Кърмачка: въоръжена и опасна

Тони Трамел от Кентъки е била арестувана за интоксикация на публично място и се преобличала в арестантска униформа, когато се случил инцидентът. Според доклада тя пръснала кърма направо от гърдите си в лицето на заместник-шерифка.

Заместник-шерифите на Дейвис Каунти казали, че г-ца Трамел, 31г, е арестувана за простъпка за интоксикация на публично място, но по-късно докато е била под арест, се твърди, че е пръснала струя кърма в лицето на заместник-шерифката.

Шерифският офис казва, че заместничката е преминала процес на обеззаразяване срещу биориск след инцидента и срещу г-ца Трамел след това са повдигнати допълнителни обвинения за нападение над полицай трета степен, което е углавно престъпление.

Задържана е срещу гаранция от $10,000.

Репортажи за случая разгоряха дебат дали използването на кърма като оръжие трябва да представлява случай на углавно престъпление с нападение, като много читатели са оприличили случая обвинената личност да е наплюла полицай.

Някои коментатори са се чудили над употребата на термина „биориск” за описание на кърма.

http://www.telegraph.co.uk/

(cc) за изображението

21 responses to “Кърмачка: въоръжена и опасна

  1. Щеше да е смешно, ако не беше отвратително.

  2. Жалко и нелепо, казвам аз.

  3. Майко мила, тия хора съвсем са забравили произхода си!
    И все пак не казаха нищо за здравословното състояние на зам. шерифката, дано обгарянията да не са много и да оцелее!

  4. Мдам, кърмата е като плюнката. Вадиш цица, насочваш я и пръскаш умишлено при най-малката заплаха и заразяваш някого . То е все едно да се изплюеш нарочно в лицето на отсрещния и да пренесеш грипа си от тип Малтийски, Птичи, Мозамбикски острови. Толкова идентични неща са двете.
    Извините ме, но такава нелепост за първи път „чувам“..Ясно е,че кърмата е проводник. Но от мама към бебе, ама чак пък „интоксикация на публично място“.. и сложната дума“престъпление“.. Смешно ми е чак…

  5. Аз пък си спомням темата за публичното кърмене, в които много хора се изразиха по недвусмислен начин, че това кърмата е страшно, гнусно и гадно нещо, аналогично с маструбирането да речем. (Даже един американец даде конкретно този пример – Бил Махер и беше посренат от смях и одобрение).
    http://tiny.cc/F6RFc

  6. Eneya, доста често хората чувстват непреодолима нужда да изкоментират нещо не непременно защото имат пряко отношение, но за да блеснат 🙂 Много, наистина много малко хора са готови за защитят аргументирано и смислено подобна теза на живо.

  7. Това май беше критика към мен? 🙂

  8. Гергана

    Всъщност не се учудвам. Американското законодателство гледа на всяко посегателство на лице на реда като на углавно престъпление (дори и най-невинното посегателство да е). Доколкото съм общувала с американци, за всички тях полицаите са едва ли не национални герои и всички подкрепят жестоките глоби и наказания за посегнали на сили на реда.

  9. „Това май беше критика към мен?“

    Наобратното 😀 Критика, ако може да се нарече така, към хората, изказали след поста ти доста безмислени позиции тип ‘против съм, ама точно не мога да кажа защо, без да изглеждам глупаво’.
    А твоя пост е супер на място дори. Много жалко, че по ССК не съм го видяла.

    И жалко, че толкова хора си мислят, че бедствията и извънредните ситуации са нещо, което се случва само на другите хора. Ето скоро в Хаити какво стана, сега Чили… 2012 е зад ъгъла 😆

  10. Това с „колко е гадно кърменето“ ми се случи точно онзи ден – в банката си говорех с касиерката (моя приятелка) за кърменето, цеденето и т.н. когато по едно време една от „ох моля ви престанете, че ще повърна, нека някой ден като имам деца да се изненадам какво ме очаква“… аз загубих и ума и дума, свих опашка и бързичко се изнесох, но реакцията й не ми излиза от главата… никога не съм предполагала, че подобно нещо може да е гадно (дори преди да си имам деца)… Що се отнася до поста – няма какво да коментирам – Хамериканска му работа…

  11. Пръскането с телесни течности се приема за нападение в САЩ. Това че в случая става дума именно за кърма е просто подробност.

  12. Лонг, углавно престъпление?
    Puh-leeeeeaze 🙄

  13. Виж сега, има голяма разлика между това да си говорим тука и да осъждаме, според нашите виждания за правилно, защо някой направил нещо.

    Само че за да отсъдим добре, е нужно не само да сме наясно с вижданията си за правилно, ами и с обстоятелствата, които все пак са релевантни на случката.

    Представи си обстановката, в която работи полицията (особено пък в САЩ) – бори се с въоръжени бандити, наркотрафиканти и т.н. При извършване на арести в гетата, в затворите и арестите да ги замерят с изпражнения и урина в стремежа си да спечелят няколко секунди да избягат, е едва ли не норма, а понякога като оръжие се използват спринцовки или само кръв – като се има пред вид разпространението на много болести, а особено на СПИН в момента това последното изобщо не е за пренебрегване.

    Не мога да разбера как може да осъждаш нещо, без да вземаш пред вид обстоятелствата, само защото по някакъв начин то е свързано с тема, която е важна за теб. За мен може да е важна мирната употреба на кухненски ножове, ама ако някой наръга полицай с такъв, няма да почна да го защитавам.

  14. Keti , Не осъждай така жената. И аз когато бях далеч от забременването бях чела разни рзговори между кърмачки за цедене и ми се струваше нещо страшно направо. Още помня потреса си от коментирането на различни типове помпи и как действат.
    После ми се наложи да се цедя почти една година и хем знам какво представлява, хем помня реакцията си, когато си го представих преди години. Тя обаче не ме спря, когато опрях до тази дейност, така че … не осъждай жената.

  15. Да разберем реакцията на полицията в конкретната ситуация е едно. Да не се реагира на ситуацията адекватно, когато стане ясно, че не е било умишлено, е съвсем друго.
    Американската полиция имат лошия навик да злоупотребяват с правата си.
    Пример: извикани са на адрес, 9 годишно момиче отказва да си ляга и се кара с майка си. При опитът за „укротяване“ на детето е използван шоков тийзър. Не, детето е имало нормалните за деветгодишно създание размери, не е било въоръжено, нито склонно към насилие.
    Просто накому е дошла гениалната идея, че да пуснеш електричество през дете е по-лесно и по-бързо.

  16. Ох пак не съм се изказала явно правилно… никого не осъждам, просто бях супер изумена от реакцията на погнуса… Иначе longanlon е прав – пречупвам нещата само от моята си гледна точка и от моите си разбирания за правилно и грешно. И и на мен ми се струва, че полицаите са преувеличили с правата си, но може да се очаква – както вече казах Хамериканска му работа:)

  17. Eneya – utube or it didnt happened 😛

  18. Гергана

    Изпускате нишката. В САЩ полицаят не е просто човек, длъжностно лице, той е героят. Така им е вменено и така е в законодателството. Ако ще и с чиста водица да го е напръскала мисис Тремъл – пак щяха да я съдят за посегателство.
    Пък и все пак не ми се струва много етично да използваш точно кърмата си за оръжие.

  19. Pingback: За четене « It Looks Like A Feminist Blog

  20. Чакайте сега, ако правилно разбирам, жената е арестувана за интоксикация на публично място (разбирай или е била пияна или дрогирана) и едва след това по време на ареста е напръскала полицията.
    Я ми кажете, какво е вашето мнение за съвестна кърмачка, която пие или се дрогира (не става ясно кое от двете), до степен да й личи това на публично място?
    За да се стигне до арест по начало, явно е имало някакви други причини, различни от това, че е кърмачка. Ако приемем, че това е било агресивно поведение (обикновено е, но без повече информация няма как да се каже), то е твърде възможно пръскането с кърма също да е било преднамерено агресивен акт.
    Може да е било и случайност, разбира се, но и в двата случая тая кърмачка, която пие или се дрогира до степен на интоксикация, ми стана силно антипатична.

    И да, определено при това разпространение на болести, предавани чрез телесни течности, пръскането с кърма може да бъде опасно.

Вашият коментар

