Тонизиращо

Мразя спорта – искрено и лично. Въпреки това, опитвам се да спортувам on and off последните 10 години. Не друго, но за съжаление е добре за телесата ми, колкото и да ми е неприятна идеята, а някои злорадо подмятат и „Здрав дух в здраво тяло!“ (което не е вярно, нищо не ми пречи да си имам здрав дух в разплуто, нездраво тяло и обратното!)

Всеки случай, докато нормално мога да си позволя цели седмици, преминаващи в месеци, в които не правя нищо, освен да си казвам ободряващо, как от другата седмица обезателно ще отида на спорт, то сега не мога – тялото ми и така е подложено на необичайни изпитания и не върви да му подливам вода, като се търкалям 9 месеца на дивана.

Така че, също както с предната бременност, пак ходя на гимнастика за бременни – този път при Поли, а скоро й бях модел (доколкото думата е удачна за човек с физически данни като настоящите ми) за кратка тонизираща гимнастика.

Не се подлъгвайте от клипа – всъщност в часовете за гимнастика Поли ме кара да правя още много други неща, които ме карат да пуфтя и да се чудя с какво съм заслужила от мен да се лее пот като из ведро… но за това – друг път ще пиша повече. И не ми се смейте много 😀

(ако пък ви стане много смешно – да знаете, че Поли ми казваше какво да правя, тя е виновна!)

7 responses to “Тонизиращо

  1. Ох, смях се. Обаче ти признавам ,че изглеждаш свежарка. Ако заслугата е на Поли, не спирай гимнастиките 🙂

  2. здравият дух в здраво тяло не е някакво правило, а стремеж 🙂

  3. Защо тази Поли издевателства над горката бременна жена? Хе това не мога да разбера! 50 000 години жените са могли да раждат без гимнастика и щуротии от женски списания, ама сега не може?

    И ти, Бу, ти също си виновна! Подвела си се по акъла на една шарлатанка, която е „измислила“ въпросните упражнения, докато е гледала „Море от любов“ (например).

  4. Стояне, ти имаш ли представа каква е била смъртността по време на раждане през последните 50К години?

    Те хората и интернет са нямали през последните 49970 години, ама това не ти пречи сега ходиш да флеймиш по блоговете.

  5. Не мога да приема да ме наричаш шарлатанка, при положение, че спортът и гимнастиката са моя професия. И т.нар. „измислени“ упражнения са плод на много знания, натрупани през годините, много четене и немалко личен опит.

    Между другото, дали въобще си наясно как протича едно раждане?

  6. поли, човекът очевидно се бъзика, имай малко чувство за хумор 🙂

  7. Ох, къде ли ми се е загубило това чувство….

Вашият коментар