Be My Anti-Valentine

За познатите ми не е твърде голяма тайна или пък изненада, че не съм влюбена в празника на влюбените. Не съм против романтиката, любовта по принцип, втеляването на възрастни хора, когато се влюбят, в частност и т.н. – не съм, обаче, твърде голям фен на Денят, В Който Всички Да Кажем На Човека До Нас Колко Го Обичаме, Иначе Как Той/Тя Би Разбрал Това?! Разбирате ми мисълта.

В чест на тазгодишния празник на влюбените ви поднасям подбрана колекция с антивалентинки. Можете да посетите сайта на авторите им и да споделите картичката, която ви хареса най-много, с (не)любимия човек през някоя от социалните мрежи.

Изображение, което е дело на същите автори, но не намирам в сайта:

 

Всички права над изображенията им принадлежат на авторите им, тук са се озовали просто като част от селекция, която не претендира за нищо.

5 responses to “Be My Anti-Valentine

  1. Ние с мъж ми точно защото не виждаме никакъв смисъл точно в един ден от годината да се обясняваме в любов вече трета година „честваме“ празника като си подаряваме ЧОРАПИ (в резервен случай пуловери):)

  2. Pingback: Некви празници пак.. « Terra IncogLita

  3. аз съм на същото мнение, но дано само не го прочете жена ми

  4. Pingback: Пътят към сърцето « Царството на Бу

Вашият коментар

