Танци за раждане :)

Бременна в 40+ г.с. майка с близнаци се опитва да ги подкани да излязат на бял свят с танци. Абсолютно страхотна е (като знам как пухтях по това време, напълно я разбирам, още повече, че аз носех само по едно бебе. И бях като тежкотоварен кораб, на малкия пръст не мога да й стъпя по пластичност и гъвкавост!)

Танцуващата майка пише в youtube: „Опитвах се да започна раждането на близнаците ни в 40+ гестационни седмици, след като опитах всичко друго. Раждането ми започна два дни по-късно и родих естествено, без медикаменти, в болница (с подкрепата на чудесния ми съпруг и нашите нашите невероятни акушерки).“
Много сладко видео, вижте го!

6 responses to “Танци за раждане :)

  1. Браво! Накефихте ме:)

  2. Уникално сладки!

  3. Прасто е невероятна и в страхотна форма за 40-та г.с. с близнаци!!! А таткото също е голям сладур! Както се казва: „Дай боже всекиму!“
    Аз родих девойките в 38-а седмица, но накрая бях почти неподвижна и раждането ми го предизвикаха в болницата, де да съм се сетила и да потанцувам 🙂

  4. 🙂 Доста в добра форма е за тези седмици и е мноого подвижна 🙂 Аз бях с едно бебче в корема и бях с такъв корем но бих издържала 2 секунди от танците доста ми беше тежко 🙂

  5. Чудесна мама! Аз изкарах втората си бременност трудно и с такъв корем, нищо, че беше само едно бебе :))) Аз не танцувах, ходех на екскурзии в планината, естествено не покорявах височини, просто обхождах една страхотна екопътека :)))

  6. Уау! С тези родители, нищо чудно, че и бебетата са чешити 😀

Вашият коментар

