Бебешки език на знаците

Бебето ви също може да говори на езика на знаците!

Трудно ви е да общувате с бебето си? Не знаете какво иска? Включете се в модния тренд: вашето бебе може да ви сигнализира просто и ясно какво желае с бебешки език на знаците.

Ето как вие също можете да говорите с бебешкия език на знаците:

• „Памперсът ми трябва да се смени!“: Задържте въздух така, че лицето да стане мораво червено с измъчено, но съсредоточено изражение. Могат да се чуват леки пъшкания. Усмихнете се доволно, миришейки тихо.

• „Вдигни ме, моля“: Протегнете ръце нагоре с усмивка. Ако обектът на желание ви подмине, отворете уста и надайте високочестотен писък.

• „Гладен съм“: Юмрукът се натиква до китката в устата и следва ожесточено смукане, придружено с мляскане.

• „Моля, не ме вдигай и не ме откъсвай от заниманието ми“: При вдигане протегнете рязко ръце нагоре, извийте се на дъга и се въртете като риба на сухо, докато се приземите обратно. Озвучете с писъци и рев.

• „Уморен съм“: Ожесточено търкайте очите, опъвайте косата/ушите, прозявайте се и издавайте мрънкащи звуци, преди очите ви да се затворят и главата ви да падне безсилно назад.

• „Не искам да се къпя, благодаря“: Надайте кратка серия истерични писъци при вида на вратата на банята. При нужда отворете широко уста и ревете драматично, сърцераздирателно и гръмогласно до пристигането на първия социален работник.

• „Моля, подай ми това горе, не мога да го стигна“: Наберете се по най-близкия предмет. Протегнете ръце и ръмжете, след това продължете да се протягате и започнете да пищите пронизително.

• „Не, благодаря, не искам да ям повече“: Извадете хапката храна от устата и я хвърлете по пода с усмивка. На следващата предложена ударете лъжицата така, че да запрати храната балистично по стените. Ако имате останала храна в устата, придвижете я напред към устните и кажете „Брррррррррррр“.

• „Сърбят ме венците“: Приближете се усмихнато до човека с леко отворена уста; от целувка преминете към рязко събиране на въпросните венци.

• „Не, благодаря, не искам повече тази играчка“: Запратете играчката надалеч. Ако уцелите нещо чупливо (или счупите самата нея), ще ви разберат по-добре.

2 responses to “Бебешки език на знаците

  1. много сладко 🙂

  2. Ще бъде забавно , ако почнем да общуваме по този начин :)))

Вашият коментар

