Бу in the spotlight

Днес бях в светлината на прожекторите за кратко 🙂

Нашите приятели от Well Done Productions, малка фрийлансър компания, снимаха клип с кърмещи майки с бебетата им и малко моя милост.

Клипът е част от кампанията за Световната седмица на кърменето и е в подкрепа на кърменето, съвместна продукция на WDP и Ла Лече Лига България. Той носи заглавието “Най-нежното нещо” и е заснет по песента на Ваня Костова “Море от нежност”, дарена специално за целта. Целта му е да покаже, че кърменето е нещо приятно и хубаво и да насърчи повече майки да го правят.

Идеята е много красива и вярвам, че ще се получи отлично – виждаше се, че хората знаят какво правят 🙂
Не мога да скрия, че съм много впечатлена от ентусиазма им, както и от искреното им желание да помогнат – доброволно! – за промоция на нещо естествено и приятно.

Кратка версия на клипа ще се върти по БТВ; целият клип ще бъде представен в сутрешния блок на телевизията на 1-ви август, а впоследствие ще бъде качен в YouTube.

Нямам търпение да го видя 🙂

9 responses to “Бу in the spotlight

  1. И аз нямам търпение!

  2. Поздравления!
    Ако позволите и може бихме го публикували и на Az-jenata.com 🙂

  3. Вчера ходих на козметик и се прибирах към 20 часа през Цар Симеоновата градина и видях една млада майка да кърми детето си. Първо си помислих – браво на тази мама, второ – ако поискам да й направя снимка как ли ще реагира и трето защо Бу не е тук да види една своя последователка в действие. А днес една млада баба ми зададе въпроса „Ти кърми ли дъщеря си?“ Сигурно се усъмнила защото гърдите ми не са особенно забелязващи се(т.е. малки). А тя има внуче на 3 месеца и майка му има проблеми с кърменето, а два пъти по-едра от мен.

  4. Признавам за първи път виждам майка да кърми детето си в градината и затова го отбелязах и ми минаха толкова много мисли за секунди през главата. Извинявам се грешките по-горе. 🙂 🙂

  5. Oчаквам с нетърпение 🙂

  6. Вили, може би просто преди не си ги забелязвала. Както наскоро писа Григор – виждаме само каквото познаваме. Една от най-трогалетните гледки е тази на майка, която кърми детето си. И толкова естествена.

  7. Вили, в квартала има много майки, който кърмят на вън на пейките браво на тях, аз лично не бих могла някак си ми е неудобно, за мен кърменето си е интимна работа – нещо което си остава между мен и бебчо, ако заплаче докато сме на разходка предпочитам бързо, бързо да се приберем с мъничето и в къщи да се папкаме – според мен така е и по-хигиенично, все пак лятото и горещото време са много добра среда за развиване на млечница, а на вън няма как да се измия..

  8. Хехе! Вече познавам две мами, участвали в клипа! Другата я познавам лично 🙂
    Нямам търпение!

  9. Гледах клипчето и зрителната ми памет за една усмихната жена от аватар във форума не ме излъга! :))
    Бу, много си красива!
    Благодаря за всичко, което правиш за нас, майките!

    Клипът е кратък, рекламен, но изпълнен с чувственост и нежност – разплаква…

Вашият коментар