Анти-блог на анти-царството

Всички изображения са авторски и са обект на авторско право!

Имам честта да ви запозная с анти-царството си. Докато тук се опитвам да изразя някакви що-годе смислени идеи и мисли и да отстоявам определени позиции, в които вярвам, там, да се самоцитирам,

е неофициалното ми анти-царство, където да се излива всичката дивотия, която се насъбира, блъска, чука и тропа в главата ми. От време навреме тя се измъква навън. Това е резултатът.

Нищо от написаното тук никога и в никой случай не бива да се взима насериозно.

Ако все пак се вземе, при рекламации моля да бъде върнато в същия вид и ненарушена оригинална опаковка в рамките на 7 работни дни.

Тъй то. Човек и добре да живее, подивява.

Идеята е, надявам се, ясна. Там вилнее другото ми ‘аз’, което всъщност е удобен начин да кажа, че всъщност не винаги съм политически коректна и добронамерена 😀 Мисля да се възползвам от възможностите на блогспот и да сменям дизайна (шаблона) редовно.

Чувствайте се поканени 🙂

(cc) над изображението

7 responses to “Анти-блог на анти-царството

  1. Е, това вече е прекалено! От следене на всичките ти блогове, човек няма да има време да работи. 😉

  2. Много симпатично „другото ми аз“ 🙂
    Само че не мога да добавя коментар в другото ти „аз“.

  3. Flor ,ти се шегуваш

  4. Определено ще грабне мъжката аудитория 🙂

  5. Другото ти аз има ли общо с групата във фейсбук „Да увеличим майчински на висшистките, а не да хрантутим циганите“, защото снимката там е твоя, нали?

  6. Няма хич нищо общо. Въпросната странна група получи предупреждение да свалят снимката ми веднага.

  7. И аз така си помислих, затова реших да сигнализирам. Послушали са те обаче 🙂

Вашият коментар

