Истината за децата

"Родих второ дете, за да прави компания на първото"

Право в десятката.

Комиксът е взет от е-бюлетин, който получавам от babycenter.com. Автор Kathy Thorn @ http://www.everydaypeoplecartoons.com/ – посетете сайта за още симпатични порции смях.

5 responses to “Истината за децата

  1. Daaaaammm … 😀

  2. точно това ми беше тайната мислА – не се виждам да правя пясъчни манджи и да говоря на куклите – нека децата се забавляват по тяхному :-))))

  3. В картинката липсва куче, котка, хамстер или друга гадина.

  4. Еее, това е страхотно! 😀 Много ми харесва.

  5. Дам, обаче картинката вярно отразява действителността – въпреки, че съм й родила компания, каката продължава да ме „дърпа за полата“.
    Хм, дали ако родя 3-то, ще ме изгубят в тълпата?

Вашият коментар

