Преброяване на природонаселението

След националното преброяване дойде ред да преброим и населението на този блог, демек всички вас, които четете/пишете/надзъртате в Царството на Бу (благодаря ви, прекрасни сте, продължавайте все така и доведете всички свои съседи и приятели, за да превземем заедно света).

Отбележете се в долните анкети. Ще се радвам и в добавка да коментирате поста с отговори по желание, т.е. чувствайте се свободни да споделите с мен каквото решите за себе си (например нещо, което бихте искали да ми кажете, или ако няма такова, номера на банковата си сметка и пин-кода за нея).

Вие сте!

18 responses to “Преброяване на природонаселението

  1. Айде, хаирлия да е! Направи анкета и за баби и дядовци, че и те вече ровят за инфо😉

  2. Може ли някъде да сложиш опция „чичо/леля/баба/дядо“? Ние също се интересуваме от блога и от темите, които споделяш в него🙂

  3. Правилно. Ще сложа.

  4. Аз съм майка, понякога и баща, че той много работи и не го виждаме; имам Ана на 8 и Тина, на 10.
    И много би ми се искало да съм те познавала, когато се роди Тина. Ех, за сметка на това пращам инфо за теб и блога на всичките си приятелки, когато им се роди дете🙂.

  5. Майка, с едно дете, един съпруг, три кучета и папагал.
    Харесва ми тук, харесва ми фейсбук страницата, харесва ми стила ти на писане.

    п.п. Пина за банковата ми няма да ти свърши работа, защото я източвам системно, редовно, пълноценно. Никакъв шанс да ме изпревариш :)))

  6. От вчерашните новини:
    „Орангутанче се роди в зоопарка в Мадрид. Това е световен прецедент, защото бебе орангутан не се е раждало в зоологическа градина от 20 години насам. Симпатичното бебе, наречено Бу …“

  7. Бонбонка

    За едно нещо съжалявам – че по времето, когато аз ставах майка, нямаше нет, нямаше кой да ни обясни как да кърмим, все часовник гледахме, бяхме полудели по „модерните препоръки“ на докторите. Благодарение на това, кърмих и трите си деца не повече от 3 месеца, а толкова исках да е МНОГО по-дълго… Но…кърмата намаляваше, намаляваше и накрая…съвсем спираше. Де да знаех тогава това, което знам сега… Но и това не помогна да убедя дъщеря си да кърми дълго. Жалко….

  8. Не съм майка, уж съм съзнателен човек, но клоня на акъл към студентската възраст, обаче просто ме кефиш🙂

  9. Майка съм на 6 месечно бебе, самата аз в „студентска възраст“, но блогът ти ми помага страшно много да го докарам на акъл до „съзнателен човек“, благодаря за всичко, което споделяш! :)))

  10. Надявам се, че съм отговорен вуйчо. Трябва да призная, че текстовете с кърмене ги прескачам.

  11. с един брой наследки се гледаме самички. но за фейсбук страницата не знах, ще я потърся :))

  12. Всичко попълних, само искам опция да има по-често публикации в блога🙂

  13. Аз съм на прага на „Отговорен възрастен“ но хич не ми личи =}

    Благодаря ти Бу, не знаеш колко много си ми помогнала през годините! Много дълго чаках моето слънчице и когато родих и се върнах в къщи с огромните притеснения за кърменето, твоят блог ми вдъхна надежда =} Вече девети месец кърмя и се надявам да продължим поне до към… две годинки =}

  14. Е, аз почти навсякъде влизам в „златната среда“, освен че нямам Фейсбук, където явно сме малцинство.
    Искам само да ти кажа, че твоят блог беше един от основните ми вдъхновители да си направя и аз блог. Жалко наистина, че когато ми предстоеше раждане, а след това и кърмене, не съм попаднала на Царството. Както се казва, за второто вече ще знам.
    Обожавам хумористичните ти публикации.

  15. По повод въпрос 5- информация за кърменето получавах от една приятелка,която е кардиолог,но на доброволни начала се занимава с разпространение на знания за кърменето. Жест към нейната професия,която тя много харесва,но никой не цени, е да избера първия отговор на въпроса, в частта му „други медицински лица“. От личния лекар добро не съм видяла. Изцяло благодарение на консултациите на тази приятелка и нейната шефка, откърмих и отгледах здраво и силно дете.

  16. Подкрепям по-горния коментар за по-честите публикации.🙂
    Само не знам къде живея- писах в чужбина, но тук уча. А по принцип си живея в областен град в милата родина

  17. Бу,и аз ще кажа,че мнооого съжалявам,че не съм те „познавала“ преди 9 години.Тогава младежът,който сега пише любовно писмо на първто си гадже(е,във втори клас е така),щеше да е дългокърмено бебе!Сигурна съм в това,изпитвам угризения!Само 3 месеца успях да кърмя,защото налагах режим и махах нощното кърмене…
    Както и да е,радвам се,че те има и ми стискай палци да навия таткото за второ!Мисля към 40 да си го родя,за подмладяване…

  18. Бу,
    Поглеждам редовно как се развиват родителите и децата тук.
    Да знайш: малки деца – малки ядове/грижи…
    Така че има посока, в която да се развива сайта…
    Поздравления!

Вашият коментар

