Новини

Днес е Денят на IBCLC. Този ден е, за да се отдаде признание на IBCLC за подкрепата, която оказват на кърмещите семейства. А аз искам да благодаря на всички, които ме подкрепяха и насърчаваха за постигане на акредитацията за международно сертифициран консултант по лактация – семейството ми, приятелите, Ла Лече Лига лидери и помощници за кърмене, майки, с които контактуваме… подкрепата и куражът, които ми дадохте, са безценни и ги ценя високо. Благодарна съм за възможностите, които станаха достъпни благодарение на вас.

По случай денят на IBCLC се сдобих с членство в ILCA, международната асоциация на консултантите по лактация. И докато човек няма нужда да е IBCLC, за да стане член и да подкрепя асоциацията в дейността й, единствено международната акредитация за IBCLC позволява вписване в регистрите на ILCA „Find a Lactation Consultant“. Надявам се членството в ILCA да е още един начин да помагам за подкрепа и насърчаване на кърменето в България.

В тази връзка ето някои планове за това, което предстои в блога като статии за кърмене/захранване.

Статиите могат да не се появяват в посочения ред, зависи на каква вълна съм в момента🙂 Това са само част от планираните и налепени като бележки по десктопа ми статии за кърмене/захранване, но не публикувам всички запланувани накуп, защото ще ми е излишен стрес докато успея да ги напиша и публикувам до последната; предпочитам така да си оставя вратичка за почивка и разнообразяване на плановете. Има, разбира се, и планирани статии за родителство и други неща, извън сферата на кърмене/родителство, които ще се появяват между тези. Както винаги, опитвам се да балансирам полезното с приятното с интересното (както по принцип, така и лично за мен), за да достигне до максимално много хора.

Надявам се да ви е интересно и да се виждаме тук. Без стеснение коментирайте, както тук, така и на страницата във Фейсбук, ще се радвам да прочета какво мислите.

3 responses to “Новини

  1. Скъпа Бу харесва ми много блога ти.Тук се чуствам приятно и някък в своя територия.Интересува ме дали си побликувала вече статия на тема „Сексуалност и кърмене“ и „Кърменето във филмите“ и ако вече са излезли да дадеш линк .И бих искал да паставя един линк тук с откъс от игрален филм свързано с тия тими,и ще чакам с нетърпение да излязат статиите за тях.

  2. Борил, подозирам, че под „сексуалност и кърмене“ съвсем нямам предвид това, което очевидно разбирате вие, нито пък с „кърменето във филмите“. И в двете теми не става дума за adult breastfeeding. Ще съм ви благодарна да не спамвате повече с линкове за възрастни блога ми. Без да се обиждате, не мисля, че споделяме много общи идеи. Благодаря в аванс.

  3. Съжалявам!

Вашият коментар

