Карикатурно

Едно време в училище рисувах страшно много комикси. Редовно рисувах въображаемите приключения на приятелките си на сгъваеми буклети (а всъщност, изрезки от чертежите на майка ми), които после подавахме под чина. Майка уж щеше да събира някакви части от творчеството ми, но идеята като че ли не се осъществи. У дома има какво ли не, но виж, моите училищни комикси не са там.

После спрях да рисувам и доста време не бях го правила. Тези дни се събудих отново. Трябваха ми комикси за предстоящия сайт за хранене и кърмене МамаЗнае. Няколко дена никой не се обади на въпроса ми има ли артисти сред нас, така че накрая запретнах крачоли и си ги направих сама.

Още не знам те ли ще стоят на сайта, но така или иначе идеята е да е място приятно и с лека забава, защото да гледаш бебе не е ядрена физика.

13 responses to “Карикатурно

  1. Постоянно ме изненадваш и все приятно 🙂

  2. Ето,че имаш и още едно призвание – ставаш за карикатурист! Няма да останеш гладна. Без работа също – в краен случай тръгваш по площадки и кафенета и рисуваш портретчета и пак ще си добре…. 😆

  3. Номер две е мега яко! И другите са прекрасни, но това някак си ми е най-близко на мен 😉

  4. Хаха, Бу, защо ти е друг художник, справила си се повече от чудесно, точно така си представям аз лекия, забавен и заинтригуващ начин да нарисуваш това, което искаш да кажеш 🙂 Браво и успех на сайта!

  5. Бу, голям талант си, ще знаеш. Много, много радваш! 🙂

  6. Мъжът ми каза, че на първата карикатура съм аз. Не е вярно. Никога не бих опитала 17 пъти да сготвя нещо. Обикновено се отказвам на втория опит. 😉

  7. Само да се предложа, нескромно, но ако ти трябва помощ – насреща съм! Да ти пускам ли CV или направо ще ме тестваш 🙂

  8. Дай да видим 🙂

  9. Кажи какво ти трябва и ще ти го пратя – изречение, тема, заглавие, виц 😉 … Да не дублирам твоите неща все пак… или да импровизирам 🙂 Завършила съм ХГ-то в Пловдив, а след това Анимационна режисура във НАТФИЗ, занимавам се с анимационно кино, тв реклама, дизайн, комикси и прочие! Но преди всичко в кръвта ми е 😀 така да се каже…

  10. Но преди всичко в кръвта ми е така да се каже…:) а и в кърмата :)))

  11. Импровизирай на майчинска тематика 🙂
    Разбира се, по-тясно насочено към хранене/готвене/кърмене, но и да не са свързани, няма значение 🙂

  12. 😀 Страхотни карикатури! Чакам с нетърпение да видя новия сайт! Успех!

  13. Как да ти пусна картинките 🙂 ?

Вашият коментар