Скъпи дядо Коледа…аз ако съм те обидил нещо, таковата…

Младото поколение в действие :mrgreen: Първите две писма са на познати деца, Мони на 8:

************************************
Велина на 6,5 години, която е скромна:

************************************

А това е писмото на Мая – ясно се вижда къде лявата й ръка е придържала листа 😆 Последната дума е „Тинкърбел“, ако някой се зачуди.

п.п. преводът:

„Дядо Коледа,
тази година не бях много послушна, но извинявай, и много научих, искаш ли да ти кажа няколко от тези неща, които научих, ето едно нещо: в планетите има газ. И се научих да чета и да пиша. Почти слушам мама и тати, но помагам за бебето. А сега, като разбра колко съм слушала, може ли подарък Светът на Тинкърбел“

10 responses to “Скъпи дядо Коледа…аз ако съм те обидил нещо, таковата…

  1. Мили Дядко Коледко,
    ако те дразни това, че ти нямам много доверие и сама подготвям подаръците за семейството, имай предвид, че всъщност аз ти помагам…
    изненадай ме с нови тасове за колата моля, тука няма да те отменя. старите зачезнаха по родните улици…

  2. на дядо ви Кока Колата! Да живее Дядо Мраз! – Той поне си има Снежанка!!!!!!

  3. Усмихна ме!
    Върна ме в далечните години, когато в къщи с трепет се пишеха писмата до дядко Коледко. При едно разчистване на шкафовете, вече като голяма, дъщеря ми ги намери. Много се смяхме, едновременно с това ми стана тъжно.
    Тези дни заплаших, че който не пише писмо до дядо Коледа, ще получи суров картоф:) Отговорът беше: може ли повече от едно желание, колко страници да бъде писмото:) Пръв в списъка бил I phone+пътуване до Париж+…Да не продължавам:))) Обещание за послушание нямаше обаче…
    Весели светли празници!

  4. Добре, че нашите дечунгели още не могат да пишат (2 и 1 г.) 🙂
    Това всяка година ли е така с писмата до Д.К.?

    И един сериозен въпрос: не е ли опасно за възпитанието на малките да ги комерсиализираме с „ако слушаш, Д.К. / Д.М. ще ти донесе подарък“?
    Не убягва ли така идеята, че слушането на мама и тате е out of the box, върви в комплект по подразбиране с всяко дете?

  5. Като дете всяка година пишех писма на Дядо Коледа и не се комерсиализирах особено. 🙂

  6. Skupi ! (дядо Коледа)

    вече си дядо а още караш дечицата да ти се молят. или правиш чудеса по принцип и се раздаваш истински макар и веднъж годишно или си дребен мошеник. виртуален при това.
    хайде, постъпи мъжки поне веднъж, преди да си станал съвсем демодирал пра-дядо.

  7. Соня Томова

    Вярвам в чудеса, въпреки всичко!

  8. Като каза „Вярвам в чудеса“ – да ви препоръчав една изключително готина коледна книжка. 🙂 Чудесна е, приказките са много добри, илюстрациите също: http://www.helikon.bg/books/7/147920_viarvaj-v-chudesa.-koledni-prikazki.html

  9. Разтапя ми се сърцето 🙂 Само едно детско непредубедено съзнание може да бъде толкова очарователно 🙂

  10. „Скъпи дядо Колето“, беше написало едно дете от групата на моето, запомнило го от едно тв шоу (не споменавам имена нарочно). После около 1ч. беше нужен за да се обядни на детето че всъщност не е Колето а Коледа, а детето твърдеше че самия ден е Коледа, а дядото е Колето, защото няма как един дядо да е със женско име, имайки в предвид че Коледа е в женски род. Писмото беше написано без нито една грешка и с прекрасно четливи букви. За съжаление нямам снимка. Детето си бе пожелало да има повече здраве през новата година и „мама да си намери нова работа за да има повече парички за мен и нашето бебе“ …. Сладур, какво друго да напиша.. 🙂

Вашият коментар

