Международна седмица за разкриване

Както подразбрах от няколко места, които следя, очевидно по блоговете по света в момента тече Международна седмица за разкриване 2010 (International delurking week). В рамките на седмицата блогъри канят читателите си – нови и стари – да се разкрият и да оставят коментар.
В този ред на мисли по случай седмицата, или пък просто така, ви каня да излезете на светло и да се обявите на света 😀

Кой си ти?

Кой сте?

Оставете коментар!

Независимо дали идвате тук за първи път, коментирате за сефте или сте се абонирали отдавна (благодаря ви!), моля – пишете 😀
Ако имате свой блог и подемете инициативата за разкриване, ще мина да се обадя на свой ред 🙂

Не знаете какво да кажете? Разкажете как намерихте Царството на Бу, откога четете тук, допада ли ви или не, какво бихте искали да има повече през 2010-та, нещо за вас самите… или просто кажете ‘здрасти’!

И да сте оставяли коментар(и) преди – разкрийте се отново през новата 2010-та година!

65 responses to “Международна седмица за разкриване

  1. Здрасти 😉

  2. Здрасти Таня,

    чета блога ти от лятото.
    Вече трети път препрочитам постовете за ражданията ти. В деветия месец съм и ги намирам за много успокояващи и окуражителни.
    Смятам, че пишеш доста интересно. Това е един от малкото блогове на жени, които съм си RSSнала.

    Аз нямам блог, но имам снимки:

    мойте нинджи
  3. Добър ден!

    Сигурна ли си, че искаш да се разкрия? Защо аз съм сигурна, че ако се поразкрия, веднага ще поискаш да се позакрия. Или направо ти ще се скриеш. Затова нека оставим нещата забулени.

    А можех да напиша само едно БАУ

  4. Пораснала ти е косата…

  5. голямо разкритие, няма що! 😛

  6. Разбира се, че чета всичко тук. Дори кърмаческата информация. 🙂 Знам за него още от времето, когато беше проект и смятам, че ми се полага награда.
    ПП. Ей ме: http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs203.snc1/7030_1262098073839_1271319369_772721_5048168_n.jpg 😉

  7. Привет!Вече незнам ,откъде знам за блога ти/ама най-вероятно е от форума/…..но и често познати ми пращат линк-чета,та може и от там да е….Аз блог нямам,щото от четене на чуждите писания не ми остава време за писане…

  8. Здрасти. Приятно е, че питаш! Чета те откакто станах майка преди долу-горе 9 месеца и се сблъсках с трудностите на кърменето. Всичко написано от теб в мрежата по въпроса (и от други) ме окуражи и ето вече толкова време успешно се кърмим ( а бях на ей толкова да се откажа). Благодарна съм ти завинаги. После ме привлякоха други текстове в блога ти, снимки, често го посещавам. Харесва ми чувството ти за хумор, погледа ти към света. Аз не обичам да пиша, предпочитам да чета , май съм от потайните многознайковци. Поздрави, прегръдки, желая ти много щастие, обич и вдъхновение.

  9. Бръммм:))
    Чета те от мноооого време и неизменно с голям кеф:)

  10. Здравей Бу/Таня! Аз те чета редовно от няколко месеца. Съжалявам, че не съм открила блога ти по-рано, когато имах нужда от подкрепа и съвети за кърменето.
    Иначе при теб е весело, на човек му се иска да те познава лично. Ти определено разкриваш много от себе си.
    Аз също не се крия в моя блог.

  11. Здравей, излизам на светло! 😉
    Чета блогът отдавна, с голямо удоволствие!
    Поздрави!

  12. Чета те от самото начало на блога, а те знам като никнейм от форума. Понеже не се крия, нямам нещо специално, което да ти кажа за себе си. Но те чета с удоволствие. 😉

  13. Привет и от мен!Аз съм майка на две прекрасни дечица.Чета блога ти от около 1година и полвина.Вълнуват ме повечето теми ,по които пишеш,най-вече за кърмене,родителство,социални.Поздравявам те за ентусиазма и времето ,което отделяш в помощ на кърмещите майки.

  14. Разбрах за теб от кърмаческия форум. После се метнах в блога ти. Да знаеш, че много си ми помагала с публикациите си.

    Вместо здрасти, ще цитирам една шега, която някой ти беше написал във форума на БГ мама, когато раждаше второто си детенце: Честито и ако имаш проблеми с кърменето, обаждай се – ще помогнем 🙂

  15. Pingback: Международна седмица за разкриване « Блогът на малко мишленце

  16. Ела Георгиева

    Здрасти! Не помня вече как попаднах на блога ти, но оттогава чета редовно. Най-важното, което искам да ти кажа (освен че пишеш страхотно, но ти това си го знаеш 🙂 – много ми се иска да знаех това, което научих от теб за кърменето, да съм го знаела през 2001-ва.

    Минах през ада, опитвайки се да се справя сама с кърменето на първата си дъщеря, и никой в болницата или след нея не ми помогна и с най-дребен съвет. Втори път ми се случи съвсем същото с второто ми момиченце. Приемам за най-голям провал в живота си това, че не успях да кърмя децата си.

    Затова сега съм щастлива, че това знание мога да го намеря в блога ти. И понеже имам много приятелки, на които все още предстоят радостите от майчинството, на всички пращам линк към блога. Дала съм линк и в моя блог – http://bglog.net/blog/ElaGeorgieva1/site/posts/

    Дори едно кърмено дете повече да има, аз съм доволна.
    БЛАГОДАРЯ ТИ! Това, което правиш, е безценно!

  17. Здравей Бу :), Попаднах на блога ти от една рубрика в сп. Розали, оттогава (вече около 2г.), редовно те чета. Най-напред изчетох всичко за кърменето :), а след това и останалото :))). Пишеш чудесно 🙂

  18. Здравей.

  19. Ами да драсна и аз един ред тогава. Продължавай с интересните теми 😉

  20. Разкрихте ме. Аз съм интелигентен алгоритъм за спам на тема логически заблуди, политика, математика и други 🙂

  21. Сега е момента да се разкрия и аз. Изобщо няма как да обясня колко съм ти благодарна тъй като кърмя сина си вече 13 месеца изключително благодарение на твоя блог. Това е , просто няма думи, с които да ти благодаря. Моля продължавай да пишеш при теб е чудесно.

  22. не помня откога чета, но дзак! Покри се, а чаветата не са оправдание, да знаеш 🙂 мис ююю

  23. Привет 🙂
    Чета блога ти от Анонимните мръстници насам 😀 с променливо постоянство, но вече редовно го правя откак аз самата имам блог и виждам обновяването. Харесвам всичките ти публикации и искрено се забавлявам с повечето от тях. Разбира се кърмаческите статии и инициативи са нещо, което следя с голям интерес.
    Бих чела всичко, както и до сега :).
    Хубава и здрава година ти желая!

  24. Здрасти! Не си спомням от кого и от кога научих за теб, но харесвам темите, на които пишеш, актуалността им и чувството ти за хумор. Хем не е като да поглъщам сухарска информация от научно списание, хем всичко писано е достатъчно компетентно, за да те приемам като полезен, сериозен източник. Така че бъди си си ти и през 2010.
    Това съм аз Пиша, снимам, пътувам, правя ангели от рециклирана хартия и други ръчно изработени неща. А основната ми работа на този етап е – „феодално старче“ в БАН.

  25. Интересна идея 🙂

    Не съм сигурна дали те открих през блог-агрегатор или от ОНЗИ форум или Бог знае от къде, но беше отдавна и така или иначе използвам случая да благодаря за прекрасните леки статии, които винаги ме зареждат с доза оптимизъм. И, разбира се, са ми много полезни 🙂

    Единствено си пожелавам да сте здрави цялото ти семейство, за да имаш време да пишеш по-често за нас, четящите 🙂

    Блог нямам, имам си една КАЛИНка, която скоро става на годинка 🙂

  26. добра идея 🙂

  27. Ето – разкривам се 🙂

  28. Чета те от 2 години, но не помня как те намерих. Най-вероятно от кърмаческият в бг мама. Страшно ми допада стилът ти на писане и на изказ, имало е моменти в които се заливам от смях 🙂 Продължавай все така.

  29. Здравей, Бу!

    Зная за блога ти от блога на Деси – Mishlence.wordpress. Обичам да чета статиите ти, защото много ми допада стила ти на писане. Освен това от някои от темите научавам любопитни и интересни неща. Продължавай да бъдеш все така активна в интернет (и не само) и много успехи!

  30. Ето ме и мен, да се разкрия. Хубава инициатива 🙂
    Скоро открих царството на Бу. Не помня от къде точно но ми попадна статията за насилието на родилките в родилните отделения. Даже веднага сложих банер в моя блог.
    Аз всео ще не съм мама (не чен е мие време вече де), но се надявам скоро да стана. 🙂
    За сега се занимавам с котарака и от скоро открих колко разтовавващо може да бъде изработването на различни неща от вълна или т. нар. Фелтинг.
    Мисля да поема инициативата и да продължа разкриването и в моя блог. Въпреки, че той не е никак посещаван, човке никога не знае :)))
    Много успех ти желая Бу!!!

  31. Здравей,
    Не помня къде и кога съм те намерила. Но съм прочела всяка буквичка в блога ти. Дори и нещата за кърменето, въпреки, че все още не съм станала майка.
    Любим автор си ми. Обожавам чувството ти за хумор. Харесва ми къщичката ти. Честичко те посещавам.

  32. Хвана ме! И аз чета тук повече от година. Намерих те някъде из гугъл /така си мисля сега/, докато търсех инфо за кърмене. Въпреки, че кърмих първото си момче 1 година и веднага забременях с второто, пак имах нужда да чета и… Твоят блог беше до мен почти постоянно в първите месеци. Ръкопляскам ти за духа, познанията и чувството за хумор. Ръкопляскам и на още няколко жени, чиито блогове чета – отново прекрасни, информирани майчета с желание да споделят с нас – анонимните читали.

  33. Здравей, Бу,
    Не си спомням как точно попаднах на твоя блог, но беше преди година и половина, когато се бях заела да си помогна с кърменето. Сега смятам, че твоя блог ми е най-голямото откритие и не пропускам случай да го препоръчам на моите познати. Бу, ти си ВЪЗХИТИТЕЛНА! Всичко написано от теб ми е мноооого интересно, забавно и полезно. От все сърце пожелавам на теб и твоето семейство здраве и безброй красиви преживявания!

  34. Бу, изчиташ ли всичко от всички? Реших да ти пиша просто, за да знаеш, че и аз не спирам да проверявам какво се слува в блога ти. Ето днес за пореден път потърсих вдъхновение за текста в списанието оттук – текста за теб…. тази седмица ще го финализираме, да знайш.
    Иначе какво да се разкривам… ти важното го знаеш. Може би само да кажа, че пълното ми разкритие ще да е към 24 март. Ама ще се обадя дотогава още много пъти.
    Ще ти пратя текста, за да го видиш преди да го пусна.

  35. Привет Бу, ето ме и мен при теб. Чета те от лятото някъде, когато разбрах, че ще ставам мама и една приятелка ми отвори очите за кърменето и някои начални етапи на родителството, както и за книги и блогове от които да се „образовам“ :). Много е приятно да се чете твоят блог, продължавай в същият дух! Поздрави ммммммммммм…Маги 🙂

  36. Pingback: Да се разкрием и опознаем :) « Кулинарни мисли и разни други неща Blog

  37. Как открих Царството? Ако не ме лъже паметта /а тя, гадината яко послъгва напоследък/- от подписа ти в профила в Бг мама.. преди колко- година и половина може би. Както някой каза по- горе- изчела съм всичко, независимо дали пряко ме касае. Кърмаческите ми времена за сега са минало /за сега не планирам № 3/, но в блога ти има толкова много и разнообразна информация… Припознавала съм се в доста от написаните от теб неща- като започнеш от анонимните мръсТници, кърмаческите затрудниния, и стигнеш до любителите на бойлери тип нерАждаеми. Пишеш увлекателни четива, та поне ведниж седмично наминавам да проверя има ли нещо ново и да се заредя с положителна енергия.
    Нямам никакви специални предпочитания към съдържанието на блога ти- до тук всичко ми е харесало.
    Свалям ти шапка за умението да жонглираш, и то успешно, с многобройните ти ангажименти. Дано ти остава повечко време да пишеш тук! Поздрави

  38. Привет мривет 🙂 Последователен читател на блога (макар че рядко коментирам нещо) от не знам кога, вероятно от около година и половина, търсейки инфо за кърменето, животът-с-бебето и въобще майчинството като емоция 🙂

  39. Аз съм комшийката от съседния блог, идвам тука по пантофи да те наглеждам кво правиш и да си лафим за кърмене и други работи.

  40. Lovely to see another blog supporting breastfeeding and speaking out about the Nestle boycott!

  41. Здравей! И аз доста време те чета. Как те открих? Не знам. Може да е от някой друг блог или от статиите за деня в някои блог класации….

  42. здрасти и от мен. страхотен блог.

  43. Здравей!
    Чета те отдавна и с голямо удоволствие.Твоят блог е сред фаворитите ми.Един приятел ми беше изпратил линк към статията „В услуга на милото“ и от тогава съм ти фенка!:))
    А през август мин. година станах и майка за първи път, но много преди това четях статиите за кърменето. След това те гледах по БТВ веднъж в тази сутрин и така се запознах с теб. А аз съм само читател, не пиша, нямам блог. Но тук определено влизам редовно за да проверявам за нови неща, защото всичко е написано с вкус, доза /само/ирония и с много хумор!А онази статия за „Лоша родилка!Марш в ъгъла!“ ме разплака, защото я четох скоро след като бях родила!
    Радвам се, че те открих и се разкрих!Ако искаш да ме видиш:http://picasaweb.google.bg/ivonam81
    Поздрави! И продължавай в същия дух!

  44. Здравей!
    От доста време чета блога ти. Забавлява ме и намирам доста полезна информация. Аз съм от „дългокърмещите“, но винаги научавам по нещо ново.
    Намирам също че имаме доста общи черти, с изключение на това, че аз освен че не обичам да чистя и подреждам, не мога и да готвя :))))
    Разказите за раждането също много ми харесаха. На мен близките дни ми предстои такова.
    Всъщност, не трябваше ли да има и трета част?

  45. Pingback: Не се скатавай, остави коментар! | e-Marketing Blog - маркетинг стратегии и интернет комуникации

  46. Ти шегуваш ли се – как намерих „Царството на Бу“? Кой не знае Бу, кой не е чувал за нея 🙂
    Всъщност ще използвам коментара си, за да се извиня, че напоследък почти не се вясвам при вас и изключително много съм назаднала с идеята за обучението, консултациите и кърменето. За сметка на това работя по няколко проекта и мисля, че открих и други начини да бъда полезна 🙂

  47. Ха добър ден и от мен,
    пристрастения фен!

    когато прочетох горното, нямах никакво време за коментар, но по-добре късно, отколкото никога 😆

  48. Привет!
    Признавам си, че и аз те чета що-годе редовно.:)

  49. Здравей!
    Попаднах на блога ти през лятото, когато започнах да се интересувам от блогове за майчинство и бременност. Привлече вниманието ми и оттогава минавам доста често през Царството. Въпреки че още ми е рано за собствени деца, научавам доста интересни неща.
    Аз пиша на доста различни теми и се надявам четящите тук да открият нещо по свой вкус.

    Поздрави,
    Васи

  50. И аз те чета, макар и често със закъснение 🙂

  51. Здравей.
    Чета те от доста време и тук и във форума. Благодарение на теб и другите успях да кърмя детето си 1 година и 8 месеца. Сега имам второ дете и се надявам да кърмя и него дълго. Благодарности за времето дето отделяш да ни помагаш.

  52. Здрасти! :p

    Аз те чета откак си си създала блога, че и от по-рано :)). Щом го чета – значи ми харесва. Чета най-вече категорията „разни“, може би защото не чакам второ и не кърмя вече :).

  53. Деси Борисова

    Ех,вездесъщият форум БГ Мама!Той е моето забавление през последните 6-7 месеца.И как да не попадне човек на такъв самороден диамант,сътворил цял куп полезно и забавно четиво?Имам чувството,че си ми приятелка,дотолкова ме поглъщат историите ти!

  54. ВЪХ ,разкрита съм…………:)

  55. Здрасти,

    Имам абонамент за Бу в google reader и чета редовно всичко. Запознах се с теб преди 2г. и 2 месеца, на колкото е и щерка ми 🙂
    Прочетеното тогава ми даде смелост и упоритост да кърмя и осигурявам кърма за периодите на отсъствие от вкъщи 🙂

  56. Закъснях ли, аз те чета редовно, познавам те отдавна и ти се радвам 🙂

  57. Привет и от мен, Бу!
    Чета те още от едно време в кърмаческия форум на бг-мама. По-късно те последвах и тук. Приятно ми е да откривам какъв прекрасен човек си – толкова си естествена, неподправена, искрена в това, което пишеш. Заразително е! Помагала си ми за кърменето на двете ми дечица, помагала си ми да им измислям забавни щуротийки по празниците, насочвала си мислите ми в различни посоки с публикациите си…
    Написаното от теб прави живота ми по-добър.
    Благодаря ти!

  58. Хей, Бу! Аз те открих през блога на Василена, после през линкове от приятели и така 🙂 Чета те от година или повече; през 2010 година ти пожелавам да имаш здраве и вдъхновение, за да имаме какво да четем 🙂

  59. пропуснах седмицата 🙂
    привет!
    тук намирам хубави неща, дано те има!

  60. Здравей 🙂 , аз чета блога от самото начало и това васъщност е любимия ми блог 🙂

  61. Здрасти. И аз чета блога от известно време, харесва ми и смятам, че е страшно полезен и забавен.

Вашият коментар