Gallery

Довиждане, 2012!

31 декември, време за равносметки. За мен тя беше една… интересна година.

11663101_s
Важните неща, които се случиха, добри и лоши, накуп:
За четвърти пореден път бях част от Европейския симпозиум по мениджмънт на Ла Лече Лига, този път освен като участник, и като презентатор.
Запознах се с Даян Уийсингър, която беше тук за семинар за кърмене и позитивно родителство на ЛЛЛБГ.
Присъствах на чуждо раждане за подкрепа на майката и таткото; по същото време течеше Международната конференция за кърмене с д-р Джак Нюман на ЛЛЛБГ, така че успях да хвана само втория ден.
Започнах отново да спортувам активно, макар и на изблици; чувствам се добре от това.
Минах от обикновен на умен телефон.
Малката ми дъщеря неочаквано се озова в болница с много тежка тромбоцитопения; почти две седмици в детската онкохематология и доста притеснения по-късно всичко е наред, въпреки че причината остана неясна.
За поредна година бях участник в онлайн конференцията за лактация GOLD.
Влязох в класацията на в-к Капитал за „100-те най-влиятелни жени“, както и бях сред 30-те финалисти на „Човекът, който ме вдъхновява“ – и двете ме карат да се чувствам добре, защото признанието означава нещо повече от отбелязване на имена – значи, че това, което правя, достига до много хора и оказва влияние за промяна към по-добро.
Взехме си котка, която след сблъсъка на мнения на поколенията се оказа накрая със смешното име Маша Лукреция.
Влошеното здраве на член от семейството помрачава вярата ни в чудеса.
Опитах суши за първи път; хареса ми; за мое щастие, на останалите у дома не им хареса толкова.
Малката ми дъщеря тръгна в първа група на градината, голямата стана трети клас.
Бях част от редакторския екип на ЛЛЛБГ, който работи върху новото преработено и адаптирано издание на „Книга за кърменето“.
Голямата ми дъщеря влезе за операция от апандисит, всичко мина успешно.
Купих си шевна машина, която не съм докоснала от тогава и я гледам със страхопочитание, защото нямам идея как се шие.
Дадох много дежурства на националния ЛЛЛ телефон, водих Ла Лече Лига срещи в Пловдив, организирах страхотни дейности и събития за Световната седмица на кърменето заедно с други възхитителни дейни дами от ЛЛЛБГ.
В края на годината получих покана да съм един от презентаторите за културните особености на кърменето в страната ни на международната онлайн конференция за лактация GOLD 2013 – мисля, че тази новина беше добър завършек на една година с много ups & downs.

За новата 2013-та имам някои цели, сред които – да прекарвам все повече време с децата и със семейството; да измисля и приложа работеща стратегия за родителство на дете в предтийнейджърска възраст; да пиша по-често в блога; да осъществя няколко пътешествия на близки разстояния; да намеря работеща стратегия за домакинстване, която по възможност да свежда моето участие до минимум; да напиша дългия списък планирани статии; да намирам време за себе си. Имате ли си такъв списък и вие?

Весели празници с пожелания за успешна нова 2013г. на всички ви!

Снимка: Copyright (c) <a href=’http://www.123rf.com’>123RF Stock Photos</a>

5 responses to “Довиждане, 2012!

  1. Десислава Борисова

    Бу, пожелавам ти да сбъднеш всичко,което си набелязала за новата година!Хареса ми, че ще е стремиш да пишеш повече,защото чакам с нетърпение статиите ти!

  2. Бу, ти си страхотна жена!
    Пожелавам ти ти и семейството ти да сте здрави!
    За другите неща съм сигурна, че ще се случат!
    Весела вечер!🙂

  3. Хвърли един поглед на този блог, може да намериш нещо за децата в предпубертетна възраст http://www.littleheartsbooks.com/2012/04/28/tots-to-teenscommunication-through-the-ages-and-stages/?subscribe=success#blog_subscription-3

  4. Много слънчева, прекрасна и положителна година ти желая Бу, да ти се случват само хубави неща! Чудеса има и това, което правиш ти, си е едно сбъднато такова. Благодаря за вдъхновението! Всички ти се радваме и те обичаме🙂

Вашият коментар

