Да си майка е…

Истината за родителството:

6 responses to “Да си майка е…

  1. Нoрмално? ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!

  2. Абе, все не ми вярват, че е така! Сега ще те използвам като доказателство с дългогоидшен опит😉

  3. Колко често е нормално да я искам?
    Аз всеки ден искам почивка, но ме огря само на рождения ми ден… Хубаво е, че имаме някакви празници от време на време….🙂

  4. е, всеки ден, де – кат си на работа ти плащат, за да почиваш един час, нали😉

  5. Deni4ero, абе като си на работа ти плащат за осемчасов работен ден един час почивка. Мнозинството не отчита, че това родителството си е 24/7.

  6. точно така, Пипи.
    аз се извинявам, че ме домързя да напиша, че моето отговор-закачка към Mentha.

Вашият коментар

