Коледа е пред вратата!

Декември е тук. Скоро идва Коледа – време е да се приготвим за нея 🙂


Купихме чинии със зимно-коледни мотиви, напълнихме ги със собствена продукция – а после я изядохме!

Следва приготвянето на коледния календар на детето, за да можем да отброяваме заедно оставащите дни до Коледа. Ползвах, разбира се, идеите от Коледно настроение за малки и големи – и тези дни продължавам по начертания там план.


24 картончета от тоалетна хартия, разноцветна креп-хартия, ножица, тиксо и малко свободно време


В някои ще сложа дребни подаръчета – малък комплект за апликация, печатчета с коледни мотиви, тефтерче за писане… в други ще има ‘задача за деня’ – от разходка в музей през правене на сладки до мързелива телевизионна вечер.


Детето знае, че правя нещо тайно и нетърпеливо рие с копитце пред вратата. „Хайде деее! Колко още!“ Най-накрая свършвам, баща й окачва всички нависоко и – влез! Възхитената й физиономия ми стига.


„Как да чакам чак до утре!“

Коледното отброяване започна!

14 responses to “Коледа е пред вратата!

  1. Танче, страхотна си.Чак ми се прииска и аз да съм ти дете.:)

  2. Чудесно е, Бу! Маркирам си идеята за бъдещи времена…не че и сега не ми се иска, ама сама себе си трудно ще изненадам :))) И аз вътрешно благородно завидях на Мая и Яна. Нали искаше три щерки, защо не ме осиновиш :))))

  3. Идеята е страхотна наистина. И даже имам нужда точно от такава – при нас Коледа е през лятото и нещата малко се размиват, така че обратното броене ще ни помогне да се настроим подходящо:)

  4. Pingback: Първият карнавал – Коледни приготовления! | На "ти" с парите

  5. И на мен така ми каза: кога ще дойде утре ,как ще чакам до утре,ама мамо ти ли ги направи?………………..
    Благодаря за идеите Бу 🙂

  6. Ако може да споделиш рецептата за „собствената продукция“ ……………….че имаме такава задачка скоро ,а тези изглеждат много хубави

  7. За да е магията още по-истинска, към приказката, в която ни вкара ти – Бу, ще добавя адресът на Дядо Коледа :

    Santa Claus
    Arctic Circle
    96930 Rovaniemi
    Finland

  8. Хи-хи, вкарала си ролките в употреба

  9. Страхотни идеи, жалко че още сме малки. Затова ви предлагам няколко идеи за неща за правене преди празниците – всеки ден по една. Ще се радвам, ако ми помогнете да направим този списък за вече порастналите деца 🙂
    Ето тук е:

    http://vavaworld.blogspot.com

  10. Страхотна си!

  11. Почвам да събирам ролки от сега :))

  12. Прекрасна идея, жалко, че моите са вече големи. Но това не пречи да го препоръчам на приятелки с малки деца 🙂

  13. Pingback: Обратно броене до Коледа « Царството на Бу

  14. Pingback: Обратно броене до Коледа

Вашият коментар

